SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit. We moeten uitkijken dat we dan niet elkaar gaan kloten want dan is hij de lachende derde.quote:Op maandag 23 september 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ds2 is er nog niet helaas
je bent te vroeg (ik ook)
Ben je opgelicht?quote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef zerokil het volgende:
Dreetje, heb je het al gehoord over mijnbox.nl?
Net ff een paypal claim verstuurd.
We begrijpen elkaar. Tot straks!quote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit. We moeten uitkijken dat we dan niet elkaar gaan kloten want dan is hij de lachende derde.
haha heb jij dat besteldquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef zerokil het volgende:
Daar intrappenquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef zerokil het volgende:
Die hebben we gisteren binnengehaaldquote:Op maandag 23 september 2013 15:41 schreef Jorwol het volgende:
Reemi wanneer verwachten jullie de stats van fut 14 te hebben?
Ze maakten wel veel reclame via de radio en voetbalzone, maar de website zelf was echt te simpelquote:
Wat verkochten die dan?quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ze maakten wel veel reclame via de radio en voetbalzone, maar de website zelf was echt te simpel
Anders gezegd, wanneer kan ik weer teams bouwen op m'n mobiel? Via wefut dusquote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren binnengehaald
Deze week.quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Anders gezegd, wanneer kan ik weer teams bouwen op m'n mobiel? Via wefut dus
Jullie hebben nog een donatie tegoed van me
quote:
quote:
quote:
Ja, wou het wel proberen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ze maakten wel veel reclame via de radio en voetbalzone, maar de website zelf was echt te simpel
'Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook'quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Chill. Ja is er helemaal bij ingeschoten omdat ik het toen druk had met toetsen en sindsdien heb ik geen FUT meer gespeeld.quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze week.
En zo'n belofte kan ik me nog wel vaag herinneren ja
Wat aan triestheid.quote:Op maandag 23 september 2013 15:46 schreef Ozz-03 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theater![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat hij bekend staat om zwaarlijvigheid. Grappig zoals vdm kan niet op de uni zitten van dan stort het dak in zijn alom gemaakt.quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wat aan triestheid.
Tevens: Waarom staat VDM zo in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |