Incest met Jan Smit als resultaatquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volendam is bijvoorbeeld ook net een sekte
Cokejunks daar!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volendam is bijvoorbeeld ook net een sekte
Racistquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een bloed hekel aan heb zijn het wel turken en marrokanen.
het niet kunnen handlenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was jij het niet stiekem?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja waarom denk je nou dat ze zwanger is?
Hier in London de meest vriendelijke mensen die je je maar kunt voorstellen en werken over het algemeen keihardquote:
Godsamme, ik ben weg hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in London de meest vriendelijke mensen die je je maar kunt voorstellen en werken over het algemeen keihard
Moest jij niet slapen... Met de babbiequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Homoquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
jij bent echt vrij wereldvreemd he
Nou nou, homo, debiel, hekel aan Turken en Marokkanen, het mag wel iets minder op je terugkomst hoorquote:
Hoe langer je droog staat, hoe meer punten je hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
wat zijn pandapunten en waar krijg je die
Inso doet raarquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou nou, homo, debiel, hekel aan Turken en Marokkanen, het mag wel iets minder op je terugkomst hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |