Jaquote:Op maandag 23 september 2013 17:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je cheats gebruikt? Heeft dit nog betrekking op de game op één of andere manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 18:03 schreef PicoMMP het volgende:
JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier ookquote:Op maandag 23 september 2013 14:57 schreef Cryothic het volgende:
T kostte bij mij gistere elke keer 5000 als ie het ziekenhuis uit kwam banjeren
quote:Op maandag 23 september 2013 18:19 schreef PicoMMP het volgende:
gewoon rustig fietsen maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 23 september 2013 18:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gewoon rustig fietsen maakt niet uit
Klopt, is volgens mij scripted...quote:Op maandag 23 september 2013 18:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gewoon rustig fietsen maakt niet uit
ja klopt het is echt een fcking irri ding xD maar ja gewoon probeer t beetje recht te houden en je hoeft niet helemaal precies door t rondje een beetje erboven is niet erg.quote:Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik word schijtziek van die verrekte flightschool!! Die klote helilopers vliegen als een bezopen gans. Iemand tips? Kon je die zooi maar skippen, dan maar geen medaille.
nee je moet gewoon die hangar kopen volgensmij.. ik heb t ook gehaald maar er verschijnt niks ofzo van dat je t vliegveld op kan?quote:Op maandag 23 september 2013 16:35 schreef -Kadesh- het volgende:
Trouwens wat krijg je als je je brevet hebt gehaald? Kan je dan zo het vliegveld op rijden zonder meteen 3 sterren te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |