abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6023003
DUCO GEFELICITEERD MET JE 1e JAAR en je pappa en mamma ook gefeliciteerd natuurlijk

Ik heb het kadootje gisteren toch eerder gehad Hele mooie goude oorbelletjes met blauwe steentjes (stekertjes) zodat ik kan wisselen met de anderen die ik gehad heb. Lief he!!!!!

Bedankt voor het neerzetten van het krantenstukje. Was gewoon benieuwd.

Ik ga nog ff terug naar bed.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 09:15:23 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6023010
Jessie wat een verwennerij!! Gefeliciteerd en geniet van deze dag!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!fossiel zondag 29 september 2002 @ 09:21:08 #103
2628 Karin
pi_6023026
Jessie en Duco van harte gefeliciteerd
  zondag 29 september 2002 @ 09:29:32 #104
8885 moralia
Grip op je zak
pi_6023062
Leuk kado Jessie, en van harte natuurlijk. En Duco is ook jarig, ook heel erg gefeliciteerd! Gezellig!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  † In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 10:01:53 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_6023179
Jessie & Duco, Gefeliciteerd!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_6023290
quote:
Op zondag 29 september 2002 08:48 schreef Sweej het volgende:

[..]

Jeetje, daar had ik nog niet eens aan gedacht!!! In de bijsluiter staat met een theelepeltje maar ja... da's niet handig. Laat ik het zo maar eens proberen dan. Thanx.

Ander vraagje, kun je achteraf nog iets doen aan striae? In de laatste twee weken van mijn zwangerschap kwam dat toch nog even opzetten... Maakt niet zoveel uit, maar ik vroeg me af hoe je die huid het beste kunt verzorgen.

Volgens mij kun je der niet echt veel aan doen.
Ik kreeg van de kraamverzorgster twee jaar terug het advies om er vitamine E creme op te smeren omdat dat goed is tegen littekenweefsel.
Maar ik kan niet zeggen dat het ook echt geholpen heeft. Ik heb nl een heel mooi backgammon bord op mijn buik staan maar goed kleine prijs voor een mooi ventje dacht ik zo....
Het wordt wel heel snel kleurloos die strepen, duurde bij mij maar een maande of vier en toen waren ze al bijna helemaal wt weer. Is een stuk mooier dan dat rood/paarse.
pi_6023293
Oja Duco GEFELICITEERD!!!!!!

Jesse JIJ OOK!!!!!!!!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 september 2002 @ 10:28:45 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6023315
Duco en Jessie: van harte gefeliciteerd!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 29 september 2002 @ 10:41:03 #109
30638 Duco
al heel errug groot
pi_6023414
Dankoewel allemaaaaaaaaaaaaal

* Duco heeft al in ons eigenstegavetopiekje gepost

En het mooie is dat ik wel hier maar jullie niet daar mogen posten

Tante Jessie hier ook flisitaart
ik weet toch niet wat krospossuh is dus mag ik het vast wel

1ste officiële Fok!baby!!!
pi_6023452
1 jaar alweer, wat gaat dat snel!! Gefeli Duco, en Jessie natuurlijk ook!!!
(zit ik dan al zo lang te genieten van jullie verhalen? Jeutje, ik voel me oud!!)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 17:04:46 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_6027920
Knor,

Hadden jullie niet ooit eens een foto van jou met je zwangere buik op doek laten zetten? (printen of weet ik hoe dat in zn werk gaat)

Ik heb iets heel mafs, wat misschien wel normaal is hoor. Als ik dingetjes van visjes of hele leuke jongetjes kleding zie heb ik altijd de drang om het voor Mink te kopen

Zo waren we dat we bezig waren met de babykamer op zoek naar een meeuw, maar heb dat ding nooit kunnen vinden. Nou was ik vandaag in een tuincentrum en daar was een stelling met meeuwen, zeepaardjes, schelpen, zeesterren dat soort grut. En daar kwam dat gevoel weer opborrelen. Ik heb er deze keer, voor het eerst, aan toe gegeven en een krans met allemaal schelpen er op geplakt gekocht. In het middenstuk, de opening, heb ik de urn gezet en moet zeggen dat het een heel tevreden gevoel geeft. Tis weer eens wat anders dan af moeten druipen met gevoel dat je nooit meer wat voor je zoon kan kopen

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 september 2002 @ 18:06:27 #112
13151 crew  Rewimo
pi_6028870
Moussy, het was dus in orde gekomen met de urn? Ik geloof dat ik dat gemist heb als het nog ter sprake was gekomen tenminste Het lijkt mij een fijn gevoel als je Minks plekje bij jullie een beetje mooier kunt maken Zo kun je inderdaad nog iets voor hem kopen, is toch een prettig idee? Ik vind het een mooi symbool voor jullie mannetje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 18:15:45 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_6028966
quote:
Op zondag 29 september 2002 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Moussy, het was dus in orde gekomen met de urn? Ik geloof dat ik dat gemist heb als het nog ter sprake was gekomen tenminste Het lijkt mij een fijn gevoel als je Minks plekje bij jullie een beetje mooier kunt maken Zo kun je inderdaad nog iets voor hem kopen, is toch een prettig idee? Ik vind het een mooi symbool voor jullie mannetje
Oh ja de slijpkunsten, nou, das dus niet gelukt. Er moest toch te veel vanaf om het passend te maken. Nu steekt er dus een klein randje uit van de urn. Dit is maar voor tijdelijk hoor, er komt nml een nieuwe deksel op die dan weer over dat randje valt. Een hoop gedoe maar persoonlijk vind ik het niet mooier worden. Het word allemaal zo groot. Ik hou er niet zo van als je naar dat ding kijkt en denkt URN!! het is ook geen "altaar" geworden of zo hoor met allemaal tierelantijntjes. Zn slofjes die hij thuis aan heeft gehad staan bijvoorbeeld gewoon op het kamertje. Er staat dan wel een kaarsje bij, maar das alles.

Het enige wat ik van tierlantijn doe is de zwangerschapsbel die ik van Mink had die komt aan het schilderij die we van de buurman hebben gekregen te hangen , zo dat de bel psies in het midden valt.

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 september 2002 @ 18:19:26 #114
13151 crew  Rewimo
pi_6029002
Ik stel me er ook niet echt een 'altaar' bij voor hoor Moussy Maar gewoon een plekje dat Mink symboliseert en waar je dierbare dingetjes neerlegt. Lijkt me ook niet prettig als het zo urnerig wordt Kun je net zo goed een grote pijl aan de muur hangen met URN erop

Balen dat het niet gelukt is trouwens met dat randje en zo. Een hele nieuwe urn is zeker niet aan de orde?

† In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 18:26:06 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_6029077
quote:
Op zondag 29 september 2002 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik stel me er ook niet echt een 'altaar' bij voor hoor Moussy Maar gewoon een plekje dat Mink symboliseert en waar je dierbare dingetjes neerlegt. Lijkt me ook niet prettig als het zo urnerig wordt Kun je net zo goed een grote pijl aan de muur hangen met URN erop
Ik heb wel eens foto's op internet voorbij zien floepsen dat ik dacht.. moet dat nou.... Hele kleding-setjes die aan de muur hingen, tig foto's, zwangerschapstesten en ga zo maar door. Nahhhh das niks voor mij/ons.
quote:
Balen dat het niet gelukt is trouwens met dat randje en zo. Een hele nieuwe urn is zeker niet aan de orde?
Ze kon hem niet kleiner maken zei ze. Ik had hem liever wat kleiner qua hoogte gewilt. Kan makkelijk volgens mij , want 50% is loos,leeg,niks,nada,noppes. Máár das mooi opgelost met de schelpenkrans er om heen.
pi_6029130
quote:
Op zondag 29 september 2002 18:19 schreef Rewimo het volgende:

Lijkt me ook niet prettig als het zo urnerig wordt Kun je net zo goed een grote pijl aan de muur hangen met URN erop

levert wel grappige visioenen op trouwens..*pijltjes ziet door een huis met aan het eind heeeeel groot : MINK's URNNNNN HIERRRR!!!*

Frustrerend dat mensen niet eens de moeite kunnen nemen om een fatsoenlijke urn te maken voor iemands kindje Ik ben trouwens zwaar aan de extra foliumzuur *slik* ....Moussy, ik kan me wel voorstellen dat je iets wil kopen: je bent natuurlijk ook bevallen, en volgens mij is dat een heel gek gevoel. Wel bevallen en dan toch een leeg wiegje! Je bent ook zo lang met een heel ander scenario bezig geweest, Mink zou leven en daar hoort een kamertje met alles er op en eraan bij! Zo onwerkelijk dat dat ineens allemaal niet meer hoeft. (alhoewel, niet meer hoeven, dat bepaal je natuurlijk nog altijd zelf...zo nu en dan jezelf toestaan dat je iets koopt of voelt of watook, daar heeft iedereen wel recht op denk ik)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator zondag 29 september 2002 @ 19:24:05 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6029800
Lieve jessie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Nonick, Roelie , en Kozzmic van harte met Duco's eerste verjaardag. Gos dat dat alweer een jaar geleden is zeg.......

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_6029926
Duco en Jessie,

Van Harte!!!

pi_6030451
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Is toch altijd leuk he

Alle visite is vanmiddag geweest. Was erg gezellig en ik ben erg verwend
Bo is gesloopt. Al die drukte en aandacht en dan natuurlijk nog lekker ff uitsloven, poeh. Het duurde gewoon ff voor ze ging slapen, huilen enz. Gewoon zelf te druk geweest, maar ze slaap nu als een roosje. En de avond is lekker voor hub en mij. Dalijk Expeditie Robinson kijken en lekker vroeg slapen

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 29 september 2002 @ 20:34:48 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_6030706
quote:
Op zondag 29 september 2002 20:12 schreef jessie het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Is toch altijd leuk he

Alle visite is vanmiddag geweest. Was erg gezellig en ik ben erg verwend
Bo is gesloopt. Al die drukte en aandacht en dan natuurlijk nog lekker ff uitsloven, poeh. Het duurde gewoon ff voor ze ging slapen, huilen enz. Gewoon zelf te druk geweest, maar ze slaap nu als een roosje. En de avond is lekker voor hub en mij. Dalijk Expeditie Robinson kijken en lekker vroeg slapen

Vertél vertél vertééééél, wat heb je allemaal gekregen??
pi_6031598
Ok Moussy, komt ie

Van Hub dus 2 paar gouden oorbelletjes, 1 hanger met hartjes, de andere stekertjes met blauw steentje
Verder van familie en vrienden;hand en bodycream, gezichtsscrub, haarmasker, mad gum (voor in je haar) een fleece ochtendjas, luchtje sun van jil sander,geurenbon,geld , replica van een antiek parfumflesje (heel mooi!!) geurwaxinelichtjes,afslankgel(klinkt onaardig, maar had ik zelf gevraagd, voor die putjes ) Gisteren nog van die vingerpopjes gehad (klinkt dat dom haha, maar heel leuk)
En dat was het, leuk he. Heerlijk al die verwendingentjes. Heb gelijk besloten ook weer wat meer tijd voor mezelf te nemen om maskertjes enz te doen. Sinds Bo er is doe ik dat veel te weinig en ik vind dat juist zo lekker.

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 september 2002 @ 08:49:35 #122
13151 crew  Rewimo
pi_6036921
jessie, wat ben jij lekker verwend zeg
pi_6037296
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:39 schreef jessie het volgende:
Ok Moussy, komt ie

Van Hub dus 2 paar gouden oorbelletjes, 1 hanger met hartjes, de andere stekertjes met blauw steentje
Verder van familie en vrienden;hand en bodycream, gezichtsscrub, haarmasker, mad gum (voor in je haar) een fleece ochtendjas, luchtje sun van jil sander,geurenbon,geld , replica van een antiek parfumflesje (heel mooi!!) geurwaxinelichtjes,afslankgel(klinkt onaardig, maar had ik zelf gevraagd, voor die putjes ) Gisteren nog van die vingerpopjes gehad (klinkt dat dom haha, maar heel leuk)
En dat was het, leuk he. Heerlijk al die verwendingentjes. Heb gelijk besloten ook weer wat meer tijd voor mezelf te nemen om maskertjes enz te doen. Sinds Bo er is doe ik dat veel te weinig en ik vind dat juist zo lekker.

Mad gum? wat is dat? Klinkt alsof je dat er nooit meer uit gaat krijgen...
pi_6037337
Haha, nou hoop het toch wel
Is een soort ja wax maar dan ook weer net niet, wat stevigheid geeft in je haar maar met een matt efect (dus niet alsof je de olijfolie over je hoofd gegoten heb, dat vind ik namelijk met wax, je doet al snel teveel waardoor het vet lijkt)
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 30 september 2002 @ 11:36:23 #125
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6038559
Duco en Jessie nog gefeliciteerd!!!

En bij deze (zoals al een hele tijd geleden beloofd) 2 fotootjes van de babykamer. (Was een beetje lastig fotograferen, omdat het kamertje nogal klein is, maar het gaat maar even om de meubeltjes)

Overigens gaat het hier onwijs klote. Weer vreselijke last van mijn isschias, dus sinds zaterdag weer begonnen met fysio. Kon geen stap meer verzetten en zelfs niet normaal zitten! Het kindje ligt hartstikke dwars. Als het volgende week woensdag niet uit zichzelf gedraaid
is dan wordt er een afspraak gemaakt met het ziekenhuis om het nog proberen te draaien.
Lukt dat niet, dan wordt het dus zeer waarschijnlijk een keizersnede. Ik heb zelf weinig vertrouwen dat het nog gaat draaien of gedraaid kan worden, want naar mijn idee zit het gewoon helemaal klem. Het zit niet bepaald lekker zo. Het hoofdje ligt helemaal in mijn zij net onder mijn ribben, dat is soms best pijnlijk. Ik voel me nu echt zo'n kneusje... ik loop als een oud omaatje, de wond op mijn schouder doet pijn en ik voel me gewoon helemaal niet lekker. Bah!

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 30-09-2002 11:37]

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')