SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Hoef ik alleen nog een paar keer op plus te drukken en je kan listen. Als het fout gaat heb je hem in ieder geval nog voor het aankoopbedrag gelist.quote:
Ik heb de deals even verlaten voor een familieweekend, best leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 11:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan gisteravond of goede deals opgepikt?
Als je m net hebt is het misschien handig, niet als je m al een keer eerder gelist had en hij nu gewoon veel te laag erop komt...quote:Op zondag 22 september 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoef ik alleen nog een paar keer op plus te drukken en je kan listen. Als het fout gaat heb je hem in ieder geval nog voor het aankoopbedrag gelist.
Oh op de webapp blijft de prijs hetzelfde, dat is wel onhandig ja. Mja ik gebruik de console nooit hiervoor.quote:Op zondag 22 september 2013 11:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je m net hebt is het misschien handig, niet als je m al een keer eerder gelist had en hij nu gewoon veel te laag erop komt...
Ik heb gisteravond ook niet op de Web App gezeten, dus ik heb geen idee.quote:Op zondag 22 september 2013 11:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb de deals even verlaten voor een familieweekend, best leuk.
De prijzen zijn nog niet echt gestegen toch?
Jij bent weer dronken geweest op een hockeyfeest?quote:Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond ook niet op de Web App gezeten, dus ik heb geen idee.
misschien.quote:Op zondag 22 september 2013 11:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij bent weer dronken geweest op een hockeyfeest?
Ik speel voorlopig nog even GTA als ik dit allemaal zo lees.quote:Op zondag 22 september 2013 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik hem nog niet gekocht heb
quote:Op zondag 22 september 2013 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik hem nog niet gekocht heb
ik ook, ben ik voorlopig nog wel zoet meequote:Op zondag 22 september 2013 11:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik speel voorlopig nog even GTA als ik dit allemaal zo lees.
Ik zit al op 70%quote:Op zondag 22 september 2013 11:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook, ben ik voorlopig nog wel zoet mee
misschien moet je je controller vasthouden zodat je goed positie kan kiezen/koppen/keeper laten uitkomen ipv je hartquote:Op zondag 22 september 2013 11:47 schreef Maoist het volgende:
Moet echt bij elke corner mijn hart vast houden kans dat je scoort is bijna net zo hoog als bij een penalty alleen heb je daar bij een penalty nog wat invloed op
Niet alleen bij Mats Rits http://www.futhead.com/user/vandermar/comments/recent/quote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die dikke loopt te trollen op Mats Rits
Duidelijk te zien dat hij uni doet nuquote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die dikke loopt te trollen op Mats Rits
Serieus? Dit soort mensen moeten de Nederlandse kar gaan trekken in de toekomst. Top.quote:Op zondag 22 september 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat hij uni doet nu
Het kaf is inmiddels wel van het koren gescheiden inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat hij uni doet nu
Topadvocaat in spe.quote:Op zondag 22 september 2013 11:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Serieus? Dit soort mensen moeten de Nederlandse kar gaan trekken in de toekomst. Top.
Inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het kaf is inmiddels wel van het koren gescheiden inderdaad.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was nog niet eens bij de 59e minuut aangekomen en ik vond een Yun Young Sun voor 600c op de 58e minuut waar al 200c op was geboden. Die heb ik natuurlijk meteen gekocht.. vervolgens scroll ik verder en ik zie een Schaken die zomaar voor 1k wordt verkocht
Thanks voor de spoilers knul.quote:Op zondag 22 september 2013 11:58 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb dus met Franklin die Cab company gekocht, maar elke keer als ik nu een taxi wil met hem dan zijn ze in gesprek. Wat is deze?
quote:Op zondag 22 september 2013 11:58 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb dus met Franklin die Cab company gekocht, maar elke keer als ik nu een taxi wil met hem dan zijn ze in gesprek. Wat is deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]Gast... hij stelt een vraag en jij antwoordt in een spoiler waarmee je suggereert iets over die vraag te vertellen terwijl je gewoon een ander stuk aan het spoilen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ?quote:Op zondag 22 september 2013 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast... hij stelt een vraag en jij antwoordt in een spoiler waarmee je suggereert iets over die vraag te vertellen terwijl je gewoon een ander stuk aan het spoilen bent
koop alvast een bronze bank voor single matchesquote:Op zondag 22 september 2013 12:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik wacht met seasons tot het echte spel uit is. Dan kan ik met mijn goede team tegen noobs![]()
Heb ik alquote:Op zondag 22 september 2013 12:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
koop alvast een bronze bank voor single matches
quote:Op zondag 22 september 2013 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast... hij stelt een vraag en jij antwoordt in een spoiler waarmee je suggereert iets over die vraag te vertellen terwijl je gewoon een ander stuk aan het spoilen bent
neequote:Op zondag 22 september 2013 12:18 schreef Fuszy het volgende:
Kan je nog steeds Fifa spelen als je Season ticket is afgelopen sinds vandaag, maar je wel de early release gedownload hebt?
Klosequote:Op zondag 22 september 2013 12:18 schreef Maoist het volgende:
Pelle is gewoon een van de beste spitsen in het spel door zijn 87 heading
Strenghtquote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat zijn nu belangrijke eigenschappen? Ik heb uiteraard een pace team a la 13, maar waarschijnlijk val ik daarmee door de mand
pace,passing en heading.quote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat zijn nu belangrijke eigenschappen? Ik heb uiteraard een pace team a la 13, maar waarschijnlijk val ik daarmee door de mand
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef over_hedge het volgende:
Waar kan je alle verschillende chem stijl vinden wat ze doen>
Tnxsquote:Op zondag 22 september 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
met 32 mensen de straten onveilig maken, wat een feestquote:Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef Fuszy het volgende:
GTA V ondersteunt in de aankomende GTA Online-modus mogelijk tot 32 spelers. Rockstar sprak eerder over tot maximaal 16 spelers. Ook zal er vermoedelijk een co-op modus beschikbaar komen.
Dan neem je Klose om vervolgens een linkspoot op rechts te zetten en een rechtspoot op links, okequote:Op zondag 22 september 2013 12:28 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Bonucci vanwege zijn heading
Het hele spel is niet leuk meer. Ik win wel maar alle goals die ik tegen krijg of mee krijg komen voort uit voorzetten want de rest pakt de keeperquote:
Nog niet eens gezienquote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan neem je Klose om vervolgens een linkspoot op rechts te zetten en een rechtspoot op links, oke
Of dat wat uitmaakt in Fifa 14quote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan neem je Klose om vervolgens een linkspoot op rechts te zetten en een rechtspoot op links, oke
Patchen, FIFA?quote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Maoist het volgende:
[..]
Het hele spel is niet leuk meer. Ik win wel maar alle goals die ik tegen krijg of mee krijg komen voort uit voorzetten want de rest pakt de keeper
GTA blijft er wel. Nu kan ik ff kijken of ik FIFA wel wil kopen, en wat coins sprokkelenquote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal wel een day one patch komen als het spel in de winkel ligt maar waarom die early acces spelen terwijl GTA 5 net uit is
Omdat Gta niet zo boeiend is.quote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal wel een day one patch komen als het spel in de winkel ligt maar waarom die early acces spelen terwijl GTA 5 net uit is
Die early acces lijkt dezelfde build te hebben als de demo vermoed dat de volledige versie toch wel wat anders zal zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
GTA blijft er wel. Nu kan ik ff kijken of ik FIFA wel wil kopen, en wat coins sprokkelen
Geeft imho wel genoeg een indruk om de beslissing op te bepalen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die early acces lijkt dezelfde build te hebben als de demo vermoed dat de volledige versie toch wel wat anders zal zijn.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die early acces lijkt dezelfde build te hebben als de demo vermoed dat de volledige versie toch wel wat anders zal zijn.
Nee, de amerikaanse versie al te krijgen en die speelt precies hetzelfde als de eaquote:Op zondag 22 september 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed alleen de demo kunnen spelen. Ik ga hem wel kopen omdat ik die 60 ekkies makkelijk kan missen maar die early acces zoals vorig jaar ga ik niet aan beginnen. Blijf wel lekker GTA spelen tot donderdag of vrijdagquote:Op zondag 22 september 2013 12:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geeft imho wel genoeg een indruk om de beslissing op te bepalen.
In de demo kun je niet online..quote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed alleen de demo kunnen spelen. Ik ga hem wel kopen omdat ik die 60 ekkies makkelijk kan missen maar die early acces zoals vorig jaar ga ik niet aan beginnen. Blijf wel lekker GTA spelen tot donderdag of vrijdag
Geloof me, iedereen gaat straks hetzelfde spelen omdat dat de enige manier is om te scorenquote:Op zondag 22 september 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu speel je alleen maar tegen fanatieke die hards online wat ook geen pretje is
Smerige kutspoilers elke keer. Bedankt he, nu weet ik op hoeveel procent de story klaar is. Vieze kutkneus dat je bent.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Smerige kutspoilers elke keer. Bedankt he, nu weet ik op hoeveel procent de story klaar is. Vieze kutkneus dat je bent.
Net zoals iedereen in de vorige delen alles op P's deed in de vorige delen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef Maoist het volgende:
[..]
Geloof me, iedereen gaat straks hetzelfde spelen omdat dat de enige manier is om te scoren
Ik ookquote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef Reemi het volgende:
Ik vind de gameplay tot nu toe best leuk eigenlijk.
Ik heb toch veel meer gedaan dan de story missiesquote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk hoor kutrooie
90's requestquote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef Reemi het volgende:
Ik vind de gameplay tot nu toe best leuk eigenlijk.
Oh dan is het dus nog eerder, bedankt hequote:Op zondag 22 september 2013 12:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb toch veel meer gedaan dan de story missies
quote:Op zondag 22 september 2013 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dan is het dus nog eerder, bedankt hefucking josti
quote:Op zondag 22 september 2013 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
in het begin vond ik hem nog wel aandoenlijk omdat hij het allemaal goed bedoelde maar na zijn comeback is het echt een kanjer mongool gewordenquote:Op zondag 22 september 2013 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 13:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
in het begin vond ik hem nog wel aandoenlijk omdat hij het allemaal goed bedoelde maar na zijn comeback is het echt een kanjer mongool geworden
quote:Op zondag 15 september 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Jongens ik heb besloten om me normaal te gedragen in dit topic.
Het was een moeilijke beslissing, maar het is beter voor ons allemaal
Je was vanochtend om 6 uur ook nog op.quote:
2e al vandaag ?quote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef Maver24 het volgende:
Jovetic voor 10k![]()
![]()
![]()
. Die gaan we voor 24k verkopen
social club dingen. Hebben ze gewoon wat gedaan en krijg je dan een melding overquote:Op zondag 22 september 2013 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat zijn die popups in GTA V over je vrienden op de PS3 ?
"<vriend> has saved a homeboy" .. Dacht eerst dat GTA online er al was
Ik denk ook dat ik mijn Eredivisie silvers ga verkopen, denk dat zij sowieso weer wat gaan dalen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van silvers zijn wat aan het dalen. Een Perea voor 12k leek me wel een goede deal maar hij staat er ook op voor 14k BIN.
Ah thanksquote:Op zondag 22 september 2013 13:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
social club dingen. Hebben ze gewoon wat gedaan en krijg je dan een melding over
Items die je gekocht heb zet ie er voor die prijs SP opquote:Op zondag 22 september 2013 13:35 schreef DutchSL het volgende:
Op de console is er een mooie optie: relist all.
Dan zet hij alles er voor dezelfde prijs weer op voor een uur (wel uitkijken met items die je nog niet gelist had voor ze er voor 150 open bid op gezet worden).
Zouden ze ook op de webapp moeten doen.
Niet geprobeerd, maar dat is tenminste nog beter dan voor 150.quote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Items die je gekocht heb zet ie er voor die prijs SP op
Nee. Want stel ik koop Cameron Jerome voor 200c (hihi) en ik list m een paar keer in de webapp voor 100k SP. Als ik in de console dan relist all doe dan zet ie m erop voor 200c SP.quote:Op zondag 22 september 2013 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, maar dat is tenminste nog beter dan voor 150.
Bij mij niet hoor, mijn Baloy en Jara's etc zijn gewoon voor de prijs waarvoor ik ze altijd list weer gerelist.quote:Op zondag 22 september 2013 13:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee. Want stel ik koop Cameron Jerome voor 200c (hihi) en ik list m een paar keer in de webapp voor 100k SP. Als ik in de console dan relist all doe dan zet ie m erop voor 200c SP.
Hmm, bij mij niet. Ach, boeiend. Ik ga toch nooit meer op de console spelers listen want ik ga 99% zeker het spel niet kopen. Speel wel tennis in GTA, komt dichterbij echt voetbal dan de aids die FIFA heet. Net 3 potjes gespeeld en ga zo maar ff chemokuurtje halen denk ikquote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, mijn Baloy en Jara's etc zijn gewoon voor de prijs waarvoor ik ze altijd list weer gerelist.
Je bent niet de enige, heb nu al 3 losses en 3 winns.quote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef BDIL het volgende:
Mijn record gaat er dit jaar niet beter op worden![]()
Ja ik liep hem ook een keer tegen het lijf, zijn we ergens wat gaan drinkenquote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik speel met Micheal en ik kom Trevor tegen in een grote shootout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt Benteke voorin staan, dat telt niet.quote:
Early access/het spel opstarten en dan vragen ze of je eenmalig je FIFA 13 points naar FIFA 14 wil overzetten. Dit moet je dan doen (of uitstellen en later doen).quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Jonnsie het volgende:
Mannen, wie kan mij helpen.
Iedereen heeft het over pakjes openen met Fifa points, alleen vraag ik me af hoe ik ze kan overzetten van 13 naar 14?
Ok, overheen gelezen waarschijnlijkquote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Early access/het spel opstarten en dan vragen ze of je eenmalig je FIFA 13 points naar FIFA 14 wil overzetten. Dit moet je dan doen (of uitstellen en later doen).
quote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik liep hem ook een keer tegen het lijf, zijn we ergens wat gaan drinken
Kan dat gewoon ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik switchte naar Trevor en ik had gelijk 4* achter me aan
Hmm ik zal maar eens beter over die lichamen heen lopen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik las ergens dat het vannacht gepatched is, onzin zeker?quote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Early access/het spel opstarten en dan vragen ze of je eenmalig je FIFA 13 points naar FIFA 14 wil overzetten. Dit moet je dan doen (of uitstellen en later doen).
quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik speel met Micheal en ik kom Trevor tegen in een grote shootout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
eerst Fifa points op je account zetten in fifa 13 ultimate team. Dan ga je eruit en naar Fifa 14 toe, dan vraagt hij als je UT opstart of je je fifa points wilt overzetten. dan doe je dat en ga je naar de webapp en kan je pakjes openenquote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Jonnsie het volgende:
Mannen, wie kan mij helpen.
Iedereen heeft het over pakjes openen met Fifa points, alleen vraag ik me af hoe ik ze kan overzetten van 13 naar 14?
Heel anders dan 13, stuk lastiger naar mijn mening!quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
En jongens van de early acces.
Hoe speelt het?
echt waar? waar heb je dat gelezen danquote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het vannacht gepatched is, onzin zeker?
Lijkt me sterk dat ze iets patchen wat ze expres erin hebben gezet (of het moet pas na de officiele release mogelijk worden...)quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het vannacht gepatched is, onzin zeker?
Op het EA forum in een topic, geen idee of het waar is hoorquote:Op zondag 22 september 2013 13:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
echt waar? waar heb je dat gelezen dan
Als reden stond dat 2e er dus indd, maar je kan het gewoon proberen. Na de release is het sowieso mogelijkquote:Op zondag 22 september 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze iets patchen wat ze expres erin hebben gezet (of het moet pas na de officiele release mogelijk worden...)
Met winst hoop ik?quote:Op zondag 22 september 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
per ongeluk mijn Koscielny verkocht
Heb jij al iets fatsoenlijks uit een bronze pack gehaald?quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
lololol Khedira in een brons pack
[ afbeelding ]
hij lijkt er ook nog eens op
Ik heb benteke helemaal nietquote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij hebt Benteke voorin staan, dat telt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zondag 22 september 2013 13:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb benteke helemaal nietDat is ook cheaten, maar iets minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
tuurlijk, paar dagen geleden voor 5k gehaald ofzo en blijven listen voor 9k omdat ik dacht dat ie ooit wel eens wat duurder zou wordenquote:
was een gift packquote:Op zondag 22 september 2013 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij al iets fatsoenlijks uit een bronze pack gehaald?
Lukaku > Bentekequote:Op zondag 22 september 2013 13:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is ook cheaten, maar iets minder.
Het zerokil fonds kan wel een donatie gebruiken.quote:
Ik speel nog wel 10 potjes en dan ben ik rond 30kquote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het zerokil fonds kan wel een donatie gebruiken.
Doneren kan bij Fuszy
![]()
Koop gewoon een leuke speler waarvan je denkt dat hij gaat stijgen
zal wel lekker werken met die passing jaquote:Op zondag 22 september 2013 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel onverslaanbaar zijn.
quote:Op zondag 22 september 2013 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is het een of het ander he.quote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal wel lekker werken met die passing ja
Koop spelers waarvan je zeker weet dat die gaan stijgen. Beetje de prijzen van vorig jaar in je achterhoofd houden.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 14:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel geld dan? Jij was toch altijd een dikke noob? Packs geopend?
Eerst maar 'ns een team maken en dan een paar spelers inslaan die redelijk populair zijnquote:Op zondag 22 september 2013 14:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Koop spelers waarvan je zeker weet dat die gaan stijgen. Beetje de prijzen van vorig jaar in je achterhoofd houden.
Sow!quote:Op zondag 22 september 2013 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel onverslaanbaar zijn.
Perisic is echt een held op FIFA.quote:Op zondag 22 september 2013 14:06 schreef BDIL het volgende:
Zie net pas dat Perisic 1 op 1 loopt na 6 wedstrijden![]()
Ja tuurlijk, anders kan die niks overzetten toch?quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Jonnsie het volgende:
Moet je eerst Fifa points hebben op fifa 13 voordat hij iets vraagt over overzetten?
Hij geeft bij mij namelijk niks aan...
Jup.quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Jonnsie het volgende:
Moet je eerst Fifa points hebben op fifa 13 voordat hij iets vraagt over overzetten?
Volgens mij moet je sowieso points erop zetten en het kan maar 1 keer.quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Jonnsie het volgende:
Ik zou ze niet geloven.quote:Op zondag 22 september 2013 14:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Serieus? Niet dat ik voor niks fifa poitns ga kopen op fifa 13:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan dus zeggen dat ik het best wel goed doe.
IF Piazon lijkt nu wel zeker![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 100k is inmiddels bereikt en dan heb ik nog deze spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan dus zeggen dat ik het best wel goed doe.
IF Piazon lijkt nu wel zeker![]()
100k alweer.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 100k is inmiddels bereikt en dan heb ik nog deze spelers:jij hebt gewoon voor 100 euro packs gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan dus zeggen dat ik het best wel goed doe.
IF Piazon lijkt nu wel zeker
Al die spelers gaan een hoop opleverenquote:
100 euro aan silver packs zeker.quote:Op zondag 22 september 2013 14:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij hebt gewoon voor 100 euro packs gekocht
Lijkt me wel logisch en de mensen hierboven gaven het ook aan. Anders probeer je het met een paar punten > wordt het gevraagd zeg je dat je het later wil doen en zet je er eerst meer punten op.quote:Op zondag 22 september 2013 14:22 schreef Jonnsie het volgende:
Maar, geen duidelijkheid over de Fifa Points dus? Moet je ze hebben op 13 voordat ie iets aangeeft?
aha die nieuwe keeper van Arsenalquote:Op zondag 22 september 2013 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Er moet 1 Italiaan bij zitten en de CB moet in de BPL spelen of Nederlands zijn
Gnabry speeltquote:Op zondag 22 september 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch en de mensen hierboven gaven het ook aan. Anders probeer je het met een paar punten > wordt het gevraagd zeg je dat je het later wil doen en zet je er eerst meer punten op.
Goed idee, just tryquote:Op zondag 22 september 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch en de mensen hierboven gaven het ook aan. Anders probeer je het met een paar punten > wordt het gevraagd zeg je dat je het later wil doen en zet je er eerst meer punten op.
Is een goede optie jaquote:
huh... die zou op de bank zitten. Er is toch niet iemand blessa hequote:
Als alleen Cahil en Viviano eruit mogen gaat dat niet.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef wonton het volgende:
Kunnen jullie nog iets anders bedenken? Die keeper is best schijt
[ afbeelding ]
De voorste 6 wil het liefst behouden.quote:Op zondag 22 september 2013 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als alleen Cahil en Viviano eruit mogen gaat dat niet.
March of sadness?quote:Op zondag 22 september 2013 14:23 schreef WeCanDoIt het volgende:
PSV Ajax dalijk
Zo al richting het stadion
Op weg naar zijn tweede IF in twee weken?quote:Op zondag 22 september 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
JAAAAAA RAMSEY 1-0
Rebound na vrije trap Özil
quote:Op zondag 22 september 2013 14:32 schreef wonton het volgende:
[..]
De voorste 6 wil het liefst behouden.
Als EA dat chemsysteem niet had gewijzigd dan was ik al klaar geweest.
Is Van Ginkel nog een beetje kwaliteit dan?quote:Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk gelijk gehouden.
thnx. Ik ga toch gewoon voor een Serie A met Drogba en Sneijder. Lamela lijkt me crapquote:Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk gelijk gehouden.
Diarra?quote:Op zondag 22 september 2013 14:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke fransman naast Matuidi? (CVM)
Eey homo niet antwoorden op messages enzoquote:Op zondag 22 september 2013 14:46 schreef wonton het volgende:
[..]
thnx. Ik ga toch gewoon voor een Serie A met Drogba en Sneijder. Lamela lijkt me crap
[ afbeelding ]
Diaby!quote:Op zondag 22 september 2013 14:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Diaby, geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je LW rechts is en je RW linksquote:Op zondag 22 september 2013 14:46 schreef wonton het volgende:
[..]
thnx. Ik ga toch gewoon voor een Serie A met Drogba en Sneijder. Lamela lijkt me crap
[ afbeelding ]
Je hebt invite. kan maar 1 potje spelen want lage fitnessquote:Op zondag 22 september 2013 14:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey homo niet antwoorden op messages enzo
In een 433 staan ze precies goed.quote:Op zondag 22 september 2013 14:50 schreef Confetti het volgende:
Je kunt veel beter met custom tactics spelen om die wingers wat meer naar voren te krijgen. Die kleine chemisty hit moet je maar voor lief nemen. Het levert veel meer op.
Show?quote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2de team ook klaar allemaal silver Argentijnen voor max 400 coins
Dan heeft Sagna 6 chemquote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste verbeterpunten: Evra/Clichy en Sagna.
Ja maar ik ga het dan helemaal omgooien met Arfa op RM en Lavezzi op LM, maar voorlopig houd ik het hierbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Je hebt daar Bruma en Amrabat inderdaad, jammer dat er geen RW is.quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Amrabat is ook wel leuk om Drogba mee te linken
Of je moet Altintop RW makenquote:Op zondag 22 september 2013 15:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt daar Bruma en Amrabat inderdaad, jammer dat er geen RW is.
Klopt, stonden er net ook heel weinig op. Eentje voor 5.5k bin stond er gewoon 10 minuten op, ik had de coins niet en dm'de nog naar iemand maar die reageerde nietquote:
Bizar hoor. Prijzen van NL silvers zijn echt te bizar momenteel. Slaat nergens meer op. Wacht wel ff voor ik mijn team af ga maken..prijzen knallen sowieso hard omhoog. Ik kan mijn Belgenteam nu al voor dikke winst verkopenquote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, stonden er net ook heel weinig op. Eentje voor 5.5k bin stond er gewoon 10 minuten op, ik had de coins niet en dm'de nog naar iemand maar die reageerde niet
Pace is zeker nog belangrijk ja, maar wel minder dan het eerst was. Je verdedigers zijn vooral kwetsbaar op de eerste meters..in de sprint pakken ze aanvallers nog regelmatig terug..ook als het 70 pace vs Ibarbo is. De stiftjes net over de verdediging en de korte steekballetjes zijn echt heel simpel dit jaar en als je dan geen acceleration hebt ben je weg.quote:Op zondag 22 september 2013 15:14 schreef Nickskuh het volgende:
Is pace nog belangrijk dit jaar? Anders zijn er heel veel bruikbare CV's
Ah jammer, Otigba kan wel een leuk verdedigertje worden dan.quote:Op zondag 22 september 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pace is zeker nog belangrijk ja, maar wel minder dan het eerst was. Je verdedigers zijn vooral kwetsbaar op de eerste meters..in de sprint pakken ze aanvallers nog regelmatig terug..ook als het 70 pace vs Ibarbo is. De stiftjes net over de verdediging en de korte steekballetjes zijn echt heel simpel dit jaar en als je dan geen acceleration hebt ben je weg.
Krijg je coins voor matches tegen vrienden dan?quote:Op zondag 22 september 2013 15:12 schreef BDIL het volgende:
Tegen Rijst spelen wordt sowieso coins binnenharken dit jaar![]()
![]()
Zijn alle Eredivisie silvers wat gestegen of alleen Rekik?quote:
Nee jonge lamlul.quote:
Die deed het wel prima bij mij ja. Locadia is echt goed trouwensquote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ah jammer, Otigba kan wel een leuk verdedigertje worden dan.
Jaquote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Krijg je coins voor matches tegen vrienden dan?
quote:Op zondag 22 september 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
Hoi
6 league hybrid die perfect is voor het huidige chemsysteem
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Laagste BIN ongeveer nu op xbox:quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn alle Eredivisie silvers wat gestegen of alleen Rekik?
Ben niet thuis nu, moet ook nog psv-ajax missen, kut verjaardagen![]()
lachman toevallig ook al geprobeerd ?quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die deed het wel prima bij mij ja. Locadia is echt goed trouwens
Nee, niet geprobeerd. Toornstra best aardig ja. Jammer dat hij CAM is ipv CM, al kan je het vrij makkelijk compenseren met links dit jaar. Zeker icm loyalty en manager.quote:Op zondag 22 september 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lachman toevallig ook al geprobeerd ?
en toornstra heeft toch ook niet echt verkeerde stats. jammer dat het schieten niet net even beter is.
quote:Op zondag 22 september 2013 15:24 schreef Fuszy het volgende:
Net een bruma voor 2,5k. Wel redelijk aangezien die op de ps3 voor 4,5k gaat
Ik miste Rekik gisteravond voor 500cquote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]had hem net ook voor 1400 en een rekik voor 2700
Waarom Vilhena 6k is snap ik ook niet. Duarte is 1.5k met 4* skills en alle stats beter op 1 dribbling naquote:Op zondag 22 september 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laagste BIN ongeveer nu op xbox:
Bruma 3,5, Willems 2, Depay 13, Locadia 4, Bakkali 9, Zanka 3, Vilhena 6...echt duur allemaal.
heb bruma nog in me club staanquote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik miste Rekik gisteravond voor 500c![]()
Slecht geslapen
Ik denk dat de mensen die early release interessant vinden sowieso allemaal FUT spelen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Maoist het volgende:
Maar iets van 200 mensen spelen seasons, is FUT echt zoveel populairder?
Veel mensen willen ze allebei denk ik. Dua heeft gewoon een veel hogere cardweight ook. Staan er zoveel meer op de markt steeds.quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom Vilhena 6k is snap ik ook niet. Duarte is 1.5k met 4* skills en alle stats beter op 1 dribbling na
Speelde wel lekker, maar liep té vaak op de verkeerde plekken.quote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ah jammer, Otigba kan wel een leuk verdedigertje worden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |