Je zaak kan ook naar worden als je die blijft vergeten.quote:Op maandag 23 september 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
Maar even gas en stroom geregeld.Bedacht me vanmorgen dat het anders best een nare zaak kon worden als ik het zou blijven vergeten.
Hehehe, good jobquote:Op maandag 23 september 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
Maar even gas en stroom geregeld.Bedacht me vanmorgen dat het anders best een nare zaak kon worden als ik het zou blijven vergeten.
Maar je hoeft er geen rente of boete over te betalen dan?quote:Op maandag 23 september 2013 12:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe, good job
Ik ook maar ff DUO gebeld dus, maar ze konden helaas niet voorkomen dat ik morgen mijn stufi gestort krijg
Had afgelopen vrijdagavond met m'n stonede hoofd (toen ik erachter kwam) alleen mijn stufi stopgezet, niet de hele studie stopgezet (wel via studielink, maar niet via duo dus).
Ik kon dus pas vanaf 1 oktober de stufi opzetten, terwijl ik mijn einddatum van de studie had moeten veranderen naar 1 septemberNiet naar gekeken
Maargoed, nu krijg ik morgen dus geld wat ik moet wegzetten tot er een accept giro binnenkomt met gegevens waarnaar ik het terug moet sturenKak
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je hoeft er geen rente of boete over te betalen dan?
Ah, net op tijd gefixed dus.quote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet![]()
Sowieso geef ik het verder wel 'op tijd' aan, en ik heb mijn studentenreisproduct niet geactiveerd, dus niet gebruikt. Elke keer papieren kaartje voor 100% kopen terwijl er gewoon al vanaf 16 augustus gratis reizen op m'n chipkaart staatMja, anders had ik dus wél een boete gekregen
Nja, stel nou dat ik er alsnog 2 tientjes van uit geef omdat ik blut ben, vul ik dat weer aan met m'n eigen loon de 26equote:Op maandag 23 september 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, net op tijd gefixed dus.
Nu alleen nog zorgen dat je het niet toch uitgeeft.
Baarmoederkrampen zijn thug life ik weetquote:Op maandag 23 september 2013 12:22 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn maag doet echt lomp veel pijn. Al 5 dagen.. Ik ben niet iemand die gauw zeurt maar dit hangt me de keel uit.
kreeg net bericht dat de rente bij mijn bank weer omlaag gaat.quote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, stel nou dat ik er alsnog 2 tientjes van uit geef omdat ik blut ben, vul ik dat weer aan met m'n eigen loon de 26e
Moet toch nog ff wachten op die accept giro
En meestal ben ik wel vrij goed in het niet uitgeven van geld wat niet van mij is
Zet het wel op m'n spaarrekening, krijg ik daar ook weer 's wat rente over
5 dagen is wel lang.quote:Op maandag 23 september 2013 12:22 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn maag doet echt lomp veel pijn. Al 5 dagen.. Ik ben niet iemand die gauw zeurt maar dit hangt me de keel uit.
Oh gay, vorig jaar hadden wij juist een stijginkje (volgens mij).quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
kreeg net bericht dat de rente bij mijn bank weer omlaag gaat.
[..]
5 dagen is wel lang.stress? voeding?
1,35 nog maar.quote:Op maandag 23 september 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh gay, vorig jaar hadden wij juist een stijginkje (volgens mij).
Iig kreeg ik elke keer een paar cent zonder dat er uberhaupt iets op stond![]()
Duitsers, wss.quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 dagen is wel lang.stress? voeding?
Als het echt aanhoudt enzo zou ik ff naar de huisarts gaan ofzo. Misschien is het wel iets wat met een pilletje of 2 zo verholpen is, en dan heb je spijt dat je niet eerder bent gegaanquote:Op maandag 23 september 2013 12:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Duitsers, wss.
Nee ik heb geen flauw idee.
5 GROENE ANDROIDS EN ALLES IS OKEEE YOLOOOOquote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het echt aanhoudt enzo zou ik ff naar de huisarts gaan ofzo. Misschien is het wel iets wat met een pilletje of 2 zo verholpen is, en dan heb je spijt dat je niet eerder bent gegaan
Ben al twee keer geweest en heb ook al pilletjes (omeprazol 40 mg ofzo) maar ik merk er weinig van.quote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het echt aanhoudt enzo zou ik ff naar de huisarts gaan ofzo. Misschien is het wel iets wat met een pilletje of 2 zo verholpen is, en dan heb je spijt dat je niet eerder bent gegaan
IK HEB ER NOG ÉÉNTJE HIHIHIquote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
5 GROENE ANDROIDS EN ALLES IS OKEEE YOLOOOO
Omeprazol is toch een maagbeschermer?quote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben al twee keer geweest en heb ook al pilletjes (omeprazol 40 mg ofzo) maar ik merk er weinig van.
Doc belt me elk moment terug. (vaak he)quote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omeprazol is toch een maagbeschermer?
Ik moest dat nemen omdat zware pijnstillers anders mijn maag zouden verneuken
Ff bellen dat het niet werkt en dat het misschien iets anders is?
HIHAHOHUHEHYquote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef Klojo120 het volgende:
Hee waar ga je naartoe?
Ik ga naar ome prazol.
Harharharhuehuehue
nice nicequote:Op maandag 23 september 2013 12:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Doc belt me elk moment terug. (vaak he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |