Ik kan thuis werkenquote:Op maandag 23 september 2013 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, ik denk dat we daarin nog even moeten kijken wat dan handig is hier. Zeker omdat ik het wel een fijn idee vind als er iemand thuis is als die vrouw/man (<-- man kan in theorie natuurlijk ook) bezig is.
Je werkt met moeilijke kinderen. Ik snap wel dat ze het liefst mensen aannemen die een zo gezond mogelijke levensstijl hanteren.quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben me nu voor aan het stellen wat voor een rel je zou krijgen als je zegt "wij hebben een beleid van gezond eten, dus kandidaten met een gezond BMI genieten de voorkeur"
of
"in verband met ons verzuim-beleid genieten kandidaten die geen blessure-gevoelige sport beoefenen de voorkeur"
heb je al last? Het helpt vast niet als ik zeg dat die vitamines dan welgeteld nul effect hebben he?quote:Op maandag 23 september 2013 13:35 schreef Diconnected het volgende:
wij hebben al een verdeling gemaakt voor huishouden hehemaar wij hebben geen groot huis dus dat scheelt
zo maar even naar de kruidvat en appie. zooi vitamines en hoestdrank halen
Je vergeet het belangrijkste punt: je kan het nu gewoon betalen om het door een ander te laten doenquote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je al last? Het helpt vast niet als ik zeg dat die vitamines dan welgeteld nul effect hebben he?
Verdeling is mooi maar praktijk is toch vaak anders
Voorheen toen ik nog studeerde was het duidelijk verdeeld en werkte dat ook, maar nu we beide gewoon lange dagen maken en drukker zijn werkt dat niet meer. En hebben we er steeds minder zin in ook
Het is niet dat ik me er te goed voor voel, maar ik doe liever andere dingen zeg maar
zekers, dat ookquote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste punt: je kan het nu gewoon betalen om het door een ander te laten doen
Het zou je verbazen (en verblijden) hoe weinig jongeren nog roken tegenwoordigquote:Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je werkt met moeilijke kinderen. Ik snap wel dat ze het liefst mensen aannemen die een zo gezond mogelijke levensstijl hanteren.
Het blijft een moeilijk grijs gebied. Ze kunnen je niet weigeren als je niet onder werktijd rookt denk ik.
ja velen hoesten en keelaids. en zit op het randje van verhoging. zit constant aan de paracetamol en keelsnoepjes en neusspray. maar moet dus ff hoestdrank hebben, dat helpt altijd goed bij mijn keelaidsquote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je al last? Het helpt vast niet als ik zeg dat die vitamines dan welgeteld nul effect hebben he?
Verdeling is mooi maar praktijk is toch vaak anders
Voorheen toen ik nog studeerde was het duidelijk verdeeld en werkte dat ook, maar nu we beide gewoon lange dagen maken en drukker zijn werkt dat niet meer. En hebben we er steeds minder zin in ook
Het is niet dat ik me er te goed voor voel, maar ik doe liever andere dingen zeg maar
Dat zeg je alleen maar omdat je een roker bent. Ik ervaar namelijk minstens zo veel muren en vooroordelen vanwege mijn overgewichtquote:Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zou je verbazen (en verblijden) hoe weinig jongeren nog roken tegenwoordig![]()
Wat dat betreft allemaal prima. Dit ging overigs over werk met normale kinderen in de basisschoolleeftijd.
Maar met dat argument zou wat ik eerder schreef ook redelijk zijn, dat is inderdaad dat grijze gebied.
Want ik had een collega met flink overgewicht die om 4 uur rustig 3 stroopwafels naar binnen werkte. Is ook niet het goede voorbeeld lijkt me?
Toch lijkt het wel geaccepteerd te zijn om te klagen over rokers, maar niet over mensen met slechte eetgewoontes. Dat is iets dat ik vreemd vind, juist omdat slechte eetgewoontes een veel groter probleem is bij kinderen.
(hierbij is eetgewoontes trouwens ook maar een voorbeeld, je kan het ook gooien op het gebrek aan bewegen, het beoefenen van een gevaarlijke sport of het hebben van een pittig kort kapsel)
nu wel vanwege keelaidsquote:Op maandag 23 september 2013 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ben jij nog steeds rookvrij trouwens dico?
idem hierquote:Op maandag 23 september 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben voor de huishoudelijke taken die niet door de poets worden gedaan (zoals daar is het verschonen van kattenbakken, oud papier aan de straat, eten koken en boodschappen doen) nooit echt een verdeling gemaakt maar dat is vanzelf zo gegroeid. Mijn man neemt alle excrementen waar (vuilnis, kattenbakken, kattenstront op andere plekken dan de kattenbak) en ik regel dan de boodschappen en voedselvoorziening.
Zaken als dieren voeren en was opvouwen zijn een beetje afhankelijk van wie er op dat moment het meest last van heeft
het is zwaar, het stinkt en je wordt er vies vanquote:Op maandag 23 september 2013 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
idem hier![]()
vuilnis doen is echt zo'n mannentaak op een of andere manier
nadeel van het tijdelijke konijnenhok wat we hebben, dat kan je niet in je uppie verschonenquote:Op maandag 23 september 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zwaar, het stinkt en je wordt er vies van
quote:Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nu wel vanwege keelaidsmaar ene week rook ik wel, andere niet
oh nee maakt ook verder niet uit hoor ik vroeg het mij gewoon alleen afquote:Op maandag 23 september 2013 13:46 schreef Diconnected het volgende:
afgelopen tijd meer gerookt dan ik had gewild vanwege stress met huis/school/lichaam dusja
Je rookt dusquote:Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nu wel vanwege keelaidsmaar ene week rook ik wel, andere niet
Mentaal vast wel.quote:Op maandag 23 september 2013 13:49 schreef Molo het volgende:
Mijn vent weegt nog 64 kilo dus dat sterke vent uithangen argument zit er hier niet meer in
64!!!!quote:Op maandag 23 september 2013 13:49 schreef Molo het volgende:
Mijn vent weegt nog 64 kilo dus dat sterke vent uithangen argument zit er hier niet meer in
vind ik niet zo gek hoor, hebben wij ook een keer met een gehandicapte gehad die in een rolstoel zat en iemand die dusdanig doof was dat we alles op werk zouden moeten aanpassen daarvoor. Das gewoon praktisch niet te doen. Lullig voor die mensen, maar zo werkt het wel.quote:Op maandag 23 september 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is ook wel zo, dat je met overgewicht ook genoeg muren hebt waar je tegenaan loopt.
Wij hebben een keer een sollicitant gehad (die sowieso kwa persoonlijkheid niet zo leuk was overigs) die zo dik was dat wij ons afvroegen hoe ze ooit iets met de kinderen zou kunnen doen. Die was wel echt extreem hoor, want mijn collega was ook behoorlijk te zwaar en die kon alles gewoon doen. Maar inderdaad, bam oordeel. Misschien nog wel naarder ook, want wij gingen dat natuurlijk niet tegen haar zeggen.
Terwijl als ik aankom, ik vaak nog wel even achterwege kan laten dat ik rook, tot ik daadwerkelijk proefgedraaid heb.
Wonderlijk. Allemaal.
yep.quote:
whut hoequote:Op maandag 23 september 2013 13:49 schreef Molo het volgende:
hahaha, een Zwaid, maar komt in de buurt wel jaquote:
huuuuuh, das niet mooi....quote:Op maandag 23 september 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je een SMS krijgt van een goede vriend die vrijdag gaat trouwen maar die je eigenlijk al drie maanden niet gesproken hebt, of je bereikbaar bent om te bellen. Ik maak me dan acuut ernstige zorgen
sf is ook een dunnetje mar volgens mij weegt hij wel wat meer, maar hij is dan ook wel groterquote:Op maandag 23 september 2013 13:51 schreef Molo het volgende:
[..]
hahaha, een Zwaid, maar komt in de buurt wel ja
Hij is wel eng skinny nu vind ik....
hij wil mij bellen, ik wacht wel even, het terug ge-smst dat ik belbaar ben.quote:Op maandag 23 september 2013 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuuh, das niet mooi....
en, ga je bellen? Ik vind dat altijd zo'n enge drempel dan, na zo'n bericht
hahahaha, per telefoon, dat zou mooi zijnquote:Op maandag 23 september 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wil mij bellen, ik wacht wel even, het terug ge-smst dat ik belbaar ben.
Of ik word ge-uninvite, dat zou pas baas zijn
Ik ben blij dat Joop te lam is om echt op zijn eten te gaan letten. Had die gek het erover dat 60 heul zo'n gek gewicht niet was.quote:Op maandag 23 september 2013 13:53 schreef Molo het volgende:
neeeeeeen, hij is niet echt 1.58 m
en hij is echt extreem fanatiek gaan sporten en op voeding gaan letten, freaky Koos
nerdsquote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Joop te lam is om echt op zijn eten te gaan letten. Had die gek het erover dat 60 heul zo'n gek gewicht niet was.
Ja, "want dat woog 'ie vroeger ook". Dat dat al wat jaartjes terug is en 'ie toen dagelijks 40km fietste is niet relevant verder.quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
nerds
Koos gaat komende maand ook halve marathon doen he
reageer eens in de aidschat op mijn levensbedreigende vraag :vquote:Op maandag 23 september 2013 13:57 schreef Molo het volgende:
Ik denk opeens "wat een raar verhaal en rare woorden", zit ik een Belgisch artikel te lezen
* Molo snel op afsluiten klikt
en 11 jaar wasquote:Op maandag 23 september 2013 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, "want dat woog 'ie vroeger ook". Dat dat al wat jaartjes terug is en 'ie toen dagelijks 40km fietste is niet relevant verder.
ik zag het net pas hoorquote:Op maandag 23 september 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
reageer eens in de aidschat op mijn levensbedreigende vraag :v
Nah, dat niet. Maar hij eet dezelfde hoeveelheden als toen. Dat werkt niet.quote:
nee dat werkt inderdaad niet.quote:Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat niet. Maar hij eet dezelfde hoeveelheden als toen. Dat werkt niet.
allerhande recept voor boerenkool:quote:Op maandag 23 september 2013 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd in de allerhande gebruiken ze 300 gram boerenkool op 1kg aardappels
Waarom weeg je het danquote:Op maandag 23 september 2013 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat werkt inderdaad niet.
Ik heb net mijn keukenweegschaal gebruikt met afmeten maar ja, ik weet heul die hoeveelheden die ik moet hebben niet
pahahquote:Op maandag 23 september 2013 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
allerhande recept voor boerenkool:
Benodigdheden:
1 bak boerenkoolstamppot AH koelvak
1 rookworst extra mager van AH merk
1 bakje kant en klare jus van AH merk
Hoe te maken:
Warm de stamppot op volgens de verpakking
Warm de worst op volgens de verpakking
Warm de jus op volgens de verpakking
Schik netjes op een bord
ja ik wil dus gaan wegen om te checken dat ik niet teveel eet (want dat doe ik meestal), maar weet dus de hoeveelheden die "normaal" zijn nietquote:
Ik heb geen snelkookpanquote:Op maandag 23 september 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
doen jullie boerenkool in een normale of snelkookpan?
500 gram chocolade per dagquote:Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik wil dus gaan wegen om te checken dat ik niet teveel eet (want dat doe ik meestal), maar weet dus de hoeveelheden die "normaal" zijn niet
laatste heb ik niet. Maar ik maak het nooit eigenlijk want smakeloze bendequote:Op maandag 23 september 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
doen jullie boerenkool in een normale of snelkookpan?
Ooooh, zo. Ja, goeie. Ik eet gewoon wat ik op m'n bord krijgquote:Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik wil dus gaan wegen om te checken dat ik niet teveel eet (want dat doe ik meestal), maar weet dus de hoeveelheden die "normaal" zijn niet
per maaltijd neem ik aan?quote:Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
500 gram chocolade per dag
Dat is het tussendoortje, want denk jij nouquote:Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
per maaltijd neem ik aan?
En wat mag ik dan als tussendoortje?
Zijn oldtimer staat gestald in onze garage. Ik denk niet dat ie dat durftquote:Op maandag 23 september 2013 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
hahahaha, per telefoon, dat zou mooi zijn
Zou nog best kunnen trouwens, dat zijn verloofde toch niet wil dat je komt of dat er "toch teveel mensen komen voor de plaatsen en dat jullie toch niet meer zo close zijn blablabla"
ik ga nu een kleiner bordje inzetten en minder opscheppen zodat ik nog een extra drempel heb om weer naar de keuken te lopenquote:Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh, zo. Ja, goeie. Ik eet gewoon wat ik op m'n bord krijgBaas zou wel af moeten meten maar ja, dat doet 'ie dan weer niet.
oh sorryquote:Op maandag 23 september 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is het tussendoortje, want denk jij nou
quote:Op maandag 23 september 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn oldtimer staat gestald in onze garage. Ik denk niet dat ie dat durft
Gemeentesquote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed. Het was dus echt heel achterlijk. De gemeente heeft besloten dat er vrijdag om 13:30 een herdenkingsceremonie voor de overleden oud-burgemeester op het stadhuis plaatsvindt. Zij trouwen om.... 13:00![]()
Het belletje was dus om door te geven dat de ceremonie in het Van Abbemuseum plaats gaat vinden
what the fuck!!!quote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed. Het was dus echt heel achterlijk. De gemeente heeft besloten dat er vrijdag om 13:30 een herdenkingsceremonie voor de overleden oud-burgemeester op het stadhuis plaatsvindt. Zij trouwen om.... 13:00![]()
Het belletje was dus om door te geven dat de ceremonie in het Van Abbemuseum plaats gaat vinden
quote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is wel een goeie jaquote:Op maandag 23 september 2013 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga nu een kleiner bordje inzetten en minder opscheppen zodat ik nog een extra drempel heb om weer naar de keuken te lopen
Snoep heb ik al de deur uit geflikkerd net, dat helpt ook tegen thuis-kom-snaaien
serieus, wat is dat voor onzin met die blogs en wat heeft het met je opleiding te maken?quote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik moet voor ict een blog maken.
Nee, de gemeente vergoedt enkel de meerkostenquote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
what the fuck!!!
Jeeeezus wat lomp!![]()
godsamme, dat zou ik echt zoooo arelaxed vinden he
mag hopen dat ze wel korting krijgen nu, lekker ook, al die stress van iedereen op tijd bellen/bereiken om door te geven
Is dat zo erg dan?quote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik moet voor ict een blog maken.
Waarom moet baas wegen eigenlijk? Sport of afvallen?quote:
Afvallen.. zo'n 20 kilo.quote:Op maandag 23 september 2013 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom moet baas wegen eigenlijk? Sport of afvallen?
Ik had al gemaild dat ik niet kon, maar nu heb ik dus gemaild dat ik wel konquote:Op maandag 23 september 2013 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach, als ik nog uitgenodigd word, kan er nog wel eentje bij
godsamme wat een aidsquote:Op maandag 23 september 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, de gemeente vergoedt enkel de meerkosten
De trouwzaal is namelijk wel open, maar ja, het hele plein staat vol rouwenden
Ik moest ook mijn dienst ruilen. Het mag een wonder heten dat ik überhaupt iemand heb kunnen vinden.quote:Op maandag 23 september 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had al gemaild dat ik niet kon, maar nu heb ik dus gemaild dat ik wel kon
oh echt joh, wist niet dat hij te zwaar was? Dat zie je helemaal niet zo op foto's (dacht ik, ik heb weleens wat op jouw FB voorbij zien komen van vakantie)quote:
ja dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus, wat is dat voor onzin met die blogs en wat heeft het met je opleiding te maken?
HBO
nee dat niet. maar het moet in blogger. is wel chill want dat ken ik al enzulks. maar als ik dan hoor hoeveel mensen in m'n klas er moeite mee hebbenquote:
Dafuq?quote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar die gebruikers zijn zo aids.... net als in OUD, ik word er alleen maar boos van, niet om de inhoud, maar de manier waarop zeg maar.quote:Op maandag 23 september 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Molo, als je meer inzicht wil krijgen in normale porties moet je eens in dieetclub meekijken, daar hebben mensen wel goeden tips vaak
Da's er maar eentje en ik weet precies wie je bedoeltquote:Op maandag 23 september 2013 14:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar die gebruikers zijn zo aids.... net als in OUD, ik word er alleen maar boos van, niet om de inhoud, maar de manier waarop zeg maar.
Zelfde volk als in dat "wat draag ej vandaag" topic![]()
Sorry, maar ik kan daar slecht tegen
zo moeilijk kan dat toch niet zijn, als al die bakvissen het ook lukt om een blog aan te maken?quote:Op maandag 23 september 2013 14:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet.
[..]
nee dat niet. maar het moet in blogger. is wel chill want dat ken ik al enzulks. maar als ik dan hoor hoeveel mensen in m'n klas er moeite mee hebben
Als er iets makkelijk te gebruiken is dan is het bloggerquote:Op maandag 23 september 2013 14:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet.
[..]
nee dat niet. maar het moet in blogger. is wel chill want dat ken ik al enzulks. maar als ik dan hoor hoeveel mensen in m'n klas er moeite mee hebben
Hij is behoorlijk lomp gebouwd, maar hij zit ruim over de 100 heen en ergens rond de 85 is toch wel wat beter. Maar idd, heel erg zien doe je het (gelukkig) nietquote:Op maandag 23 september 2013 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
oh echt joh, wist niet dat hij te zwaar was? Dat zie je helemaal niet zo op foto's (dacht ik, ik heb weleens wat op jouw FB voorbij zien komen van vakantie)
Zou gelijk even alle persbureau's aanschrijven voor gratis zooi en gratis uitjesquote:Op maandag 23 september 2013 14:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet.
[..]
oh nee joh, niet eentje, ik vind de helft van de mensen al ergerlijk met hun vragen en opmerkingenquote:Op maandag 23 september 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's er maar eentje en ik weet precies wie je bedoelt
Gewoon een abo nemen, kun je users blokkeren
hij heeft het goed verdeeld zitten iddquote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk lomp gebouwd, maar hij zit ruim over de 100 heen en ergens rond de 85 is toch wel wat beter. Maar idd, heel erg zien doe je het (gelukkig) niet.
ah ok, wat goed van hem dan dat hij dat wil aanpakkenquote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk lomp gebouwd, maar hij zit ruim over de 100 heen en ergens rond de 85 is toch wel wat beter. Maar idd, heel erg zien doe je het (gelukkig) niet.
ik wil het je ook wel vertellen maar dan ga jij weer tegen mij bitchen en dan word ik weer boos en dan hebben we weer topicfittie, dat schiet allemaal niet opquote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee joh, niet eentje, ik vind de helft van de mensen al ergerlijk met hun vragen en opmerkingen
lang geleden wel dat ik eens in keek, ik zou niet weten welke mensen er in zitten eigenlijk
misschien toch even een keertje weer kijken.... hmmm, nou ja, wie weet
En het is zo'n lekker lui ding hequote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft het goed verdeeld zitten idd
oh ik vind het ook niet lastig, blaas wel leven in m'n oude weblog met mooie template en allesquote:Op maandag 23 september 2013 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
zo moeilijk kan dat toch niet zijn, als al die bakvissen het ook lukt om een blog aan te maken?
oh nee hoorquote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het je ook wel vertellen maar dan ga jij weer tegen mij bitchen en dan word ik weer boos en dan hebben we weer topicfittie, dat schiet allemaal niet op
In GTA moet je ook de hele dag rennen en rijden, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En het is zo'n lekker lui ding he. Voelde zich niet zo fit, dus ik zeg: ga dan een stukje fietsen, effe naar buiten. Neeeee.... ik wil de hele dag GTA spelen....
ja, dat helpt dan nietquote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En het is zo'n lekker lui ding he. Voelde zich niet zo fit, dus ik zeg: ga dan een stukje fietsen, effe naar buiten. Neeeee.... ik wil de hele dag GTA spelen....
Ja met eten enzo gaat het al stukken beter, dat helpt veelquote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, wat goed van hem dan dat hij dat wil aanpakken
En lomp gebouwde mannen
Koos is dus niet lomp gebouwd, helaasch....
Dico's Aids Shopquote:Op maandag 23 september 2013 14:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh ik vind het ook niet lastig, blaas wel leven in m'n oude weblog met mooie template en alles
quote:Op maandag 23 september 2013 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In GTA moet je ook de hele dag rennen en rijden, ik zie het probleem niet
BRUM ZEI DAT HIJVROEGAH OOK EEN SIXPACK HADquote:Op maandag 23 september 2013 14:14 schreef Diconnected het volgende:
Sjon wil z'n sixpack weer terug, maar dat ligt niet lekker![]()
toen ik dat zei gister moest ie heel hard lolleren
ja in zijn hand zeker hihahoquote:Op maandag 23 september 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BRUM ZEI DAT HIJVROEGAH OOK EEN SIXPACK HAD
Plus die hoeren seksen vergt ook niet energie, en dan moet je weer achter ze aan rennen om ze neer te knuppelen zodat je je geld terug kan pakken etc etcquote:
NEEN, das geen commercieel slim idee he mevrouwkequote:
quote:Op maandag 23 september 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BRUM ZEI DAT HIJVROEGAH OOK EEN SIXPACK HAD
Heb je dat filmpje van die komiek gezien die het gaat spelen?quote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Plus die hoeren seksen vergt ook niet energie, en dan moet je weer achter ze aan rennen om ze neer te knuppelen zodat je je geld terug kan pakken etc etc
VERMOEIEND
Ja vuile anorexia vent van jouquote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje vetjes.O+ maar sjon liep te klagen dat zn broek strak begon te zittenterwijl ie er juist nu gezond uit ziet.
ja goeien, want ik lijk ook echt op jouquote:Op maandag 23 september 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zeg dat mijn blog de jouwe is, dan hoef je niks te doen slotje opgelost
Ff pic aanpassen en naam weghalenquote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja goeien, want ik lijk ook echt op jou.
hij was vorig jaar echt eng dunquote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja vuile anorexia vent van jou
Okee komt ie.quote:Op maandag 23 september 2013 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee hoor
In dit geval maak ik een uitzondering![]()
Ok, dan hier de vraag: wil je het mij vertellen?
het is te proberenquote:Op maandag 23 september 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ff pic aanpassen en naam weghalen![]()
aber naturlichquote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van die komiek gezien die het gaat spelen?
ah, een kakker dus. Daarvan weet je dus zeker dat ze uitdijen na de 20quote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hij deed wedstrijdzwemmen
en waterpolo
en hockey
Ik ben z'n naam kwijt, maar dat was echt briljantquote:
Nee juist geen kakker, hij zit juist al die typische hockey mensen uit te schelden altijdquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, een kakker dus. Daarvan weet je dus zeker dat ze uitdijen na de 20
Brum wordt later vast zo:
[ afbeelding ]
Phehe ja pruttel buikquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik lig nooit op bb's pensch met mijn hooft, dat maakt herrie en het bwobbelt.
conan o brienquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben z'n naam kwijt, maar dat was echt briljant.
VAN WIE ZOU HIJ DAT NOU HEBBEN!quote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee juist geen kakker, hij zit juist al die typische hockey mensen uit te schelden altijd
quote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, een kakker dus. Daarvan weet je dus zeker dat ze uitdijen na de 20
Brum wordt later vast zo:
[ afbeelding ]
ga ik even opslaan, thanks!quote:Op maandag 23 september 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee komt ie.
Voor je avondeten is een verdeling als volgt normaal:
75-100 gram vlees of 100-150 gram visch.
100-125 gram gekookte aardappelers, rijst of pasta (2 opscheplepels)
Minimaal 200 gram groente, uit te breiden tot oneindig / maagruptuur (minimaal 3 opscheplepels)
Dank uquote:
zo dan?quote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee juist geen kakker, hij zit juist al die typische hockey mensen uit te schelden altijd
Normaal = 75 gram ongeveer. Dan kom je gekookt wel iets hoger uit trouwens, ik besef me nu dat ik de carbs op afslankniveau heb aangegeven.quote:Op maandag 23 september 2013 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
ga ik even opslaan, thanks!
Denk dat ik met name met de koolhydraten er wel overheen zit. Vlees en groenten zit wel ok.
Wil sowieso minder koolhydraten eten want minder kans op diabaids.
Hoeveel ongekookte rijst en pasta is trouwens die 100-125 gram gekookte?
wel fijn dat de experts dat hebben gedaan en niet de amateursquote:
ja das prima, want ik moet toch afvallenquote:Op maandag 23 september 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Normaal = 75 gram ongeveer. Dan kom je gekookt wel iets hoger uit trouwens, ik besef me nu dat ik de carbs op afslankniveau heb aangegeven.
Uberhaupt homo's in de bijenkorfquote:Op maandag 23 september 2013 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
wel fijn dat de experts dat hebben gedaan en niet de amateurs
Die homo's bij de Nespresso-stand bij de Bijenkorf trouwens
nope, alles wat ik geprobeerd heb wat erop lijkt lijkt er totaal niet op, dus ik haal het als ik het echt wil eten.quote:
Nieuwe broeken voor hem falenquote:Op maandag 23 september 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zit 200 gram van zijn -10 kilo doelNadeel: Als zijn nieuwe broeken zijn te groot geworden
Overigens hou ik ook niet van sixpacks; maar moet ik iets hebben om mee te blubberen/porren
Dan ga ik binnenkort eens wat kokertjes scorenquote:Op maandag 23 september 2013 14:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dharkan is echt een bazen koffie
Ik zag gisteren weer een nieuwe variant, bij de Dyptique kaarsenquote:Op maandag 23 september 2013 14:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uberhaupt homo's in de bijenkorf. Die makeupfags zijn het ergste.
Wow, knap!quote:Op maandag 23 september 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zit 200 gram van zijn -10 kilo doelNadeel: Als zijn nieuwe broeken zijn te groot geworden
Overigens hou ik ook niet van sixpacks; maar moet ik iets hebben om mee te blubberen/porren
Die kaarsen zijn wel baas, alleen die prijsquote:Op maandag 23 september 2013 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer een nieuwe variant, bij de Dyptique kaarsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben maar snel weggelopen toen hij over mijn mooie blauwe ogen begon. Vriend die ernaast liep kwam niet meer bij![]()
Nu al, wat goed!quote:Op maandag 23 september 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
En dan nog welke rijstquote:Op maandag 23 september 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nasi is trouwens breed interpretabel he. De enige consistente factor is rijst
Ze ruiken heerlijk maar veel te duur.quote:Op maandag 23 september 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kaarsen zijn wel baas, alleen die prijs
ik maak veel rijstdingen, maar weinig gebakken rijst, wordt vaak zo'n vette bende of te zachte meuk.quote:Op maandag 23 september 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nasi is trouwens breed interpretabel he. De enige consistente factor is rijst
Kaarsenhomo. Die ben ik nog niet tegengekomen in het wild.quote:Op maandag 23 september 2013 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer een nieuwe variant, bij de Dyptique kaarsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben maar snel weggelopen toen hij over mijn mooie blauwe ogen begon. Vriend die ernaast liep kwam niet meer bij![]()
Gister in de hema. Het was een stel ook nog fmlquote:
koude rijst gebruikenquote:Op maandag 23 september 2013 14:27 schreef Molo het volgende:
Nasi goreng haal ik hier bij de Indo, die hebben echt opperbazenspul en kost geen drol.
nee dat doen ze alleen met de rijst, niet met de verdere ingredientenquote:Op maandag 23 september 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zei dat ze in china als ze die nasizooi gemaakt hadden alles nog zeker een dag in de koelkast zetten zodat de smaken goed intrekken.
Ja erna ook volgens hemquote:Op maandag 23 september 2013 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat doen ze alleen met de rijst, niet met de verdere ingredienten
rijst van tevoren maken en laten koelen is wel de sleutel tot goed te bakken nasi, anders wordt het vaak pruttig en zompig
Je moet eens gaan kijken, is echt bijzonder wazigquote:Op maandag 23 september 2013 14:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kaarsenhomo. Die ben ik nog niet tegengekomen in het wild.
Ik snap die vriend trouwens wel.
[..]
Gister in de hema. Het was een stel ook nog fml
heb ik Aziaten nog nooit zien doen hoor, en ik ken er genoegquote:
Het was wel een amerikaanse chinees, dus daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
heb ik Aziaten nog nooit zien doen hoor, en ik ken er genoeg
Vlees enzo wel, qua marineren en zulks
er zit op zich wel logica in, ik vind het een prima idee, alleen in China doen ze dat nietquote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het was wel een amerikaanse chinees, dus daar zal het wel aan liggen.
quote:
Ja echt hequote:
ja ik ben ook vandaag even ouwe meuk aan het opgebruiken. Groente die nog net kan enzoquote:
minder last van apneu ook?quote:Op maandag 23 september 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja echt heEn nu weer voetballen en trainen en daarnaast elke week 10km blijven rennen
Hij voelt zich ook een stuk fitter (terwijl ie vroeger altijd de eeuwige bankhanger was)
hij zegt van wel hihahoquote:Op maandag 23 september 2013 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
er zit op zich wel logica in, ik vind het een prima idee, alleen in China doen ze dat niet
Nee ze verwachten ook niet dat dat minder gaat worden van hemquote:
Ja, stiekem maakt gezond leven best veel verschilquote:Op maandag 23 september 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja echt heEn nu weer voetballen en trainen en daarnaast elke week 10km blijven rennen
Hij voelt zich ook een stuk fitter (terwijl ie vroeger altijd de eeuwige bankhanger was)
ah ok, jammer wel...quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ze verwachten ook niet dat dat minder gaat worden van hemAangezien zijn apneu niet/weinig met zijn overgewicht te maken had (zoveel overgewicht had ie niet eens zelfs vandaar
)
ja maar hij zei toch dat het een Amerikaanse spleetoog was jonguhquote:Op maandag 23 september 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee rijst in koelkast én als het klaar is in koelkast
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 23 september 2013 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar hij zei toch dat het een Amerikaanse spleetoog was jonguh
vertrouw dan maar op mijquote:Op maandag 23 september 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daar ben ik toch te lam voor jonguh
Kan ik me echt heeuuullll erg voorstellenquote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, stiekem maakt gezond leven best veel verschil
Ik mis het godverdomme vreselijk. Zal blij zijn als ik weer mag zwemmen enzo
Met zijn bitje gaat het prima verder; dus als dat blijft werken is ie ook tevredenquote:
das mooiquote:Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik me echt heeuuullll erg voorstellen![]()
Ik baal eik ook als ik een week niet kan sporten ofzo.. Komt weer
[..]
Met zijn bitje gaat het prima verder; dus als dat blijft werken is ie ook tevredenNa 7 jaar niks anders willen doen dan slapen is dit een hele verademing
screwedquote:Op maandag 23 september 2013 14:46 schreef Molo het volgende:
Ik zit in een project voor werk, projectleider zou wat sturen maar lukte niet voor het weekend. Dus ik zei, stuur dan maar naar mijn prive mail, dan kijk ik thuis wel even. Krijg ik het nu binnen, zijn het 41 PDF's vol met tabellen en zulks
Ik dacht dat het om 1 lijstje ging, godsamme
bent u er te vet voor/broek dubbel of is dat ding te klein/verkeerd?quote:Op maandag 23 september 2013 14:45 schreef Diconnected het volgende:
ermahgferd mijn brace doet echt auw maar m'n knie heeft er wel velen steun aan
yepquote:
nee in mn knieholte doet ie schuren als ik m'n knie buig zegmaar of normaal zit. heb er geen last van als ik m'n been strek.quote:Op maandag 23 september 2013 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
bent u er te vet voor/broek dubbel of is dat ding te klein/verkeerd?
Nouja, in china doen ze het wel met eten wat overblijft. Die amerikaanse chinees kwam ik tegen in china. Dus zodoende.quote:
Ja die heeft ie eerst gehadquote:Op maandag 23 september 2013 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
das mooi
Zo'n ademapparaat (C-PEP ofzo?) word je als mens of partner ook niet echt blij van
Velen herrie en zit niet lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een enorme derpfoto.Waarom fotograferen ze uberhaupt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een enorme derpfoto.potvolkoffie wat een bazenplaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik moest hardop gnorken in ieder geval.quote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
potvolkoffie wat een bazenplaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar herpderp.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Er zijn ook echt heul veul foto's genomen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Er staan gewoon 15 foto's van jou tussen
2525!quote:Op maandag 23 september 2013 15:11 schreef Maisnon het volgende:
Hoi ik ben ontwaakt uit mijn cryogene slaap welk jaar is het
Hoinquote:Op maandag 23 september 2013 15:11 schreef Maisnon het volgende:
Hoi ik ben ontwaakt uit mijn cryogene slaap welk jaar is het
Is er al cornflakes uitgevonden die niet meteen slap wordt na 2 minuten in de melk anders ga ik nog ff liggenquote:
nou, daar zaten ze rijkelijk naast, qua inschatting.quote:In the year 6565
Ain't gonna need no husband, won't need no wife
You'll pick your son, pick your daughter too
From the bottom of a long glass tube' Whoooa
melk bestaat heul niet meer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is er al cornflakes uitgevonden die niet meteen slap wordt na 2 minuten in de melk anders ga ik nog ff liggen
Oh tof! Waar?quote:Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Het was wel een emotionelen perioden
Maar nu woon ik wel eindelijk op mezelf, en we hebben een bad en een mini-kater die Beer heet
Naais.quote:Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Het was wel een emotionelen perioden
Maar nu woon ik wel eindelijk op mezelf, en we hebben een bad en een mini-kater die Beer heet
In Eindhoven maar dat wist je volgens mijquote:
Woenselwestquote:Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In Eindhoven maar dat wist je volgens mij
Als je tussen strijp-s en t philips stadion onder het spoor door gaat richting het noorden, meteen die straat
Ja het moest ook gewoon echt want mn ouderlijk huis ging weg dus heel happy was/ben ik niet met de situatie want ik kan nooit even een avondje of weekendje bij mn ouders langs, moet altijd weer terug naar ehv toe.quote:
De reden is niet zo tof inderdaad, maar wel fijn dat je nu een plekje hebt.quote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het moest ook gewoon echt want mn ouderlijk huis ging weg dus heel happy was/ben ik niet met de situatie want ik kan nooit even een avondje of weekendje bij mn ouders langs, moet altijd weer terug naar ehv toe.
Maarja, het is wel een fijn huis en ik heb een groot bed. En een snoep pot voor de gasten die ik zelf nu leeg eet
Je hebt daar net achter het spoor zo'n grote speeltuin met een groot klimding, daar is het net naast. En dan loop ik via dat parkje naast het spoor naar beukenlaan als ik naar mn werk moet treinenquote:
Ja ik ken de buurt jongequote:Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt daar net achter het spoor zo'n grote speeltuin met een groot klimding, daar is het net naast. En dan loop ik via dat parkje naast het spoor naar beukenlaan als ik naar mn werk moet treinen
Hoe is het hier? Nog spannende dingen gebeurd? Zijn er nog mensen van autisme genezen?
Jepquote:Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De reden is niet zo tof inderdaad, maar wel fijn dat je nu een plekje hebt.En met huisgenoten toch?
En een fweaky kads klokquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het moest ook gewoon echt want mn ouderlijk huis ging weg dus heel happy was/ben ik niet met de situatie want ik kan nooit even een avondje of weekendje bij mn ouders langs, moet altijd weer terug naar ehv toe.
Maarja, het is wel een fijn huis en ik heb een groot bed. En een snoep pot voor de gasten die ik zelf nu leeg eet
Hendig.quote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jepeentje is nu werken en de andere komt terug van vakantie, de afgelopen week was ik dus alleen met de ene. Kon ik goed wennen
Haha dat was ook mijn insteek, verder Woensel in wordt te eng hoor. Ben wel op de Woenselse Markt geweest ze hebben vet veel lekker fruit en noten. Nouja dat is wel vaker op een markt maar toch he!quote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ken de buurt jonge
AvL laan!
Zit je wel aan de rand van het ghetto, da's goed te doen
quote:Op maandag 23 september 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is SF ook zo'n ghettohooligan?
Ja ik had hem al een berichtje gestuurd ik moet eens even met m eten ofzo voordat ie ineens uit eindhoven weg isquote:
En lekker dicht bij Strijp S, ermahgerd!quote:Op maandag 23 september 2013 15:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha dat was ook mijn insteek, verder Woensel in wordt te eng hoor. Ben wel op de Woenselse Markt geweest ze hebben vet veel lekker fruit en noten. Nouja dat is wel vaker op een markt maar toch he!
Trekt ie bij je in?quote:Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of naja, vanaf 1 nov is t een amsterdammert
Ook fijn dat je hem kan bestellenquote:Op maandag 23 september 2013 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zit nog steeds te gnorken om die foto.
heeft eigen bedrijf en kan nu kantoorruimte krijgen in amsterdam, dus wel wat eerder dan verwacht maar 1) het is leuker 2) geen gekut meer met reizen 3) mijn lichaam gaat laatste tijd hard achteruit en 4) hij kan nu kantooruruimte krijgen want op fietsafstand van mijn huis is en betaalbaar en met mensen waar hij mee samenwerkt, dat komt nie zo heel vaak op je padquote:Op maandag 23 september 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trekt ie bij je in?Dat heb ik gemist!
Waar werkt hij?
quote:
Wel he.quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook fijn dat je hem kan bestellenZou dat sowieso even doen als ik jou was
Ja dat klinkt echt als een superkans! Komt mooi uitquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft eigen bedrijf en kan nu kantoorruimte krijgen in amsterdam, dus wel wat eerder dan verwacht maar 1) het is leuker 2) geen gekut meer met reizen 3) mijn lichaam gaat laatste tijd hard achteruit en 4) hij kan nu kantooruruimte krijgen want op fietsafstand van mijn huis is en betaalbaar en met mensen waar hij mee samenwerkt, dat komt nie zo heel vaak op je pad
15 euroquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook fijn dat je hem kan bestellenZou dat sowieso even doen als ik jou was
1 dec is er weer een fresh meatquote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]hij maakt wel veel lawaai maar ik ben mezelf aan het trainen om er aan te wennen
Is er binnenkort nog een derby kijk avond?
Ik was al aan het rondneuzen maar ik zag dat ze al begonnen zijn met de nieuwe lichting
Da's wel erg jammer inderdaad.quote:
Ah, super! Leukquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft eigen bedrijf en kan nu kantoorruimte krijgen in amsterdam, dus wel wat eerder dan verwacht maar 1) het is leuker 2) geen gekut meer met reizen 3) mijn lichaam gaat laatste tijd hard achteruit en 4) hij kan nu kantooruruimte krijgen want op fietsafstand van mijn huis is en betaalbaar en met mensen waar hij mee samenwerkt, dat komt nie zo heel vaak op je pad
ja ik baal atm ook ff van mijn aidslijfquote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat klinkt echt als een superkans! Komt mooi uit
Vind het wel naar van je lijf
JIJ HEBT TENMINSTE AIDSquote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik baal atm ook ff van mijn aidslijf
Wat leukquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
speesquote:Op maandag 23 september 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik krijg dus morgen stufi en woensdag collegegeld, ER IS NIETS AAN DE HAND
online boekje ftwquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zijn die Bijenkorf boekjes zo onhandig om door te bladeren?
Ik heb een schoonzusje en een goede vriendin die dit doen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:32 schreef Maisnon het volgende:
Zeg Skjoe hoe ben je zo goed op de hoogtedoe je ook derby nu? jeweetnooitniethe
Kun je vast hebben, is goed voor de weerstandquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga geen full body contact rossport doen met een aidsrug en als ik probeer babies te maken
3 maand later zou weer een nieuwe instroom zijn; dus vlg mij zal er dan begin maart weer fresh meat zijnquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
oh
Ja 1 dec is misschien net kut want dan krijg ik bijna kut
Nouja dat was de planning, met de feestdagen
In Ehv of in DLD?quote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wedstrijd waar ik wellicht mee moet doen (en tevens zal dat mijn eerste scrimmage zijn met ons b-team) is tegen Düsseldorf op 17 november en ja ik ben NU al zenuwachtig![]()
![]()
Als je niet zegt dat je nog geen kut hebt trappen ze er heus wel in hoorquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
oh
Ja 1 dec is misschien net kut want dan krijg ik bijna kut
Nouja dat was de planning, met de feestdagen
oooh ja daar ben ik niet zo bang voor maar als alles nog vers isquote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je niet zegt dat je nog geen kut hebt trappen ze er heus wel in hoor
hier is ie gewoon snelquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu voor me. Maar LANGZAAM.
Godverdomme au, Dat je zo in een spagaat roltquote:Op maandag 23 september 2013 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
oooh ja daar ben ik niet zo bang voor maar als alles nog vers isdan is bij mij full body contact sporten ook niet echt ideaal haha
aiiii totaalruptuurquote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godverdomme au, Dat je zo in een spagaat rolt
Valkenswaard zelfsquote:
Ik ook niet om heul andere redenenquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga geen full body contact rossport doen met een aidsrug en als ik probeer babies te maken
quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zegt Sjaan nou alsof het niks is dat ze gaat hokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |