quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
ik bespaar jullie de moeite, dat is wat anders.quote:Op zondag 22 september 2013 16:54 schreef Robby87 het volgende:
Ga je nu jezelf al een naamtopic geven, dat is wel heel sneu
Oh, je gaat er al vanuit dat wij naamtopics voor jou gaan maken? Dat moet je eerst verdienenquote:Op zondag 22 september 2013 16:57 schreef Sands het volgende:
[..]
ik bespaar jullie de moeite, dat is wat anders.
die verdient Sands toch ook.quote:Op zondag 22 september 2013 17:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, je gaat er al vanuit dat wij naamtopics voor jou gaan maken? Dat moet je eerst verdienen
Hangover 3 is echt een armoedige filmquote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zal ik vanavond The hangover III gaan kijken of Star trek 2?
quote:
Maar ja, ik wil em wel zien...quote:Op zondag 22 september 2013 18:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hangover 3 is echt een armoedige film
Nou wat is dan leuk... (niet dat ik dat ga kijken... maar toch amuse mequote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Beide niet Dyon, ga maar iets leuks kijken.
En Sands, dat filmpje met die 99 films, zit daar niet een film bij die je nog niet gezien hebt?
Ik ben nu de 5e aan het zien van de nog niet geziene films uit dat lijstje.
heb je een lijst?quote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Beide niet Dyon, ga maar iets leuks kijken.
En Sands, dat filmpje met die 99 films, zit daar niet een film bij die je nog niet gezien hebt?
Ik ben nu de 5e aan het zien van de nog niet geziene films uit dat lijstje.
jaquote:
Dat zijn er al een stuk minder... en ik kijk dan nog niet eens zoveel films als Sands...quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef drakin het volgende:
Underworld: Awakening
300
Man of Steel
Clash of the Titans
Wrath of the Titans
Terminator Salvation
Thor: The Dark World
Takers
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Hitman
Solomon Kane
The Lovely Bones
The Seeker: The Dark Is Rising
Sunshine
Eragon
Inkheart
Resident Evil: Extinction
The Golden Compass
The Fountain
Resident Evil: Afterlife
Super 8
Broken Hill
300: Rise of an Empire
Green Zone
Legion
Live Free or Die Hard
The Nutcracker
Priest
Pacific Rim
Trance
Battleship
The Hobbit: The Desolation of Smaug
Elysium
Resident Evil: Retribution
The Lone Ranger
Ender's Game
Gravity
Skyline
A Good Day to Die Hard
The Divide
I Am Legend
The New World
After Earth
To the Wonder
Van een filmpje die Sands ooit postte met 99 films, en omdat het niet moeilijk nadenk films zijn wil ik deze even kijken voorlopig, of iig die ik niet al had gezien.quote:
Het was net zo armoedig als Hangover 3quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
FF heb je de uitslag van het voetbal gezien?
Die paar die kijk ik dan ook pas als laatste van de lijstquote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Het word alleen bij sommige films wat moeilijk of niet. Als ze nog niet in de bios zijn
Star trek staat ook op de lijst.quote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat je die als eerste wilde gaan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |