Dat overkwam mij wel, bij een uitkijkpost (volgens mij waar je 's avonds aliens kan spotten)quote:
Met jouw username is dat niet mogelijkquote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Unmountable het volgende:
[..]
En dan is het dus het perfecte moment om even Mount Chiliad op te lopen
da's omdat je dat geld gejat hebt bij die 3 auto's met dooie gasten er om heenquote:Op maandag 23 september 2013 17:21 schreef Kwork het volgende:
M'n fietsritje door de bergen werd abrupt beëindigd door 3 motorgasten die me opeens doodschoten
Kan je niet beïnvloeden.quote:Op maandag 23 september 2013 17:45 schreef draadstalig het volgende:
Dat aandelen kopen is me inmiddels wel duidelijk, maar hoe ik ze kan beïnvloeden nog niet. Hebben jullie tips?
Dat heb ik met Michael nooit gedaan, deze lui kwamen uit het niets tevoorschijn.quote:Op maandag 23 september 2013 17:45 schreef SevD het volgende:
[..]
da's omdat je dat geld gejat hebt bij die 3 auto's met dooie gasten er om heen
Naar mijn idee kon je aandelen beïnvloeden hoor..quote:
leg maar eens uit dan ? ik kan je namelijk garanderen dat je buiten lesters missies om de aandelen markt NIET kunt beinvloeden.quote:Op maandag 23 september 2013 17:50 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Naar mijn idee kon je aandelen beïnvloeden hoor..
Denk dat vrijwel niemand de OP leest van dit topicquote:Op maandag 23 september 2013 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kan het alsjeblieft in de OP... een spoiler over de aandelen?
Elke post heeft van de 12 pagina's wel een stuk of 5 a 6 met dezelfde terugkerende vragen... met betrekking tot de aandelen.
Er is ook zo'n wietboerderij waar je een paar GRAND kan stelen aan cash money, bedoel je dat?quote:Op maandag 23 september 2013 17:45 schreef SevD het volgende:
[..]
da's omdat je dat geld gejat hebt bij die 3 auto's met dooie gasten er om heen
Gedaan voordat ik me vraag plaatste..quote:Op maandag 23 september 2013 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel niemand de OP leest van dit topic.
Ik vraag het toch b!tch...quote:Op maandag 23 september 2013 17:50 schreef tonic1 het volgende:
[..]
leg maar eens uit dan ? ik kan je namelijk garanderen dat je buiten lesters missies om de aandelen markt NIET kunt beinvloeden.
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 17:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je cheats gebruikt? Heeft dit nog betrekking op de game op één of andere manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 18:03 schreef PicoMMP het volgende:
JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier ookquote:Op maandag 23 september 2013 14:57 schreef Cryothic het volgende:
T kostte bij mij gistere elke keer 5000 als ie het ziekenhuis uit kwam banjeren
quote:Op maandag 23 september 2013 18:19 schreef PicoMMP het volgende:
gewoon rustig fietsen maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |