Ik kan thuis werkenquote:Op maandag 23 september 2013 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, ik denk dat we daarin nog even moeten kijken wat dan handig is hier. Zeker omdat ik het wel een fijn idee vind als er iemand thuis is als die vrouw/man (<-- man kan in theorie natuurlijk ook) bezig is.
Je werkt met moeilijke kinderen. Ik snap wel dat ze het liefst mensen aannemen die een zo gezond mogelijke levensstijl hanteren.quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben me nu voor aan het stellen wat voor een rel je zou krijgen als je zegt "wij hebben een beleid van gezond eten, dus kandidaten met een gezond BMI genieten de voorkeur"
of
"in verband met ons verzuim-beleid genieten kandidaten die geen blessure-gevoelige sport beoefenen de voorkeur"
heb je al last? Het helpt vast niet als ik zeg dat die vitamines dan welgeteld nul effect hebben he?quote:Op maandag 23 september 2013 13:35 schreef Diconnected het volgende:
wij hebben al een verdeling gemaakt voor huishouden hehemaar wij hebben geen groot huis dus dat scheelt
zo maar even naar de kruidvat en appie. zooi vitamines en hoestdrank halen
Je vergeet het belangrijkste punt: je kan het nu gewoon betalen om het door een ander te laten doenquote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je al last? Het helpt vast niet als ik zeg dat die vitamines dan welgeteld nul effect hebben he?
Verdeling is mooi maar praktijk is toch vaak anders
Voorheen toen ik nog studeerde was het duidelijk verdeeld en werkte dat ook, maar nu we beide gewoon lange dagen maken en drukker zijn werkt dat niet meer. En hebben we er steeds minder zin in ook
Het is niet dat ik me er te goed voor voel, maar ik doe liever andere dingen zeg maar
zekers, dat ookquote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste punt: je kan het nu gewoon betalen om het door een ander te laten doen
Het zou je verbazen (en verblijden) hoe weinig jongeren nog roken tegenwoordigquote:Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je werkt met moeilijke kinderen. Ik snap wel dat ze het liefst mensen aannemen die een zo gezond mogelijke levensstijl hanteren.
Het blijft een moeilijk grijs gebied. Ze kunnen je niet weigeren als je niet onder werktijd rookt denk ik.
ja velen hoesten en keelaids. en zit op het randje van verhoging. zit constant aan de paracetamol en keelsnoepjes en neusspray. maar moet dus ff hoestdrank hebben, dat helpt altijd goed bij mijn keelaidsquote:Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je al last? Het helpt vast niet als ik zeg dat die vitamines dan welgeteld nul effect hebben he?
Verdeling is mooi maar praktijk is toch vaak anders
Voorheen toen ik nog studeerde was het duidelijk verdeeld en werkte dat ook, maar nu we beide gewoon lange dagen maken en drukker zijn werkt dat niet meer. En hebben we er steeds minder zin in ook
Het is niet dat ik me er te goed voor voel, maar ik doe liever andere dingen zeg maar
Dat zeg je alleen maar omdat je een roker bent. Ik ervaar namelijk minstens zo veel muren en vooroordelen vanwege mijn overgewichtquote:Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zou je verbazen (en verblijden) hoe weinig jongeren nog roken tegenwoordig![]()
Wat dat betreft allemaal prima. Dit ging overigs over werk met normale kinderen in de basisschoolleeftijd.
Maar met dat argument zou wat ik eerder schreef ook redelijk zijn, dat is inderdaad dat grijze gebied.
Want ik had een collega met flink overgewicht die om 4 uur rustig 3 stroopwafels naar binnen werkte. Is ook niet het goede voorbeeld lijkt me?
Toch lijkt het wel geaccepteerd te zijn om te klagen over rokers, maar niet over mensen met slechte eetgewoontes. Dat is iets dat ik vreemd vind, juist omdat slechte eetgewoontes een veel groter probleem is bij kinderen.
(hierbij is eetgewoontes trouwens ook maar een voorbeeld, je kan het ook gooien op het gebrek aan bewegen, het beoefenen van een gevaarlijke sport of het hebben van een pittig kort kapsel)
nu wel vanwege keelaidsquote:Op maandag 23 september 2013 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ben jij nog steeds rookvrij trouwens dico?
idem hierquote:Op maandag 23 september 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben voor de huishoudelijke taken die niet door de poets worden gedaan (zoals daar is het verschonen van kattenbakken, oud papier aan de straat, eten koken en boodschappen doen) nooit echt een verdeling gemaakt maar dat is vanzelf zo gegroeid. Mijn man neemt alle excrementen waar (vuilnis, kattenbakken, kattenstront op andere plekken dan de kattenbak) en ik regel dan de boodschappen en voedselvoorziening.
Zaken als dieren voeren en was opvouwen zijn een beetje afhankelijk van wie er op dat moment het meest last van heeft
het is zwaar, het stinkt en je wordt er vies vanquote:Op maandag 23 september 2013 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
idem hier![]()
vuilnis doen is echt zo'n mannentaak op een of andere manier
nadeel van het tijdelijke konijnenhok wat we hebben, dat kan je niet in je uppie verschonenquote:Op maandag 23 september 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zwaar, het stinkt en je wordt er vies van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |