no scope 360 lobbyquote:
Trickshotten ?quote:
sowieso noobs killen ditdatquote:
Ik ben de noob ?quote:
ben jij morgen in roffa danquote:
Elke dagquote:
kom 1 op 1 dan trickshot 360 no scope wallbang tomahawk across the mapquote:
Ik zal er zijnquote:Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom 1 op 1 dan trickshot 360 no scope wallbang tomahawk across the map
we pakken gewoon alle gingersquote:Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I'll be there.quote:
Sounds interestingquote:Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee jij nietquote:
Anaal of oraal ?quote:
Heksenjacht.quote:
dan schiet je altijd raakquote:
Kan je de internetproblemen niet fixen dan?quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef DutchSL het volgende:
En weer een disconnect. Zucht.
Het is dat ik drie spellen heb ingeleverd bij Game Mania anders had ik die pre-order gecancelled, dit is geen doen zo.
Niet zonder soldeerskills.quote:Op zondag 22 september 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je de internetproblemen niet fixen dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop