Je kan je pandapunten inwisselen voor een soa.quote:
AIDS NATUURLIJK!quote:
IK BEN BLONT JONGEUHquote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit ja, hoezo kan mss dat zelf niet bedenken, is toch wel duidelijk lijkt mij!
Ja het is idd als een aantrekkelijk iets bedoeldquote:
Ermahgerd. Maak je die ook voor 5 oktoberquote:
Lol goeden ideequote:Op zondag 22 september 2013 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ermahgerd. Maak je die ook voor 5 oktober? Voor onderweg
?
Die dingen blijven briljantquote:
Zeker tof!quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja het is idd als een aantrekkelijk iets bedoeld
Ik vind het wel tof als je zulke dingen kan
En toen zei jij "o wait, I didn't think this through"?quote:Op zondag 22 september 2013 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
En deze liggen dus ook nog in de koelkastcif zei al: we willen afvallen en dan ga je heel het weekend bakken!!
[ afbeelding ]
Je hebt mijn adres tochquote:Op zondag 22 september 2013 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
En deze liggen dus ook nog in de koelkastcif zei al: we willen afvallen en dan ga je heel het weekend bakken!!
[ afbeelding ]
Eerder: JA MAAR IK WIL BAKKEN EN HET ZIT IN MIJN HOOFD DUS DAN DOE IK DAT!!!quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En toen zei jij "o wait, I didn't think this through"?
Je bent gewoon je collega's aan het feeden!quote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerder: JA MAAR IK WIL BAKKEN EN HET ZIT IN MIJN HOOFD DUS DAN DOE IK DAT!!!
En uiteindelijk zei ik: ik pak ze wel mee naar het werk zodat we ze zelf niet hoeven op te eten![]()
Stelt echt geen reet voorquote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WATDAFUQ DAT ZIET ER LEKKER UIT
wat zit er allemaal in?
SHHHHHHHHHquote:Op zondag 22 september 2013 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent gewoon je collega's aan het feeden!
Oeehhhhh very niiiicequote:Op zondag 22 september 2013 18:30 schreef Debsterr het volgende:
Sorry voor de boo-boo, maar m'n 1ste galaxy nails ♥
[ afbeelding ]
Nope, ik heb deze als voorbeeld gebruikt: http://www.chalkboardnail(...)es-star-cluster.htmlquote:
Ja er zit dus wel Fairy Dust op maar dat zie je zo niet goed, en die witte dingskes stellen de sterren voorquote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeehhhhh very niiiice![]()
![]()
Ik mis alleen wat sterretjes![]()
nicequote:Op zondag 22 september 2013 18:30 schreef Debsterr het volgende:
Sorry voor de boo-boo, maar m'n 1ste galaxy nails ♥
[ afbeelding ]
quote:Vet fucking lekker.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT staat dat in die post? Nee ik heb het niet gelezen
quote:Op zondag 22 september 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Masja zegt in d'r kookvideo dat je de slagroom moet opkloppen tot dat het "poofy" is![]()
Zie haar als een soort komiek. Je betaalt voor het vermaakquote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dat filmpje kijken maar dan krijgt zij geld fml, het dilemma.
Goeden argumentquote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie haar als een soort komiek. Je betaalt voor het vermaak
Zorg je dan wel dat de slagroom goed poofy is?quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Die ga ik ook wel eens makenmaar dan met verse cake en verse aardbeien
en LUCHTIG!quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zorg je dan wel dat de slagroom goed poofy is?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 21:08 schreef Dwyn het volgende:
Gewoon slagroom in spuitbus kopen, klaar.
quote:
Ik heb zulke kippen gehad, geniale beesten <3quote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is poofy:
[ afbeelding ]
Dit is slagroom:
[ afbeelding ]
IT'S NOT THE SAME! NEVER!![]()
dat is mayoquote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is poofy:
[ afbeelding ]
Dit is slagroom:
[ afbeelding ]
IT'S NOT THE SAME! NEVER!![]()
Zo zat ik eergisteren op eBay kralen te bestellen, bij 1 setje hadden ze denk ik de komma verkeerd gezet want die waren 280,00 euro terwijl de reguliere prijs dus 2,80 was. Ik heb het risico niet genomen, voor hetzelfde geld zit ik aan die prijs vastquote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Mss het volgende:
Ik heb onderhand het idee dat het een fout moet zijn, zoiets kan toch niet zo duur zijn?
Nee hoor, doe maar!quote:Op zondag 22 september 2013 23:49 schreef Puckzzz het volgende:
Brustwarze???![]()
![]()
Ik gooi 'm ff op mijn fb als je dat niet erg vindt
het is voor andere ook lastig he, want misschien probeer jij net verder te gaan en dan beginnen zij er steeds over, ik denk dat je gewoon zelf beetje aan moet geven wat jij het liefste hebtquote:Op maandag 23 september 2013 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
War ik nog wel lastig vind is dat iedereen nu verwacht dat "het wel weer over is" en ik weer als een wonder van de een op de andere dag kan doen of er nooit iets gebeurd is. Daar moet ik nog ff mee om leren gaan
Ik voelde me alweer stukken beter dus gokte dat het wel kon. Fout gegoktquote:Op maandag 23 september 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Met longontsteking naar de dierentuin is ook niet écht wijs he? Zorg voor jezelf
Hier gaat het wel aardig, heb besloten vanaf vandaag weer een beetje voor mijn lijf te gaan zorgen, ben vijf kilo aangekomen![]()
en weer naar kantoor
Mensen weten vaak niet wat ze moeten zeggen en zijn bang om iets fouts te zeggen. Dat je het er niet meer over wil hebben maar dat ze er per ongeluk toch iets over zeggen en je gaat huilen...ofzo.quote:Op maandag 23 september 2013 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
War ik nog wel lastig vind is dat iedereen nu verwacht dat "het wel weer over is" en ik weer als een wonder van de een op de andere dag kan doen of er nooit iets gebeurd is. Daar moet ik nog ff mee om leren gaan
Maar tegenover elke crappy opmerking staat vaak wel een meer begripvolle reactie, of een meelevend woord van iemand die weet hoe het voeltquote:Op maandag 23 september 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ja idd, of de "ach, het was pas de eerste poging, je bent nog jong, dat komt heus wel goed" of de "wees blij dat het nu mis gaat en niet met 40 weken", ik berg me alvast
Sommigen hebben het inlevingsvermogen van een dronken aardbei. Dat kan best lastig zijn, maar ik hoop dat je het een beetje naast je neer kan leggen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap dat het voor andere mensen ontzettend lastig is allemaal maar ik ben nog te zwak om ze allemaal op mijn schouder te nemen. Het wordt dus hoe dan ook awkward.
Zie je wel dat je een feeder bent!quote:Op maandag 23 september 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
Succes skjoe vandaagProbeer het je niet te veel aan te trekken en als ze dingen eisen voor vandaag en het lukt niet; denk aan jezelf.. Dikke pech voor die anderen hoor...
![]()
Mijn collega is dankbaar mijn oreobonbons aan het nommen (helft van de doos is al op)
Aan je kinderen geven en dan een topic op oud openen dat je niet snapt waarom je kinderen zo dik wordenquote:Op maandag 23 september 2013 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook collega`s om baksels aan te geven
Goeie! En vragen of ik voor een maagverkleining zal kiezen omdat ze blijkbaar te veel eten?quote:Op maandag 23 september 2013 09:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan je kinderen geven en dan een topic op oud openen dat je niet snapt waarom je kinderen zo dik worden
Mijn collega's zijn wel dankbare personen als het om baksels gaatquote:Op maandag 23 september 2013 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook collega`s om baksels aan te geven
euh....quote:Op maandag 23 september 2013 09:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een feeder bent!
Ze hebben het laatst gedaan met een kind van twee, het moet kunnenquote:Op maandag 23 september 2013 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Goeie! En vragen of ik voor een maagverkleining zal kiezen omdat ze blijkbaar te veel eten?
quote:Op maandag 23 september 2013 09:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben het laatst gedaan met een kind van twee, het moet kunnen
Ik las het. Té erg. En dan zijn er nog mensen die beweren dat je lijf al zo te dik kan zijn dat je niet anders kan dan afvallen via maagverkleining. Come on, het kind is 2! Geef heem gewoon brood, groente, fruit en water en voorlopig groeit hij alleen in de lengte hoor..quote:Op maandag 23 september 2013 09:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben het laatst gedaan met een kind van twee, het moet kunnen
Maar als je ze zo bakt rijst de cake toch? Dat je er dan zo'n kop op hebt? En ooooh, joh, cake??quote:Op maandag 23 september 2013 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb deze taart niet gezaagd maar in 6 aparte lagen gebakken
Maar normaal gesproken gebruik ik zo`n draad met handvat om te zagen.
En ik had hem wel met botercreme gevuld, en hij was van cake. Dus er konden 20 mensen van eten waar je normaal 8 stukken snijdt
Volgende keer gooi ik er abrikozenjam tussen
quote:Op maandag 23 september 2013 09:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik nog taarten maakte vulde ik ze vaak met witte chocopasta![]()
Heel even in de magnetron zodat het wat zachter wordt en dan kan je het uitsmeren over de cake
Als je op lage temp bakt krijg je er geen kop op. En het bakblik vullen met deuk in het midden, dan wordt dat aardig rechtquote:Op maandag 23 september 2013 09:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar als je ze zo bakt rijst de cake toch? Dat je er dan zo'n kop op hebt? En ooooh, joh, cake??dan maakt die botercreme ook niet meer uit nee, whehe! Ik denk dat ik slagroom met van dat stijfsel ga gebruiken, is wat minder zoet ook. Ik twijfel alleen nog over de achtergrondkleur, eigenlijk wil ik gewoon wit, maar dat past niet bij Nyancat
En dan per ongeluk wat te veel opwarmen in de magnetron en dan dat zo opnommenquote:
Dafuq man..quote:Op maandag 23 september 2013 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://nypost.com/2013/09(...)tric-bypass-surgery/
Ohja, topquote:Op maandag 23 september 2013 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je op lage temp bakt krijg je er geen kop op. En het bakblik vullen met deuk in het midden, dan wordt dat aardig recht
quote:Op maandag 23 september 2013 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://nypost.com/2013/09(...)tric-bypass-surgery/
mijn maag draaide spontaan in drie knopenquote:Op maandag 23 september 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan per ongeluk wat te veel opwarmen in de magnetron en dan dat zo opnommen![]()
Als ik bak met de peuter erbij kan ik dat niet maken helaaschquote:Op maandag 23 september 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan per ongeluk wat te veel opwarmen in de magnetron en dan dat zo opnommen![]()
Ik vind meestal met cake of koekjes maken de producten die in het proces ontstaan lekkerder dan het eindproductquote:Op maandag 23 september 2013 09:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik bak met de peuter erbij kan ik dat niet maken helaasch
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 23 september 2013 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind meestal met cake of koekjes maken de producten die in het proces ontstaan lekkerder dan het eindproduct![]()
Daarom bak ik ook nauwelijks meer
Tutoriolquote:Woensdag: een haar tutoriol in film vorm
Als je het zat bent gewoon doen toch, het groeit toch wel weer aanquote:Op maandag 23 september 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg week kapper haar laten bijknippen! Vraag ik aan cif of ik het weer eens kort zal knippen
Mag niet![]()
Heb weer mijn lange haar 2 jaar; ben het weer beu
Ja ik zit nu te kijken voor zoiets iddquote:Op maandag 23 september 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
En iets er tussenin? Bobje?
BLONT!
quote:Op maandag 23 september 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ heb je nog bazentips voor laarzen? die andere waren ook perfect als de kleur gewoon als de afbeelding was geweest
Ja ze zijn stuk lichter dan op de foto, ik wil donkerbruin maar dit verschil is echt te grootquote:Op maandag 23 september 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die die lichter waren? Ik vond die lichtere net zoveel mooier
![]()
Ja ik had de foto gezien iddquote:Op maandag 23 september 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ze zijn stuk lichter dan op de foto, ik wil donkerbruin maar dit verschil is echt te grootik heb ze aangehad met spijkerbroek enzo maar de kleur is niet mooi buh
super kut want bij mijn benen zaten ze ook goed!
JA!quote:Op maandag 23 september 2013 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh zoiets: http://www.glamourista.nl(...)ang-haar-276x250.jpg
Oeh dat ziet er wel geil uitquote:Op maandag 23 september 2013 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ja dat deed ik; ik kreeg als reactie "Kies maar wat"quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er wel geil uitStuur die pic eens door naar Cif!
Ik mag m'n haar niet kort van Fred. Wat zijn we allemaal gehoorzaam op dat gebied
Dat is zeker leuk, staat je ook wel denk ik!quote:Op maandag 23 september 2013 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoop vandaag wat te horenquote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan had je nog gemaild over die laarzen dan?
Balen zeg!
Godver die is irritantquote:Op maandag 23 september 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat deed ik; ik kreeg als reactie "Kies maar wat"![]()
![]()
Vandaag als het goed is!quote:Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja dat pensioengeld
Wanneer kwam dat ook al weer?
Ik heb een tijd een flex contract gehad, die pensioen hoepsiefloepsies keren nu het opgebouwde tarief uitquote:Op maandag 23 september 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pensioengeld?
extra gratis geld?
wut?
Als je vroegah een pensioen hebt opgebouwd bij een bijbaantje ofzo en je werkt niet meer in die branche en het bedrag is lager dan xxx euro, wordt dat dit jaar vrijgegevenquote:Op maandag 23 september 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pensioengeld?
extra gratis geld?
wut?
quote:Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef megamandy het volgende:
Hmm Sjaan ik had gister op het werk laarzen gezien die effen waren qua kleur, tot ik naar de hak keek. Daar hadden ze iets gouds overheen gespoten
Maar ik kan die laars ook nog niet vinden op de webshop.
Ow ik dacht misschien is het iets algemeensquote:Op maandag 23 september 2013 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een tijd een flex contract gehad, die pensioen hoepsiefloepsies keren nu het opgebouwde tarief uit.
quote:
Helaasch, oktober hier.quote:U hebt een klein pensioen opgebouwd bij Flexsecurity pensioen. De waarde hiervan is op dit moment ¤ 363,87 netto (indicatie). Op maandag 02 september 2013 hebt u op onze website bevestigd dat u dit pensioen in één keer wilt laten uitkeren. Dit proces noemen we afkoop.
Als u vóór de 17e van de maand akkoord hebt gegeven, dan gaan wij rond de 23e van de volgende kalendermaand uitbetalen. Geeft u na de 17e akkoord? Dan wordt het bedrag de daarop volgende kalendermaand rond de 23e uitgekeerd.
Ik heb voor ik in deze branche werkte ook nog bij de Ikea en in de horeca gewerktquote:Op maandag 23 september 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je vroegah een pensioen hebt opgebouwd bij een bijbaantje ofzo en je werkt niet meer in die branche en het bedrag is lager dan xxx euro, wordt dat dit jaar vrijgegeven
Denk niet dat het voor jou op gaat aangezien je al velen jaren in dezelfde branche werkt
hoe oud was je toen?quote:Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb voor ik in deze branche werkte ook nog bij de Ikea en in de horeca gewerkt
24 ofzo. Volgens mij heb ik bij de appie ook nog pensioen opgebouwdquote:
Heb je een mail / brief gehad?quote:Op maandag 23 september 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
24 ofzo. Volgens mij heb ik bij de appie ook nog pensioen opgebouwd
Maar ik meen dat dat toen ook uitbetaald is..
HOE kom ik erachter of ik nog gratis geld krijg?
Hmm, ik hoefde niks te bevestigen dus dat scheelde weerquote:
Nee.. Maar ben ook nog verhuisd tussendoor natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je een mail / brief gehad?
Was je flexwerker?
Dat je voor een uitzendbureau werkte, basically.quote:Op maandag 23 september 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee.. Maar ben ook nog verhuisd tussendoor natuurlijk![]()
Wat wordt precies bedoelt met flexwerker?
Nee, dat heb ik niet gedaan, ik was steeds direct bij het bedrijf in dienstquote:Op maandag 23 september 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je voor een uitzendbureau werkte, basically.
Ja, je weet het niet. Dit van mij is van drie maanden Ziggo en een jaar bij HR hier.quote:Op maandag 23 september 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan, ik was steeds direct bij het bedrijf in dienst![]()
Hoewel ik nog een half jaartje bij een horeca-bedrijf heb gewerkt die het salaris-gedoe uitbesteedde. Maar dat zal sowieso weinig opgeleverd hebben
Ik heb hier helemaal niks over gehoord.. Dus zal wel weer niks krijgenquote:Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet. Dit van mij is van drie maanden Ziggo en een jaar bij HR hier.
Maar goed, dat was op fulltime basis.
Ik ook niet volgens mijquote:Op maandag 23 september 2013 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal niks over gehoord.. Dus zal wel weer niks krijgen![]()
Geen gratis geld
Volgens mij begin je pas als je 23 bent met pensioen opbouwenquote:
Nee hoor want ik bouw al pensioen op bij de Sacha. En nu twijfel ik over die paar maanden van de Bijenkorf.quote:Op maandag 23 september 2013 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij begin je pas als je 23 bent met pensioen opbouwen
21 tegenwoordigquote:Op maandag 23 september 2013 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij begin je pas als je 23 bent met pensioen opbouwen
Ja nogalquote:
Dat vind ik zo jaren 90quote:Op maandag 23 september 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja nogalMaar hij zegt dat ie langst mooi vindt; maar dat ik moet doen wat ik wil....
Als het aan mij ligt; doe ik dit (qua kapsel dan; niet qua kleur): http://www.hairwego.be/upload/media/Kapsel1024_large.jpg
Maar ik weet dat ie dat sowieso te kort vindt; dus ik ga maar voor de eerste optie dan
boeiend, gewoon doen als jij dat wil, hij zal er echt niet om gaan scheiden ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja nogalMaar hij zegt dat ie langst mooi vindt; maar dat ik moet doen wat ik wil....
Als het aan mij ligt; doe ik dit (qua kapsel dan; niet qua kleur): http://www.hairwego.be/upload/media/Kapsel1024_large.jpg
Maar ik weet dat ie dat sowieso te kort vindt; dus ik ga maar voor de eerste optie dan
quote:
ERMAHGERD GE WIT ET NOOIS JONGEUHquote:Op maandag 23 september 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boeiend, gewoon doen als jij dat wil, hij zal er echt niet om gaan scheiden ofzo
quote:Op maandag 23 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, als je er alleen maar zo uit mocht zien als dat mannen het liefst hadden dan had je haar tot je knieeen (uiteraard dik, lang, glanzend en golvend), perfect ronde pronte tetten, genoeg make-up om er uit te zien als een hottie maar niet te veel (dat is een vage grens, maar zo zien ze het nu eenmaal graag), droeg je altijd een rokje of jurkje, niet te veel decolletee maar ook niet te weinig, en liep je altijd op 13 cm hakken. En dan wel graag kittig en gracieus. Maar niet te porno. Jeweetwel.
Iig klopt deze beschrijving perfectquote:Op maandag 23 september 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, als je er alleen maar zo uit mocht zien als dat mannen het liefst hadden dan had je haar tot je knieeen (uiteraard dik, lang, glanzend en golvend), perfect ronde pronte tetten, genoeg make-up om er uit te zien als een hottie maar niet te veel (dat is een vage grens, maar zo zien ze het nu eenmaal graag), droeg je altijd een rokje of jurkje, niet te veel decolletee maar ook niet te weinig, en liep je altijd op 13 cm hakken. En dan wel graag kittig en gracieus. Maar niet te porno. Jeweetwel.
Ja huuu, stomme gevoelige huid. Terwijl ik baardjes vaak wel leuk vind, alleen mijn huid niet.quote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Sf moet zich ook regelmatig scheren anders doet t pijn en krijg k velletjes wat je dan weer ziet met foundation op
Godsammequote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha en dan vraag ik aan cif wat ie wel mooi vindt; krijg ik dit:
http://glamradar.com/wp-c(...)bangs-and-layers.jpg
[..]
Iig klopt deze beschrijving perfect![]()
![]()
![]()
Dat kapsel had ie wellicht niet eens opgemerkt
wij zijn het stadium van urenlang muilen al 34 jaar voorbijquote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Sf moet zich ook regelmatig scheren anders doet t pijn en krijg k velletjes wat je dan weer ziet met foundation op
quote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
je muilt toch wel nog tijdens seks!quote:Op maandag 23 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij zijn het stadium van urenlang muilen al 34 jaar voorbij![]()
ik wil net zeggen, gaat het wel om dat kapselquote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
die vijf seconden?quote:Op maandag 23 september 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je muilt toch wel nog tijdens seks!
Ik was net aan het denken dat er helemaal niet zo veel meer gemuild wordt tegenwoordigquote:Op maandag 23 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij zijn het stadium van urenlang muilen al 34 jaar voorbij![]()
Das een optie; geen verplichtingquote:Op maandag 23 september 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je muilt toch wel nog tijdens seks!
tevens dit.quote:Op maandag 23 september 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das een optie; geen verplichting![]()
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 12:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als een concert waar ik heen ga om 8 uur begint in de Melkweg, dan is om 6 uur op Utrecht CS zijn wel op tijd genoeg toch?
tweemaal daags, voor het slapen gaan en s morgens. Die tweede is optioneel.quote:Op maandag 23 september 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was net aan het denken dat er helemaal niet zo veel meer gemuild wordt tegenwoordig![]()
Zelfs een gewone kus wordt hier eik maar zelden gedaan![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 23 september 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tweemaal daags, voor het slapen gaan en s morgens. Die tweede is optioneel.
de morantique van het huwelijkquote:Op maandag 23 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope's Ochtends zien we elkaar niet eens. Hij slaapt nog als ik vertrek
Zekerquote:Op maandag 23 september 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de morantique van het huwelijk
Ik ga dan nog even naar de slaapkamer om gedag te kussenquote:Op maandag 23 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope's Ochtends zien we elkaar niet eens. Hij slaapt nog als ik vertrek
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga dan nog even naar de slaapkamer om gedag te kussen![]()
Dat gaat vanzelf voorbij zeker?
oh die hebben wij nog wel! Score!quote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerst gaven we elkaar altijd een kus als we thuis kwamen van het werk; maar ik bedenk me net dat we dat ook al heul lang niet meer doen
quote:Op maandag 23 september 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hebben wij nog wel! Score!
Ik ga em vanavond weer invoeren ! Eens kijken hoe hij er op gaat reagerenquote:Op maandag 23 september 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hebben wij nog wel! Score!
Mental image van Cif met een wtf-hoofd terwijl hij "WAT IS DEZEN?" roeptquote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga em vanavond weer invoeren ! Eens kijken hoe hij er op gaat reageren
"wat heb je gekocht?quote:Op maandag 23 september 2013 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
wss denkt hij dat je wat van em moet
Ja dat iddquote:
in before "wanneer staat de afspraak bij de korte kapsels kapper?quote:Op maandag 23 september 2013 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat idd![]()
"wat moet je... wat is er... Wat heb je gekocht... Of wat wil je kopen...."
quote:Suiker is niet verslavend, maar minder is beter
Voedingscentrum, 16 september 2013
De laatste tijd is er veel aandacht voor suiker. Het zou de bron zijn van vele ziekten, van depressie tot ADHD en deze week schreef directeur Paul van der Velpen van GGD Amsterdam dat suiker verslavend is. Moeten we ons zorgen maken?
Suiker verslavend
Medicalfacts, 16 september 2013
We leven in een samenleving met eten in overvloed en er komen steeds meer nieuwe producten bij. Om een gezonde indruk te maken staat er vaak op etiketten 'Zonder suiker'. Meestal is dat ook waar, maar niet relevant.
continu verliefd en heftig in love zijn is doodvermoeiend, dat kan heul niet. Dat hou je niet vol. Ik vind het dus eigenlijk wel een logisch verloop en helemaal primaquote:
Iddquote:Op maandag 23 september 2013 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
continu verliefd en heftig in love zijn is doodvermoeiend, dat kan heul niet. Dat hou je niet vol. Ik vind het dus eigenlijk wel een logisch verloop en helemaal prima
Sleur = goed
ja, maar ik was nog aan de wandel en dat tikt zo kutquote:Op maandag 23 september 2013 12:53 schreef Molo het volgende:
Had je gelezen over de schoonmaakster SQ? Ik ben er helemaal hyper van
Nooit gedacht dat hij zo zou reageren![]()
en morgen eens kijken op werk wat uit komt qua weekendje weg, weer eens vluchtje Swiss boeken
* Molo door hypert
Hulde aan SF!quote:Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
SF vind schoonmaakster ook een goed idee
Ja maar jong ende naïef jongeuh!quote:Op maandag 23 september 2013 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
continu verliefd en heftig in love zijn is doodvermoeiend, dat kan heul niet. Dat hou je niet vol. Ik vind het dus eigenlijk wel een logisch verloop en helemaal prima
Sleur = goed
quote:Op maandag 23 september 2013 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Hulde aan SF!
Al had jij er al veel eerder eentje moeten hebben mevrouwtje!
oh ja, lunchtijd natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ik was nog aan de wandel en dat tikt zo kut
Maar schoonmaaksters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
In mijn geval is het niet zo gek natuurlijk, ik zit nog in de weekend-fase.quote:Op maandag 23 september 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Idd
Ik spreek jullie wel als je ook 10 jaar samen bent met iemandEn trouwen heeft hier sowieso bitter weinig mee te maken verder
zo jong bende gij anders niet meer!quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 12:58 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, lunchtijd natuurlijk
Vandaar dat de kinderen hier over straat renden
Ja, ik ben echt blij dat ik het n.a.v. gesprek toen hier maar weer eens in het gesprek heb gegooid![]()
Het uitzicht op is al helemaal prima, het idee dat dat schijtpoetsen minder gaat worden dan elk weekend![]()
Bij jou komt ze eens per 2 weken toch?Nee elke week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ok ok, vooruit dan maar. Hulde aan Sjaantjequote:Op maandag 23 september 2013 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
maar ik denk nu beter aan mijzelf! ik doe al braaf!
Ik zit nu ook weer in een weekendfasequote:Op maandag 23 september 2013 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn geval is het niet zo gek natuurlijk, ik zit nog in de weekend-fase.
Dit.quote:Op maandag 23 september 2013 12:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ok ok, vooruit dan maar. Hulde aan Sjaantje
ah ok, ik denk dat we daarin nog even moeten kijken wat dan handig is hier. Zeker omdat ik het wel een fijn idee vind als er iemand thuis is als die vrouw/man (<-- man kan in theorie natuurlijk ookquote:
Bakkes, omaquote:Op maandag 23 september 2013 12:58 schreef Molo het volgende:
[..]
zo jong bende gij anders niet meer!![]()
vanaf 20 begint het verval al
heeft hij gesprek/uitslag nog niet gehad?quote:Op maandag 23 september 2013 12:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zit nu ook weer in een weekendfaseEn ik vind het niet zo leuk
Dit was de eerste keer sinds lange tijd dat ik 'm pas op zaterdag zag. No fun.quote:Op maandag 23 september 2013 12:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zit nu ook weer in een weekendfaseEn ik vind het niet zo leuk
Ik ben nu ook lid van de grijze brigadequote:
Leeftijd staat daar los van.quote:Op maandag 23 september 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nu ook lid van de grijze brigade![]()
* Molo nu écht een grijze dakduif is
we gaan wel even kijken, voorlopig is het in de "strakjes gaan we ernaar zoeken" fase dus dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 23 september 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mij wel 1x in de 2 weken molo! dan badkamer, wc en ramen lappen
misschien als t bevalt wel elke week, we zien wel
ja das waar, maar na jaren dat het alleen mij opviel, hebben andere mensen nu ook door dat ik grijs wordt, das even wennenquote:Op maandag 23 september 2013 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leeftijd staat daar los van.
De boel verhullen door ineens sportief te gaan doen.
bijna 30quote:Op maandag 23 september 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD NOG ANDERHALVE MAAND DAN BEN K 29!
Woensdag komt hij hierheen, vrijdag hele dag programmeren, presenteren weet ik wat alemaal. Heb hem dit weekend ook geholpen met zijn presentatie, verhaal, hoe het over komt enzoquote:Op maandag 23 september 2013 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]
heeft hij gesprek/uitslag nog niet gehad?
Die eerste fase zit ik nog in.quote:Op maandag 23 september 2013 13:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das waar, maar na jaren dat het alleen mij opviel, hebben andere mensen nu ook door dat ik grijs wordt, das even wennen![]()
Ik heb er verder geen moeite mee hoor, anders zou ik er wel een verfje overheen mikken.
ah spannend!quote:Op maandag 23 september 2013 13:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Woernsdag komt hij hierheen, vrijdag hele dag programmeren, presenteren weet ik wat alemaal. Heb hem dit weekend ook geholpen met zijn presentatie, verhaal, hoe het over komt enzo
en dingen verbeterd qua typfouten/inconsequent zijn in zijn presentatie![]()
instant memoriesquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef megamandy het volgende:
En nu ga ik, mentoruur, maar ik ben bang dat het een soort van SLB is
Ik vind het direct een kutbedrijfquote:*bedrijf* hanteert een niet-roken beleid waardoor kandidaten die niet roken de voorkeur genieten.
dan moet je een knotje nemen en een grote theelepel op je rugquote:Op maandag 23 september 2013 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die eerste fase zit ik nog in.
Maar /care. Zo'n enorm verschil zal het toch niet zijn met m'n originele kleur.
mag dat??quote:Op maandag 23 september 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rondje vacatures kijken:
[..]
Ik vind het direct een kutbedrijf
Gnork.quote:Op maandag 23 september 2013 13:06 schreef Molo het volgende:
[..]
dan moet je een knotje nemen en een grote theelepel op je rug
Ik vraag het me ook afquote:
ik ben niet onderlegd in arbeidsrecht enzo, maar ik vind het echt vreemd dat dat magquote:Op maandag 23 september 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af.
Ze zetten ook heel groot overal dat mannen de voorkeur boven vrouwen hebben. Maar dat heb ik wel vaker gezien.
Gewoon Nederlands bedrijf
Ja en dat is allemaal prima. Maar om al bij voorbaat aan te geven dat je een roker afwijstquote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef Molo het volgende:
Ik ken weinig bedrijven trouwens die een pro roken beleid hebben en het liefst rokers aannemen. Je mag natuurlijk toch al nergens op de werkplek roken (behalve in leef/woon/dagbehandelingsgroepen) dus enige wat er in mij op komt is
in je werk? nou ja, over het algemeen nemen rokers vaker pauze. En ze stinken als ze even snel gaan paffen buiten en dan weer binnen komenquote:Op maandag 23 september 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en dat is allemaal prima. Maar om al bij voorbaat aan te geven dat je een roker afwijst
Ga eens gewoon het gesprek aan zeg, zoveel merk je er niet van dat ik rook in m'n werk![]()
Maar goed, hun verlies. Ze moeten nu mij missen
dat laatste mag je volgens mij wel afspreken. Weet dat de chirurgen bij ons bij geen contactsporten of sporten die blessuregevoelig zijn mogen doen.quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben me nu voor aan het stellen wat voor een rel je zou krijgen als je zegt "wij hebben een beleid van gezond eten, dus kandidaten met een gezond BMI genieten de voorkeur"
of
"in verband met ons verzuim-beleid genieten kandidaten die geen blessure-gevoelige sport beoefenen de voorkeur"
In een dienst van 4 uur rook ik niet.quote:Op maandag 23 september 2013 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
in je werk? nou ja, over het algemeen nemen rokers vaker pauze. En ze stinken als ze even snel gaan paffen buiten en dan weer binnen komen
Maar goed, er zijn meer stinkende mensen, die niet allemaal roken, dus dat argument is ook niet waterdicht![]()
Ja dit, maargoed er zijn ook genoeg mensen die niet roken die uren ouwehoeren bij de koffie automaat en mensen die roken die misschien 1 sigaretje in hun pauze nemen en verder nietquote:Op maandag 23 september 2013 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
in je werk? nou ja, over het algemeen nemen rokers vaker pauze. En ze stinken als ze even snel gaan paffen buiten en dan weer binnen komen
Maar goed, er zijn meer stinkende mensen, die niet allemaal roken, dus dat argument is ook niet waterdicht![]()
nou ja... logisch... ik heb met iemand samen gewerkt die in een werkdag van 8 uur in die 8 uur rustig een keer of 6 naar buiten ging om te roken. Gemiddeld een kwartier weg, das toch een behoorlijke tijd. En dat haalde ze uiteraard na werktijd niet in. Geen overleg of wat dan ook. Was zeeeeer irritant voor de rest.quote:Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In een dienst van 4 uur rook ik niet.
In een dienst van 8, 10 of 12 uur rook ik uiteraard wel. Altijd in overleg met m'n collega's, als de groep het toelaat en bij voorkeur alleen na de eetmomenten.
Dit bedrijf ging het ook niet om kantoorbanen, dan is het logisch dat je dingen alleen in overleg doet.
ja ok, ik heb nooit in zo'n omgeving gewerkt dus daar kan ik niet zo over meepratenquote:Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dit, maargoed er zijn ook genoeg mensen die niet roken die uren ouwehoeren bij de koffie automaat en mensen die roken die misschien 1 sigaretje in hun pauze nemen en verder niet
Een van de meest pauperachtige AH's in Den Haag... ik zie het helemaal voor mequote:ma 23 sep 2013, 11:01| lees voor
Winkelmedewerker met koffie overgoten
DEN HAAG -
Een 36-jarige vrouw heeft zondag in een supermarkt in Den Haag een kop hete koffie over een winkelmedewerker heengegoten. Dat gebeurde toen de 18-jarige man bezig was de koffieautomaat schoon te maken, meldde de politie maandag.
De medewerker van de supermarkt aan de Forellendaal had de vrouw op haar verzoek meerdere zakjes melkpoeder gegeven omdat ze dit naar eigen zeggen lekker vond om op te eten. Toen ze nog meer melkpoeder vroeg, weigerde hij dat te geven. Enkele minuten later kwam ze op hem afstormen waarbij ze hem overgoot met de hete drank.
De vrouw werd door personeel overmeesterd en door de politie aangehouden. Het slachtoffer raakte niet gewond.
quote:Op maandag 23 september 2013 13:20 schreef Molo het volgende:
Telegraaf op maandag, briljant leesvoer
[..]
Een van de meest pauperachtige AH's in Den Haag... ik zie het helemaal voor me
Ja dat. Het blijft me mateloos irriteren dat rokers zo'n speciale positie krijgen als "dat wat alles bij voorbaat al fout heeft gedaan".quote:Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dit, maargoed er zijn ook genoeg mensen die niet roken die uren ouwehoeren bij de koffie automaat en mensen die roken die misschien 1 sigaretje in hun pauze nemen en verder niet
ik zie ook echt zo'n tandeloze gebochelde marginaal voor me die dan aan die zakjes zit te lurken de godganse dagquote:Op maandag 23 september 2013 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
mghihihihihquote:
Godverdommequote:Op maandag 23 september 2013 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar jij bent een autistische "heb ik echt echt echt niemand beledigd hiermee???" denkende medewerkerquote:Op maandag 23 september 2013 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. Het blijft me mateloos irriteren dat rokers zo'n speciale positie krijgen als "dat wat alles bij voorbaat al fout heeft gedaan".
Ik snap het ook ergens wel, zeker als ik zie hoe sommige rokers ermee omgaan. Maar dan denk ik Kom op zeg, overleg een beetje! We zijn allemaal volwassen, maak een beleid en laat iedereen zich daaraan houden.
Ik erger me voornamelijk omdat ik me zelf er altijd zo van bewust ben hoe ik de overlast zo min mogelijk kan verminderen. Waar doe je het dan voor als je bij voorbaat zo'n oordeel krijgt?
iew iew iewquote:Op maandag 23 september 2013 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Godver! Sta ik ff buiten te roken, kriebelt et iets in mijn nek. Ik voel > beestje valt precies tussen mijn tetters door mijn shirt in. Ik ben ff beestje vangen
ik meer zo iemand. Zo'n alles té mensquote:Op maandag 23 september 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie ook echt zo'n tandeloze gebochelde marginaal voor me die dan aan die zakjes zit te lurken de godganse dag
Het zit diepquote:Op maandag 23 september 2013 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar jij bent een autistische "heb ik echt echt echt niemand beledigd hiermee???" denkende medewerker
Ik zie bij de gemiddelde roker een ander iemand voor me. Nog net niet die melkzakjesvreter hierboven
Dan vreet je toch nog geen melkpoeder?quote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik meer zo iemand. Zo'n alles té mens
Te bruin, te grauw, te hard praten, te hoge hakken, te strakke broek etc etc![]()
[ afbeelding ]
dan moet je in Finland gaan wonen, velen lactosevrije zuivel overal daarquote:Op maandag 23 september 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mghihihihih
ik kreeg buikpijn joh een half uur na het drinken van die aidslactose.
zal je zien dat ik genen lactose meer magm, en ik ben zo gek op kaas
Telegraaf, zo velen vermaack met ckquote:
ken jij die buurt???quote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan vreet je toch nog geen melkpoeder?
Als je melkpoeder eet ben je echt niet helemaal goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |