quote:Dat had best in gewone letters gemogen hoor
Op vrijdag 27 september 2002 11:14 schreef lily het volgende:
even nog over de foto´s van Christan hierboven:![]()
heerlijk, zo´n duimend lief kereltje in zo´n knuffelhouding op de bank
Wat betreft kleertjes. Ik heb natuurlijk alleen maar van dat superkleine grut. Ik heb zelf een en ander gekocht bij Zeeman en Wibra, zo'n kleintje kan het toch maar even aan. Maatje 50 past ie al niet meer. De rest van de kleertjes heb ik allemaal gekregen. Ik hoef voorlopig niks te kopen geloof ik. Ik vind wel dat er in die kleine maatjes heel veel verschil zit. Bij de Hema valt alles veel kleiner dan bij de Zeeman.
Sweei, Dat verschilt niet alleen tussen de diverse winkels, maar ook van land tot land.
Wij hebben nu pyamaatjes voor Kay uit Spanje, geschikt voor 12-18 - maanden
quote:Christan had tijdenlang een soort plat beestje (we hebben er een heleboel verzameld, voor de diverse slaapadressen en als reserve) dat we Beertje noemden (er waren hondjes, beertjes en poezen van). Het maakte hem niet zoveel uit welke hij had, als er maar een etiketje aan zat! Maar ik kocht ooit bij het Kruidvat een grijs beertje met geluid. Dat is nu zijn grote favoriet. Hij noemt hem Pais, en ik vrees het ergste want Pais valt langzaam uit elkaar
Op vrijdag 27 september 2002 13:42 schreef dice het volgende:
Mooi zo'n kereltje ... vanaf wanneer ontwikkelen ze eigenlijk een voorkeur voor een bepaald knuffeltje of popje ??
Kaytje maakt geen enkele uitzondering, alles gaat zo zijn bed/box uit
quote:ik baal daar ook vaak stevig van en heb het zo'n muts van de zeeman eens gevraagd met welk scheef oog zij hun kleding inkochtte. Bij de zeeman is het gewoon standaard 1 maat te groot. Iedereen weet dat kreeg ik als antwoord, is al jaaaaaaren zo.
Op vrijdag 27 september 2002 13:28 schreef Sweej het volgende:
Bij de Hema valt alles veel kleiner dan bij de Zeeman.
Jaja klantvriendelijkheid...
quote:In je optie scherm http://forum.fok.nl/preferences.php plaatjes van gebruikers in topics laten zien aan vinken en alleen geuploade plaatjes laten zien uit vinken.
Op vrijdag 27 september 2002 19:58 schreef Angel22 het volgende:
kzie geen icoontje
Even snel dan:
Prachtige foto's! Geweldige echofoto's!
Leah wat heb je dat mooi opgeschreven. Mijn keel zat dicht van ontroering en angst. Wat een nare ervaring die ruggeprik.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je die periode nog lang niet vergeten bent.
Knor door de dappere manier waarop jij je problemen verborgen houdt had ik de indruk dat het heel goed met je ging. If you ever need to talk, hier of prive, dan geef je wel een gil hoor! Jullie hoeven niet alles alleen te doen, soms lucht praten alleen al enorm op.
Bollie alles waar jullie zo bang voor waren is toch uitgekomen. Arme Romy en arme ouders. *vlinderkusjes blaast naar Romy*
Heel veel sterkte meisje
Vixen gefeliciteerd met Yinte. Prachtige naam!!
Nog heel even over kleding, als je in Eva's kamertje H&M roept valt de hele kledingkast leeg. Erge leuke betaalbare kleding van goede kwaliteit. Ik was wat af maar je merkt weinig van slijtage.
Ik shop lekker bij zeeman en hans textiel, want dat zit goed bij onze kleine man en voor mezelf koop ik bijna nooit wat omdat ik alles veel te duur vind
ikke ist skrieperig
Ik heb bv nodig een paar nieuwe sportschoenen nodig... zool is bijna compleet versleten... maar ik wil wel perse zwarte hebben en die hebben ze (nog) niet goedkoop dus ik loop op een paar echt versleten schoenen rond
Alleen Damey is regelmatig in het nieuw te vinden en mijn man ook....
Stom eik dat ik voor mezelf alles maar te duur vind, maar goed denk dat dat een familie trekje is. Mijn moeder heeft dat nl ook.
quote:Ik ook!
Op vrijdag 27 september 2002 20:43 schreef Angel22 het volgende:
ikke ist skrieperig
Maar morgen ga ik shoppen
Freekje heeft genoeg (Oma kan beeldig naaien, heeft ook mijn trouwjurk gemaakt), dus nu is mama aan de beurt. Zal wel moeten, want ik pas nix meer....
Mooie foto's allemaal! De echofoto's ook, duidelijk zeg.
Dank voor alle lieve reacties op mijn verhaal, deed me goed
Het schijnt dus zo te zijn dat de Hema uit de reststoffen van de dure merken weer kleertjes laat maken. Dat verklaart dus waarom er vaak gezegd wordt dat de kleertjes van de Hema zo goed zijn.
Ik weet dit van een vriendin van me. Zij had ooit iets bij de Hema gekocht, maar vond later iets van exact dezelfde stof terug in zo'n dure winkel (toen het daar zware opruiming was trouwens). Toen ze aan de eigenaresse van de winkel vroeg hoe dat toch mogelijk was, kreeg ze bovenstaand verhaal te horen. Daar waren we beide wel verbaasd over, want dit is natuurlijk niet iets waar die eigenaresse van de dure kledingwinkel baat bij had.
Overigens koop ik nooit bij de Hema, ik vind er gewoon heel weinig voor Jorden. Ik ga heel vaak naar de Marca, daar hebben ze prima setjes kleding (spijkerbroekje, coltruitje en stoere spencer) voor aangename prijzen. Ik koop er regelmatig een stapel kleding, en ach, ik heb nooit gemerkt dat het sneller slijt dan van andere merken.
quote:Ik heb gemerkt dat het nogal per Hema verschilt, in Arnhem slaag ik eigenlijk altijd voor Freek, terwijl de Hema hier echt drie keer nix is.
Op vrijdag 27 september 2002 22:04 schreef Nausicaa het volgende:
Even snel over kleertjes:Overigens koop ik nooit bij de Hema, ik vind er gewoon heel weinig voor Jorden. Ik ga heel vaak naar de Marca, daar hebben ze prima setjes kleding (spijkerbroekje, coltruitje en stoere spencer) voor aangename prijzen. Ik koop er regelmatig een stapel kleding, en ach, ik heb nooit gemerkt dat het sneller slijt dan van andere merken.
quote:Pfieuw, ik dacht dat ik de enige idioot was
Op vrijdag 27 september 2002 20:43 schreef Angel22 het volgende:
Alleen Damey is regelmatig in het nieuw te vinden en mijn man ook....
Stom eik dat ik voor mezelf alles maar te duur vind, maar goed denk dat dat een familie trekje is. Mijn moeder heeft dat nl ook.
Tijdens mn zwangerschap ontdekte ik dat de zolen van mn schoenen door waren, maar met van die stalpoten (vocht) is het onzin om nieuwe schoenen te kopen voor mij. Ik heb nml kleine voeten maar wel weer brede én nog eens een hoge wreef. Voor passende schoenen ben ik al snel een 100 euro kwijt....... Dus ik heb mn hele zwangerschap op die gescheurde zolen doorgehobbeld en een paar weekjes geleden pas nieuwe gekocht. Ik kon zo waar een paar "goedkope" aan!!
Ennuh, ik heb vandaag in het 2dehands winkeltje zo waar, een broek, 3 shirtjes met lange mouwen een T-shirtje en een teddy-trui voor Toosie weten te scoren voor het wereldse bedrag van 6 euro
kon het niet laten hangen .... en bij een aantal dingen zaten de oude off. winkelprijs labeltjes er nog aan
-edit- Ow ja... Moussy? Ik las vandaag in de krant dat ze een ombudsman in het leven hebben geroepen voor de uitvaartbranche omdat daar zoveel geschillen zijn. In tegenstelling tot de geschillencommissie heb je binnen 3 tot 6 weken een uitspraak.
Weet niet of je dat al gehoord/gelezen had?
Wil het wel even voor je opzoeken als je dat wil
[Dit bericht is gewijzigd door Leah op 27-09-2002 22:22]
quote:Dat heb ik vaker gehoord, dat het (ook) per Marca nogal verschilt. Schoonmoeder kan ook nooit wat vinden bij de Marca aldaar. Hmmm, ik denk dat het eraan ligt dat 'mijn smaak' hier wat langer blijft hangen.... Ik laat in het midden of positief is voor mijn smaak, of voor de stad waarin we wonen
Op vrijdag 27 september 2002 22:14 schreef Leah het volgende:[..]
Ik heb gemerkt dat het nogal per Hema verschilt, in Arnhem slaag ik eigenlijk altijd voor Freek, terwijl de Hema hier echt drie keer nix is.
Ik heb trouwens ontzettend leuke mutsen (2, kon niet kiezen) bij de Marca gekocht, alhoewel ze hier ter plaatse niet zo heel veel leuke jongenskleertjes hebben. Wel erg leuke meidendingen, maar daar heb ik dus niet zoveel aan
.
O Leah, nu ik je toch 'spreek', ik heb nu pas je verhaal gelezen. Indrukwekkend hoor! En knap dat je het hebt opgeschreven. Dikke kus!
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 27-09-2002 22:25]
Bij H en M vind ik die winnie de pooh kleertjes zo leuk. Ze heeft een vestje van Ior maatje 62, werd een beetje klein en nu 1 van winnie. Echt leuk, niet eens om winnie, maar heel leuk gebreid.
De Marca zit niet echt waar wij vaak gaan winkelen maar ben er wel eens geweest (heb er toen slabben gekocht) en toen hadden ze juist weer meer leuke jongenskleren
quote:Zoals ik al zei, het deed me goed... Ik ben wel ontzettend emotioneel de laatste tijd (en dat hoort niet echt bij mij).
Op vrijdag 27 september 2002 22:19 schreef Nausicaa het volgende:[..]
O Leah, nu ik je toch 'spreek', ik heb nu pas je verhaal gelezen. Indrukwekkend hoor! En knap dat je het hebt opgeschreven. Dikke kus!
quote:Je verhaal brengt een hoop herinneringen boven bij mij ..
Op vrijdag 27 september 2002 22:38 schreef Leah het volgende:[..]
Zoals ik al zei, het deed me goed... Ik ben wel ontzettend emotioneel de laatste tijd (en dat hoort niet echt bij mij).
Denk dat het nu pas allemaal een plaatsje krijgt.
En dan mag ik maandag weer fijn aan het werk, bleeeh
Wellicht heeft je broertje Havoc e.e.a. vertelt ondertussen.
Laat ik het hier op houden.. Leah, ik vind je dat je je ontzettend moedig en sterk hebt gehouden. Heel dapper dat je alles hier zo hebt op kunnen schrijven (en zo lekker dat 't oplucht) *dikke knuf*
Mag ik je nog een onbeschofte vraag stellen? Er wordt natuurlijk steeds meer bekend over DES, en ook over de gevolgen voor de kleinkinderen. Hieruit is gebleken dat dat de jongetjes vaker dan gemiddeld een afwijking aan de plasbuis hebben.. Is dit bij Freek wel allemaal goed?
En dem! wat is dat DES toch een k*tspul geweest.. Leah, oogjes dicht:
ik heb er een ex-schoonzusje aan verloren..
quote:Ik heb het door gefaxt gekregen.
Op vrijdag 27 september 2002 22:18 schreef Leah het volgende:
Bij ter Stal hebben ze trouwens ook hele leuke kinderkleertjes!-edit- Ow ja... Moussy? Ik las vandaag in de krant dat ze een ombudsman in het leven hebben geroepen voor de uitvaartbranche omdat daar zoveel geschillen zijn. In tegenstelling tot de geschillencommissie heb je binnen 3 tot 6 weken een uitspraak.
Weet niet of je dat al gehoord/gelezen had?
Wil het wel even voor je opzoeken als je dat wil
De geschillencomssie konden we trouwens ook niets mee. Omdat dit uitvaarcentrum (heel slim) niet aangesloten is bij de geschillencommissie.
quote:Wat erg ET! Ik wist het niet.....'t Is klotespul geweest dat DES, en ik ga nog steeds voor de schadevergoeding. Niet om het geld, maar wel omdat er toch iemand voor zal moeten boeten.
Op vrijdag 27 september 2002 22:43 schreef E.T. het volgende:[..]
Je verhaal brengt een hoop herinneringen boven bij mij ..
Helaas herrinneringen zonder een goede afloop![]()
Mag ik je nog een onbeschofte vraag stellen? Er wordt natuurlijk steeds meer bekend over DES, en ook over de gevolgen voor de kleinkinderen. Hieruit is gebleken dat dat de jongetjes vaker dan gemiddeld een afwijking aan de plasbuis hebben.. Is dit bij Freek wel allemaal goed?
En dem! wat is dat DES toch een k*tspul geweest..
Leah, oogjes dicht:
ik heb er een ex-schoonzusje aan verloren..
Met Freek is alles goed, hij is erop nagekeken (op het CB turen ze stiekum, omdat ik het niet gemeld heb, moet ik altijd om lachen.) Wat een belangstelling voor Freek zijn piemel, ga ik hem vertellen als ie 16 is .
Wat mij betreft... ik ben niet bang dat ik hieraan dood ga, daarvoor ben ik TE goed onder controle. Het grootste gevaar voor DES dochters zit 'm in vaginakanker, niet in baarmoederkanker en ik ben inmiddels ook de risicoleeftijd voor vaginakanker voorbij.
De volgende controle zal uitwijzen hoe het met mij is (ik ga nog voor een broer of zus voor Freek) en anders moet die baarmoeder er gewoon uit. Daar ben ik heel nuchter in, we hebben 1 zwangerschap gered, en als het nu niet meer kan dan heeft mijn baarmoeder haar werk gedaan en gaan we geen risico's meer nemen.
En nee, het was geen onbeschofte vraag
NB, Ik heb zelf meegewerkt aan dat onderzoek en ik heb mezelf gerustgesteld dat ze pas na 3 jaar achter de eerste afwijking bij DES kleinkinderen kwamen. Het kon dus haast geen grote kwaadaardige afwijking zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |