quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op maandag 23 september 2013 16:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel mogelijk mensen wil laten meegenieten van wie ik ben, de hulp, humor, betekenisvolle boodschappen en vanalles dat ik te bieden heb. En geloof me, ik heb veel te bieden.Je jaagt me steeds meer weg met elk woord wat je zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het is echt zo. Ik heb hem gemeet, was wel half ... of meer 3/4e afwezig tijdens de meet, maar klojo is echt een grote baas.quote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je jaagt me steeds meer weg met elk woord wat je zegt![]()
oke dan nietquote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je jaagt me steeds meer weg met elk woord wat je zegt![]()
Kan je toch niet meer editten als het een hele oude post is.quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
Hey maar stel je voor he, ik verander een hele oude post van mij in iets banwaardigs, wordt dat dan direct gezien, of kan het jaren sluimeren op de site?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
De gezelligste/leukste mensen van FOK! zitten hier.
Laatste.quote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
Hey maar stel je voor he, ik verander een hele oude post van mij in iets banwaardigs, wordt dat dan direct gezien, of kan het jaren sluimeren op de site?
ohjaquote:Op maandag 23 september 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je toch niet meer editten als het een hele oude post is.
Je bent zelf een open topic.quote:
Na een bepaalde tijd kan je je berichtje niet meer aanpassen toch?quote:
Ik dacht alleen dat het niet meer kon door slotjes. Wist niet dat er ook een tijdslimiet op zat.quote:Op maandag 23 september 2013 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een bepaalde tijd kan je je berichtje niet meer aanpassen toch?
Ik heb laatst 5 dagen gewacht met het aanpassen van een OP en dat kon toen niet meer.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat het niet meer kon door slotjes. Wist niet dat er ook een tijdslimiet op zat.
Hoe komen jullie daar achter? Eerder berichten van een maand terug willen fixen?
dit is humor om te lachen man. echt waarquote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
Als je bier pakt, en bier toevoegt, en dat keer een paar biertjes doet, en dan ook nog biertjes erbij optelt, krijg je veel bier.
Je bent echt slim, ik aanbid jouw slimheid.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja slimme vas.
Alleen met pimp account kan je nog 240 uur na het plaatsen editten oid.
pff, nog een baar biertjes en je hebt weer perongeluk iemand gehosseld. pas op man.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
Als je bier pakt, en bier toevoegt, en dat keer een paar biertjes doet, en dan ook nog biertjes erbij optelt, krijg je veel bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |