quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op maandag 23 september 2013 16:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel mogelijk mensen wil laten meegenieten van wie ik ben, de hulp, humor, betekenisvolle boodschappen en vanalles dat ik te bieden heb. En geloof me, ik heb veel te bieden.Je jaagt me steeds meer weg met elk woord wat je zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het is echt zo. Ik heb hem gemeet, was wel half ... of meer 3/4e afwezig tijdens de meet, maar klojo is echt een grote baas.quote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je jaagt me steeds meer weg met elk woord wat je zegt![]()
oke dan nietquote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je jaagt me steeds meer weg met elk woord wat je zegt![]()
Kan je toch niet meer editten als het een hele oude post is.quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
Hey maar stel je voor he, ik verander een hele oude post van mij in iets banwaardigs, wordt dat dan direct gezien, of kan het jaren sluimeren op de site?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
De gezelligste/leukste mensen van FOK! zitten hier.
Laatste.quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
Hey maar stel je voor he, ik verander een hele oude post van mij in iets banwaardigs, wordt dat dan direct gezien, of kan het jaren sluimeren op de site?
ohjaquote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je toch niet meer editten als het een hele oude post is.
Je bent zelf een open topic.quote:
Na een bepaalde tijd kan je je berichtje niet meer aanpassen toch?quote:
Ik dacht alleen dat het niet meer kon door slotjes. Wist niet dat er ook een tijdslimiet op zat.quote:Op maandag 23 september 2013 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een bepaalde tijd kan je je berichtje niet meer aanpassen toch?
Ik heb laatst 5 dagen gewacht met het aanpassen van een OP en dat kon toen niet meer.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat het niet meer kon door slotjes. Wist niet dat er ook een tijdslimiet op zat.
Hoe komen jullie daar achter? Eerder berichten van een maand terug willen fixen?
dit is humor om te lachen man. echt waarquote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
Als je bier pakt, en bier toevoegt, en dat keer een paar biertjes doet, en dan ook nog biertjes erbij optelt, krijg je veel bier.
Je bent echt slim, ik aanbid jouw slimheid.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja slimme vas.
Alleen met pimp account kan je nog 240 uur na het plaatsen editten oid.
pff, nog een baar biertjes en je hebt weer perongeluk iemand gehosseld. pas op man.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
Als je bier pakt, en bier toevoegt, en dat keer een paar biertjes doet, en dan ook nog biertjes erbij optelt, krijg je veel bier.
Hou je bek gewoon over dat kutbier van je, jezus.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Moira. het volgende:
OMG mono zegt net "je hebt net gewoon deel 450 geopend en je hebt niet eens gezegd dat is echt fantastisch" dus ik ga nu gewoon alsnog tt change aanvragen
yoloquote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
dit is humor om te lachen man. echt waar
quote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon over dat kutbier van je, jezus.
[..]
[..]
viel me niet eens opquote:
HAHAHAHAHA VAS HEEFT ZAND IN HAAR KUT, VAST NAAKT DOOR DE DUINEN WEZEN ROLLEN HIHAHO WAT EEN SLECHTE BOELERHUMOR HEB IK TOCH BWHEHEHEHEHquote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
pff, nog een baar biertjes en je hebt weer perongeluk iemand gehosseld. pas op man.
Kusje op je auwiequote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh wtf dat is toevalligquote:
Uns hou je bakkes.quote:Op maandag 23 september 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA VAS HEEFT ZAND IN HAAR KUT, VAST NAAKT DOOR DE DUINEN WEZEN ROLLEN HIHAHO WAT EEN SLECHTE BOELERHUMOR HEB IK TOCH BWHEHEHEHEH
quote:Op maandag 23 september 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA VAS HEEFT ZAND IN HAAR KUT, VAST NAAKT DOOR DE DUINEN WEZEN ROLLEN HIHAHO WAT EEN SLECHTE BOELERHUMOR HEB IK TOCH BWHEHEHEHEH
HAHAHAquote:Op maandag 23 september 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee rot op, elke 5 minuten weer zo'n bier post. OM KWARTOVER 4 SMIDDAGS DAT DIT KAN.quote:Op maandag 23 september 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
-___________________________-quote:
Bier.quote:Op maandag 23 september 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee rot op, elke 5 minuten weer zo'n bier post. OM KWARTOVER 4 SMIDDAGS DAT DIT KAN.
Ik drink ook bier nu.quote:Op maandag 23 september 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee rot op, elke 5 minuten weer zo'n bier post. OM KWARTOVER 4 SMIDDAGS DAT DIT KAN.
Ja jij mag dat, hardwerkende treinenbestuurder.quote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drink ook bier nu.
Maar goed, ik heb dan ook 3 dagen vrij, dus fuck it.
Niet mijn joint vol liefde rokenquote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drink ook bier nu.
Maar goed, ik heb dan ook 3 dagen vrij, dus fuck it.
Mannen met een beroep mogen altijd bier drinken om 4 uur 's middags.quote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jij mag dat, hardwerkende treinenbestuurder.
Je moet niet zo zeiken.quote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zal maar bierproever zijnquote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mannen met een beroep mogen altijd bier drinken om 4 uur 's middags.
Jij moet eens met mijn baas gaan praten.quote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mannen met een beroep mogen altijd bier drinken om 4 uur 's middags.
Die moeten het weer uitspugen.quote:
Treinbestuurder klinkt wel gay, maar in essentie is dat wel wat ik ben.quote:Op maandag 23 september 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en alles in de wereld geeft je kanker, verneukt alles aan je lichaam, zorgt ervoor dat je pillen nodig hebt, etc. Dus waddup.quote:Op maandag 23 september 2013 16:15 schreef Trollscience het volgende:
16 jaar en dan al bier drinken, die troep vernielt je hersencellen.
De rest moet duidelijk niet denken, want dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de gave om te zeggen wat de rest denkt en dan heb ik het weer gedaan.
meer treincontroleur dan.quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Treinbestuurder klinkt wel gay, maar in essentie is dat wel wat ik ben.
Had daar laatst nog een filosofische discussie over met een collega.
De machinisten van vroeger waren echt bazen. Die wisten stroomschema's van de locomotief en konden elk relais benoemen enzo.
Eigenlijk ben ik afhankelijk van een computerscherm die ik controleer als ik dingen doe. Dus eigenlijk ben ik niet meer dan een treinbestuurder ja
Hoorde ook dat er vervoerders waren die de functie wilden downgraden naar treinbestuurder en dus ook minder salaris wilden geven.
Daar is een stokje voor gestoken door de vakbonden dus dat is gelukkig niet gebeurd.
What about gras? Gras is best wel onschuldig.quote:Op maandag 23 september 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, en alles in de wereld geeft je kanker, verneukt alles aan je lichaam, zorgt ervoor dat je pillen nodig hebt, etc. Dus waddup.
Je bent gewoon een veredelde knopjesdrukkerquote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De machinisten van vroeger waren echt bazen. Die wisten stroomschema's van de locomotief en konden elk relais benoemen enzo.
Eigenlijk ben ik afhankelijk van een computerscherm die ik controleer als ik dingen doe. Dus eigenlijk ben ik niet meer dan een treinbestuurder ja
Hoorde ook dat er vervoerders waren die de functie wilden downgraden naar treinbestuurder en dus ook minder salaris wilden geven.
Daar is een stokje voor gestoken door de vakbonden dus dat is gelukkig niet gebeurd.
Benader mij zuster.quote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent gewoon een veredelde knopjesdrukker
Je moet niet zo zeiken.quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die moeten het weer uitspugen.
En daar was ook niet niet eens een opleiding voor toch? Of heb ik het nou verkeerd, dacht dat jij in de eerste klas ooit van die MBO treinennogwat zat?quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gras is lievquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
What about gras? Gras is best wel onschuldig.
Kusje op je voorhoofdquote:
Als je te veel gras eet ga je ook dood.quote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
What about gras? Gras is best wel onschuldig.
Ik betwijfel het, ik kom hier op terug.quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je te veel gras eet ga je ook dood.
Ik druk op je emotionele knopjes.quote:
wat doen die dan? shagg roken en afentoe een klap op de computer geven?quote:Op maandag 23 september 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat zijn stewards die minder zijn dan conducteurs.
Afgeschreven bus chauffeurs enzo
Klopt.quote:Op maandag 23 september 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En daar was ook niet niet eens een opleiding voor toch? Of heb ik het nou verkeerd, dacht dat jij in de eerste klas ooit van die MBO treinennogwat zat?
Doe maar niet, je mag niet doodquote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ik kom hier op terug.
Droog geworden.quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik druk op je emotionele knopjes.
Mooizo, dan weet ik nu welk knopje ik moet hebben om je minder geil te maken.quote:
Alleen als het wiet is.quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb voor een totaal onrelevant onderzoek 1 vrijwilliger nodig.
Laten we het erop houden dat je bij dit onderzoek grote hoeveelheden groenvoer moet eten, op mijn kosten natuurlijk.
Iemand?
Je hoeft dan alleen maar je gezicht te laten zienquote:Op maandag 23 september 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan weet ik nu welk knopje ik moet hebben om je minder geil te maken.
Bedankt voor je input.
Dat doet Mono ook.quote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat doen die dan? shagg roken en afentoe een klap op de computer geven?
Hihahoquote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je hoeft dan alleen maar je gezicht te laten zien
quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb voor een totaal onrelevant onderzoek 1 vrijwilliger nodig.
Laten we het erop houden dat je bij dit onderzoek grote hoeveelheden groenvoer moet eten, op mijn kosten natuurlijk.
Iemand?
Ik betwijfel ten zeerste of het überhaupt ooit in je leven voor zal komen dat ik geil in je aanwezigheid verkeer.quote:Op maandag 23 september 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooizo, dan weet ik nu welk knopje ik moet hebben om je minder geil te maken.
Bedankt voor je input.
Ben ik ook.quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey fl gezellig leuk dat je er bent
Ja koeien gaan toch ook niet dood, punt bewezen gras is onschuldigquote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of het überhaupt ooit in je leven voor zal komen dat ik geil in je aanwezigheid verkeer.
Kale jood al in geen eeuwen meer gezien. Stevenmac zal wel weer aan de heroïne zitten en zichzelf met glazen dildo's vernederen voor Japanse toeristen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]doe maar de groetjes aan steven wanneer je hem ziet
JONGEH JE GAAT TOCH OOK DOOD VAN TE VEEL WATER DRINKENquote:Op maandag 23 september 2013 16:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja koeien gaan toch ook niet dood, punt bewezen gras is onschuldig
Zolang er ie maar gelukkig van wordt.quote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kale jood al in geen eeuwen meer gezien. Stevenmac zal wel weer aan de heroïne zitten en zichzelf met glazen dildo's vernederen voor Japanse toeristen.
Ik ken nog wel een leuk verhaalquote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef Monopoly het volgende:
En of ze geen piemel heeft.
Daten met een shemale
Jij kan 't wetenquote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Daten met een shemale
De nachtmerriehengst van iedere manquote:Op maandag 23 september 2013 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Daten met een shemale
Ja en toen in Singapore.quote:Op maandag 23 september 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nooit gedate met een tranny, ik heb er één als huisgenoot gehad. That's all
Waarheid welquote:Op maandag 23 september 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat leuk zou vinden tho.
Dat zou jij ook zeggen, dus je kunt jezelf voorstellen in een vergelijkbare situatie dat je wilde dat ik jou toevoegde op facebook. Nou nu geef ik jou de keuze om mij toe te voegen dus wat is nou je probleem. Wispelturig dingquote:
En toen ooit op een dronken avond ging het helemaal mis ?quote:Op maandag 23 september 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nooit gedate met een tranny, ik heb er één als huisgenoot gehad. That's all
hihi jij hebt een pimmel gevoeldquote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha , daar mag je gewoon voelen voor je 'het' meeneemt naar huis
Nope. Nooit geen ene vorm van seksuele spanning o.i.d geweest.quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toen ooit op een dronken avond ging het helemaal mis ?
En dan toch stiekem aan zijn haar piemeltje gezeten.quote:Op maandag 23 september 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Je hoopte op snow maar je moet het maar met mij doen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef Klojo120 het volgende:
Ik kreeg een vriendschapsverzoek, was het van FL
love u fl
Draai om danquote:Op maandag 23 september 2013 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hoopte op snow maar je moet het maar met mij doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2013 16:35:47 ]
quote:Op maandag 23 september 2013 16:35 schreef Trollscience het volgende:
de date van unsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en ik ga nu weer eventjes tot het avondeten slapen. Zieke mensen hebben mij aangestoken en nu ben ik zelf ziek.quote:Op maandag 23 september 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Aah onze niet slapende Bob is er weer
Hoe lang ben je al wakker danquote:Op maandag 23 september 2013 16:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu weer eventjes tot het avondeten slapen. Zieke mensen hebben mij aangestoken en nu ben ik zelf ziek.
ben nu nog brak.quote:Op maandag 23 september 2013 16:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geslapen gisteren.
Is ie ook schichtig tijdens nieuwjaar?quote:Op maandag 23 september 2013 16:39 schreef Monopoly het volgende:
Bob is een stonertopic huisdier.
Soms zie je hem een tijdje en is het fijnEn soms is 'ie een paar dagen weg en is het gewoon weer fijn als 'ie er weer is
Leugens.quote:Op maandag 23 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
never meant to make yur daughter cry
Compleet van de kaart 14.gifquote:Op maandag 23 september 2013 16:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Is ie ook schichtig tijdens nieuwjaar?
Als je spottieottiedopalicious kent vind je deze ook wel vetquote:Op maandag 23 september 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
never meant to make yur daughter cry
240pquote:Op maandag 23 september 2013 16:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je spottieottiedopalicious kent vind je deze ook wel vet
ik luister niet al hun tracksquote:Op maandag 23 september 2013 16:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Spottieottiedopalicious niet?
dude
meh. meer tracks zoals da art of storytellin' enzquote:Op maandag 23 september 2013 16:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh. Jij vindt Hey Ya zeker goed?
Je hebt het gut gemachtquote:Op maandag 23 september 2013 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meh. meer tracks zoals da art of storytellin' enz
quote:Op maandag 23 september 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
oh ja nu weet ik weer waarom wiet tof is
soms dan gaat mijn lichaam gewoon helemaal op in de wiet weetje, dan zijn de benen lekker licht en krijg je een beetje zweef/duizelig fijn gevoel ipv staren en kwijlen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik weeg 6,5 kilo zwaarder dus wat klaag je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik weeg tien kilo lichter. Maar ik ben ecto als den tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Stonede monoquote:Op maandag 23 september 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
oh ja nu weet ik weer waarom wiet tof is
soms dan gaat mijn lichaam gewoon helemaal op in de wiet weetje, dan zijn de benen lekker licht en krijg je een beetje zweef/duizelig fijn gevoel ipv staren en kwijlen
quote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weeg 6,5 kilo zwaarder dus wat klaag je.
mono is stonedquote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
ja en ik ga nu ook gewoon smerig snackbar voer bestellen. ik heb opeens sinds maanden weer echt een enorme trek in een broodje kroket met mayonaise en uitjes gewoon omdat het kan
Kroket met uitjes? Lijkt me niet lekkerquote:Op maandag 23 september 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
ja en ik ga nu ook gewoon smerig snackbar voer bestellen. ik heb opeens sinds maanden weer echt een enorme trek in een broodje kroket met mayonaise en uitjes gewoon omdat het kan
Hij komt binnen, gaat achter de laptop zitten, rookt wiet en bestelt gelijk snackbarvoerquote:
Zo moeilijk lekkerquote:Op maandag 23 september 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kroket met uitjes? Lijkt me niet lekker
Zonder de uitjes is het heerlijkquote:
dat leventje.quote:Op maandag 23 september 2013 16:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij komt binnen, gaat achter de laptop zitten, rookt wiet en bestelt gelijk snackbarvoerDeze liefde
![]()
kutleven danquote:Op maandag 23 september 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wij hebben maar 1 snackbar die bezorgd en dat is meteen één van de smerigste hier in Emmen en omgeving
Ik loop 3 huizen verder en dan sta ik in de lekkerste friettent van het dorp. We hebben er 3quote:Op maandag 23 september 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wij hebben maar 1 snackbar die bezorgd en dat is meteen één van de smerigste hier in Emmen en omgeving
Ik woon er naast 2quote:
We hebben in een straal van 4 kilometer sowieso stuk of 7 snackbars en 6 shoarmatentenquote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik loop 3 huizen verder en dan sta ik in de lekkerste friettent van het dorp. We hebben er 3. En 2 Shoarma tenten
Ninja editquote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb met de dochter van de lokale snackbar hier gehad (eigenaar), toen altijd gratis eten allez
*zucht* je moet ook niet het gebouw eten krul snap dat danquote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef krullenbolletje het volgende:
En ik ben zo blij dat ik niet naast een snackbar woonEnige snackbar in dit gat is niet te vreten
Was te lui om "het eten in" te typen snap dat danquote:Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
*zucht* je moet ook niet het gebouw eten krul snap dat dan
Ik heb daar ooit eens eten besteld, en werd toen bijna weggestuurd door de eigenaar.quote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb met de dochter van de lokale snackbar hier gehad (eigenaar), toen altijd gratis eten allez
Maar je was ook aan het zeiken volgens mijquote:Op maandag 23 september 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens eten besteld, en werd toen bijna weggestuurd door de eigenaar.
for a heart of gooooldquote:Op maandag 23 september 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
I've been in my mind,
it's such a fine line
That keeps me searching
Ja en flink aangeschoten. En ik had poedersuiker gesnoven.quote:Op maandag 23 september 2013 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je was ook aan het zeiken volgens mijTheo doet ook zijn best
Old man take a look at my lifequote:
pz stylequote:Op maandag 23 september 2013 17:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja en flink aangeschoten. En ik had poedersuiker gesnoven.
Serieus jouw UIquote:Op maandag 23 september 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
we are the good quad and were coming to town BEEP BEEP
<3quote:Op maandag 23 september 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Old man take a look at my life
I'm a lot like you
I need someone to love me
the whole day through
Ah, one look in my eyes
and you can tell that's true.
Allemaal dankzij onze bolle WP.quote:Op maandag 23 september 2013 17:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus jouw UI
Dat stomme kermit-zoontje-met-down-syndrome zie ik echt niet meer. Ik zie enkel patat als hij inzoomt op zijn hand.
quote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Monopoly het volgende:
MUR, FL en UNS zijn een nachtje wezen stappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeikwijf. Beetje lol moet gewoon kunnen toch.quote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arme katquote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeikwijf. Beetje lol moet gewoon kunnen toch.MURURRRRRRR MURRRRRR WAAR HEB JE DAT PLAATJE VAN DAAN _o_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN AL JAAAAAREN OP ZOEK NAAR DAT PLAATJE _o_ HEB ER TOPICS OVER GEOPEND ENZO _o_ NIEMAND WIST ME DAT PLAATJE WEER AAN TE WIJZEN
IK GA HEM NU GEWOON OPSLAAN _o_
DANKJEWEL MUR _o_
HELD _o_Fuck the EBU.
Had me gewoon gevraagd danquote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
MURURRRRRRR MURRRRRR WAAR HEB JE DAT PLAATJE VAN DAAN _o_
IK BEN AL JAAAAAREN OP ZOEK NAAR DAT PLAATJE _o_ HEB ER TOPICS OVER GEOPEND ENZO _o_ NIEMAND WIST ME DAT PLAATJE WEER AAN TE WIJZEN
DANKJEWEL MUR _o_
HELD _o_
Dat topic herinner ik me nog!quote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
DANKJEWEL MUR _o_
HELD _o_
had hem zelfs gewoon na kunnen maken.quote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
DANKJEWEL MUR _o_
HELD _o_
quote:Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA GODVER IK WIST TOCH NIET DAT JE DIE HADquote:
Ik lees jouw troep posts zelden jwz.quote:Op maandag 23 september 2013 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVER IK WIST TOCH NIET DAT JE DIE HAD
Heb het hier ook wel eens gezegd, en dat topic geopend en hier link neergezet
hmm neequote:Op maandag 23 september 2013 17:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Chinees. Mihoen met babi pangang en ku lo yuk
jaquote:Op maandag 23 september 2013 17:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Chinees. Mihoen met babi pangang en ku lo yuk
dat lovequote:Op maandag 23 september 2013 17:36 schreef Studeur het volgende:
chickie die woensdag gaat spijbelen om mij te zien, dat is pas echte liefde
Goed. Powerpoint af. Is alleen 12.6 mb en je kan op its learning tot ongeveer 8 inleverenquote:Op maandag 23 september 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ahh jij bent er ook hoezee, en hoe is het met jou dan
It's learningquote:Op maandag 23 september 2013 18:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed. Powerpoint af. Is alleen 12.6 mb en je kan op its learning tot ongeveer 8 inleveren. Fuck dat.
Dan compress je hem in een zipje en dan heb je iedereen gefooledquote:Op maandag 23 september 2013 18:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed. Powerpoint af. Is alleen 12.6 mb en je kan op its learning tot ongeveer 8 inleveren. Fuck dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op maandag 23 september 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan compress je hem in een zipje en dan heb je iedereen gefooled
gooi deze erbij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan compress je hem in een zipje en dan heb je iedereen gefooled
gooi deze erbij:ff serieus, hoe krijg ik het tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je wat tegen?quote:Op maandag 23 september 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ff serieus, hoe krijg ik het tegen?
watquote:Op maandag 23 september 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ff serieus, hoe krijg ik het tegen?
snowbells.rarquote:Op maandag 23 september 2013 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
hmm zelfs in een rar comprimeren gaat het niet klein genoeg maken denk ik. Of je upload het naar een website en geeft je leraar een link. Tenzij het zo'n punt inlever ding is
Ik neem aan dat je winrar hebt. klik met je rechtermuisknop op het bestandje en dan compress.quote:Op maandag 23 september 2013 18:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
kleiner*
Ik zei net wat met tegen, tegen m'n ma. Dus schreef ik het onbewust op
met 7zip kan het wel klein genoeg worden denk ik...quote:Op maandag 23 september 2013 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
hmm zelfs in een rar comprimeren gaat het niet klein genoeg maken denk ik. Of je upload het naar een website en geeft je leraar een link. Tenzij het zo'n punt inlever ding is
En je hoeft mij alleen alleen maar wiet te voeren.quote:Op maandag 23 september 2013 16:39 schreef Monopoly het volgende:
Bob is een stonertopic huisdier.
Soms zie je hem een tijdje en is het fijnEn soms is 'ie een paar dagen weg en is het gewoon weer fijn als 'ie er weer is
Dan is het nog steeds 9 mbquote:Op maandag 23 september 2013 18:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je winrar hebt. klik met je rechtermuisknop op het bestandje en dan compress.
kom je dan op schoot kroelen?quote:Op maandag 23 september 2013 18:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En je hoeft mij alleen alleen maar wiet te voeren.
rip je pringlesquote:Op maandag 23 september 2013 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij zijn mijn te dure pringles gesneuveld onderweg naar huis
ik had een klachtmail gestuurd naar pringles omdat de bus maar voor 3/4e gevuld was. nog steeds geen antwoordquote:Op maandag 23 september 2013 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij zijn mijn te dure pringles gesneuveld onderweg naar huis
STUquote:Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik had een klachtmail gestuurd naar pringles omdat de bus maar voor 3/4e gevuld was. nog steeds geen antwoord
wat is daar mis mee? moet het altijd maar groter sneller duurder?quote:Op maandag 23 september 2013 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Geweldig. Heb weer zo'n galaxy mini als leentoestel
Diep man. diep.quote:Op maandag 23 september 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon leven met nokia 3310 en guldens.
De rest van de wereld kan mooi de kanker krijgen. Alles zo snel, tief op. Dat maak ik zelf wel uit. Leef gewoon goed, doe je ding en wees lief voor de mensheid en shit.
Mijn ogen zijn niet zo geweldig meer voor dichtbij dingen. En dan werkt zo'n klein scherm niet mee.quote:Op maandag 23 september 2013 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? moet het altijd maar groter sneller duurder?
door mensen zoals jij gaat de aarde en mensheid kapot
Neem dan een brilquote:Op maandag 23 september 2013 19:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet zo geweldig meer voor dichtbij dingen. En dan werkt zo'n klein scherm niet mee.
Heb ik ook, maar alleen nodig als ik vermoeid benquote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Neem dan een brileen grotere telefoon is slechts symptoombestrijding.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow achter het raam
ze heeft haar roeping gevonden
Ze houdt zich liggend, staand?quote:Op maandag 23 september 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow achter het raam
ze heeft haar roeping gevonden
ohquote:Op maandag 23 september 2013 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar alleen nodig als ik vermoeid ben
Vandaar dat je nooit meer whatsappt.quote:Op maandag 23 september 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft wel zijn voordelen. Zo ga ik automatisch minder op mijn telefoon kijken.
ik ben je nr kwijtgeraakt paar dagen geledenquote:Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit meer whatsappt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |