quote:Ben ik ff blij dat we hier een budgetmarkt hebben bij V&D
Op donderdag 26 september 2002 16:57 schreef Rewimo het volgende:Maar het blijft leuk om hem te zien in Mexx, Alfred J. Kwak, Disney e.d. en dan te weten dat je al die leuke dingen voor een prikkie hebt gekocht
ennuh, van die Aldi klompjes, de aanbieding is altijd in het voorjaar. Dit jaar heb ik dus 2 paar gekocht, wel 2 opvolgende maten hoor want ze slijten eeeeeeeecht niet!! Je kan ze ook van birckenstock kopen, psies dezelfde alleen een mega klap duurder.
We hebben gisteren nog een succesnummer gekocht, zo blijkt
Een kassa, waar trouwens nog (speel)geld in bleek te zitten ook, toen ik de la eenmaal open had gewurmd. Het ding piept en doet (alleen de la springt niet vanzelf open) en Christan is er al een hele tijd zoet mee. Hij gebruikt de scanner als telefoon
en is alsmaar geld erin en eruit aan het doen. Misschien moet ik het winkeltje dat hij vorig jaar heeft gekregen maar eens in elkaar zetten ![]()
Oja, hij kostte wel 1 euro
zie hem net in de Intertoysgids staan voor 25...
quote:Ik ken ze wel ja, volgend voorjaar even in de gaten houden dus
Op donderdag 26 september 2002 17:12 schreef moussy het volgende:[..]
Ben ik ff blij dat we hier een budgetmarkt hebben bij V&D
Voor de leeftijd van René is niet zo heel veel knap goed meer te vinden op beurzen of wat dan ook. Zo struun ik ook zo graag in het tweedehandskleding winkeltje hiero.... daar wil ik nog wel eens wat vinden in haar maat.
ennuh, van die Aldi klompjes, de aanbieding is altijd in het voorjaar. Dit jaar heb ik dus 2 paar gekocht, wel 2 opvolgende maten hoor want ze slijten eeeeeeeecht niet!! Je kan ze ook van birckenstock kopen, psies dezelfde alleen een mega klap duurder.
Bij de verloskundige afgelopen woensdag bleek de kleine nog lekker met zijn voetjes naar beneden te zitten. Ik hoop dat het nog kan draaien. Als het over 2 weken niet gedraaid is dan gaan ze bekijken wat ze gaan doen... Ik zie een stuitbevalling in ieder geval totaal niet zitten!
Even voor Knor: Is er iemand met wie je kan praten over je depressieve gevoel? Ik wil niet zeggen dat jij hetzelfde hebt als ik heb gehad, maar ik was na de eerst ook erg depressief door omstandigheden en dat heeft me mijn huwelijk gekost... Als je dus nog geen hulp hebt gezocht, zou ik dat maar doen. Sterkte meid!
quote:Klopt, maar als ze ouder worden doen ze langer met hun kleding en slijt het dus meer. En dan merk je wel verschil hoor. Mijn vriendin vertikt het om tweedehands te kopen (moet ze zelf weten natuurlijk) maar ze heeft niet veel geld. Dus krijgen haar kinderen wel nieuwe, maar heel goedkope kleding. Tegen de tijd dat ik het weer voor Christan krijg, is het vaak al helemaal afgewassen en lelijk. Ik neem het altijd van haar aan, want ik vind het lief dat ze het aan me geeft, maar Christan draagt er niet veel meer van.
Op donderdag 26 september 2002 17:23 schreef jessie het volgende:
(merkkleding kan dan wel mooi blijven, maar gewone kleding dus ook, want ze dragen het niet lang)
quote:Nee, hier ook niet. Een gigabak Duplo (heel veel overgenomen van een collega), wat dingen die hij voor zijn verjaardag heeft gekregen, en verder dus heel veel kringloopspeelgoed
En speelgoed ook zoiets
Bo speelt het liefst met een centimeter of met dekseltjes. Of met labeltjes Heb aan een zakdoek labeltjes gemaakt en dat is nu haar kroeltje. Ik heb zo'n vitech kevertje enz enz. Nou voorlopig geen duur speelgoed meer.

quote:Wat een lief koppie heeft ie toch. Hij zou zo een broertje van mijn meiden kunnen zijn! Precies dezelfde oogjes en donkere haren..
Op donderdag 26 september 2002 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Christan ligt Tubbies te kijken. Hij heeft vanmiddag maar een uurtje geslapen, dus is hij erbij gaan liggen
quote:Vind ik ook! Ik koop dus vrijwel ook alleen merkkleding, voornamelijk van Kiekeboe, Oilily en Mexx. Maar dan wel gekocht op Ebay, dus tweedehands of oude collecties. Daar koop ik bv truien die in de winkel 80 euro kosten voor 15 euro ofzo. Vooral bij de oudste merk ik dat de kleding sneller slijt... Merkloos spul hoef ik dan echt niet meer te bewaren voor de jongste, maar truien en jurken van Oilily en Kiekeboe zien er meestal nog erg goed uit dus brengen zijn geld wel op!
Op donderdag 26 september 2002 17:34 schreef Rewimo het volgende:[..]
Klopt, maar als ze ouder worden doen ze langer met hun kleding en slijt het dus meer. En dan merk je wel verschil hoor.
ze heet Yinte
![]()
zooo lief
quote:Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan? En wat een mooie naam
Op donderdag 26 september 2002 19:35 schreef VixenFromHell het volgende:
jaaaah ik heb een nichtje!!! gisteren rond 6 uur 's avonds geborenze heet Yinte
![]()
zooo lief
quote:Gefeliciteerd meis en wat een mooie naam
Op donderdag 26 september 2002 19:35 schreef VixenFromHell het volgende:
jaaaah ik heb een nichtje!!! gisteren rond 6 uur 's avonds geborenze heet Yinte
![]()
zooo lief
quote:Ja, leukkk!!! Voor Esther heb ik zaterdag nog een stapeltje Oilily truitjes gekocht voor bijna niks!
Op donderdag 26 september 2002 16:57 schreef Rewimo het volgende:Maar het blijft leuk om hem te zien in Mexx, Alfred J. Kwak, Disney e.d. en dan te weten dat je al die leuke dingen voor een prikkie hebt gekocht
Vixen, gefeliciteerd!!! Heb je al een fotootje??
Ik heb vroeger ook nooit merkkleding gehad en eigenlijk zag ik er toch altijd leuk uit ![]()
Ach het is maar net wat je keuze is. Ik heb gewoon uit principe iets tegen merkkleding omdat het gewoon zo nep is allemaal. Her is puur uitmelken, vind ik dan. Ik vind dat bv de hema echt kwaliteit hebben, en zoals ik al zei ik had 1 stel van Mex en daar ging de broek van akpot (net naast het naatje) Ik bedoel wat is nou merkkleding. Iet van mex oililly? Hema is ook een merk bv. Snappen jullie wa
Ik heb vroeger ook nooit merkkleding gehad en eigenlijk zag ik er toch altijd leuk uit ![]()
Ach het is maar net wat je keuze is. Ik heb gewoon uit principe iets tegen merkkleding omdat het gewoon zo nep is allemaal. Her is puur uitmelken, vind ik dan. Ik vind dat bv de hema echt kwaliteit hebben, en zoals ik al zei ik had 1 stel van Mex en daar ging de broek van kapot (net naast het naatje)wat natuurlijk van een niet merk kledingstuk ook kan gebeuren. Ik bedoel wat is nou merkkleding. Iets van mex, oililly? Hema is ook een merk bv. Snappen jullie wat ik bedoel? Zo heeft iedereen zijn smaak en keuze natuurlijk.
Vandaag met Hub al een kadootje voor mij gekocht. Hele mooie oorbelletjes. Gouden hangertjes met een heel klein hartje. Echt heel lief.
En Dinus hoe voel je je nu? Erg anders als met je 1e?
Rewimo wat een schattige foto's weer van Christan en hij heeft inderdaad mooie ogen
Zeg het nog ff voor je
quote:*glim*
Op donderdag 26 september 2002 22:46 schreef jessie het volgende:
Weet niet wat er mis gaat ,maar vandaag alles geloof ikRewimo wat een schattige foto's weer van Christan en hij heeft inderdaad mooie ogen
![]()
![]()
Zeg het nog ff voor je
quote:Vind ik nou ook: goezzo Christan, als je niet wil kussen dan hoeft dat niet! Al die tantes die je anders verplicht moet aflebberen omdat dat schattig is..
Op vrijdag 27 september 2002 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Lekker hè, dat geknuffel. Christan is gelukkig wel een kroeler, alleen krijgt de kat helaas meer kusjes dan ikHij is heel stellig trouwens, wat kusjes betreft. Meestal komt er een hartgrondig "nee" uit als iemand om een kusje vraagt
Is wel grappig hoor, al zou ik liever zien dat mama altijd
als antwoord krijgt
Maar dwingen doe ik hem niet, ik vind het eigenlijk wel goed als hij zo duidelijk bij zijn mening blijft.
Leuk hoor Vixie!! Moooie naam ook, weet je al meer? Hoe groot is ze, is ze mooi en lief en en en...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |