quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
ik geniet volopquote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Klojo120 het volgende:
Mono gaat wel lekker vandaag geloof ik.
Mindfucken met mensen is leukquote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
Moira weet nog niet wat ze gaat krijgen van mij voor d'r verjaardag
Zo leuk om d'r een beetje te fucken door nu rustig aan dingen uit te zoeken/aan te schaffen voor haar cadeau terwijl ze op een andere laptop zelf aan het chillen is
Ik hou daar zo van
Koop een stukje maan.quote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
Moira weet nog niet wat ze gaat krijgen van mij voor d'r verjaardag
Zo leuk om d'r een beetje te fucken door nu rustig aan dingen uit te zoeken/aan te schaffen voor haar cadeau terwijl ze op een andere laptop zelf aan het chillen is
Ik hou daar zo van
seizoenkaarten voor feyenoord?quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel goed idee voor later though
Ik heb nou iets tofs voor d'r gegereld
Neuzenquote:Op maandag 23 september 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is een neus_!
Slaan we nog wel uit d'r
quote:
Neuh dat niet, ga d'r wel meenemen binnenkort naar een thuis wedstrijd. Ben zelf ook al te lang niet meer geweest. Wel jammer, maar kwam er gewoon niet van helaasquote:
Dat is mooi, jammer dat je niet meer vaker kan gaanquote:Op maandag 23 september 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Neuh dat niet, ga d'r wel meenemen binnenkort naar een thuis wedstrijd. Ben zelf ook al te lang niet meer geweest. Wel jammer, maar kwam er gewoon niet van helaas
witte chocolaquote:Op maandag 23 september 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
Die beat
Gewoon bazig. Ik blijf genieten van deze dwaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |