quote:Op zondag 22 september 2013 00:18 schreef Michielos het volgende:
Wat is RMA? sorry maar ik ben al dat installeren, tunen enz echt KOTS BEU... ik snap echt 100% waarom Apple zo hoog aangeschreven staat..
Echt wtf.. ik heb NIKS gedaan gewoon... netjes afgesloten en kwam terug van werk en nu deze kutzeik??
ts is geen vrouwquote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had pas een nieuwe printer gekocht. Haalde hem ut de doos, sloot hem aan. Hij was bezig met een printopdracht en PLOP hij viel uit en stopte ermee. Wat bleek de volgende dag: stekker zat er niet goed in, in de printer.
Tip: Controleer het snoer even
Staat in OP dat ik dat al gedaan heb. Heb zelfs meerdere voedingkabelen aangesloten enz.quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had pas een nieuwe printer gekocht. Haalde hem ut de doos, sloot hem aan. Hij was bezig met een printopdracht en PLOP hij viel uit en stopte ermee. Wat bleek de volgende dag: stekker zat er niet goed in, in de printer.
Maar dat is toch wat je standaard als eerste controleert?quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
tip voor alle vrouwen:quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Die een uur later stuk gaat.quote:Op zondag 22 september 2013 00:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Het wordt steeds mooier.![]()
Kan niet wachten totdat je je apple pc binnenhebt.
Ik was alleenquote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Piger het volgende:
[..]
tip voor alle vrouwen:
heeft het elektriciteit nodig maar hoort het niet in de keuken? Blijf eraf en haal er een man bij.
Wtf.. 900 euro voor mijn ontspanning en NOG niks. IK ben dit echt KOTS maar dan ook KOTS beu.quote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Flammie het volgende:
Vraag 1: branden er lampjes achter, voorin de PC
Zo ja : dan komt er in ieder geval power door
zo nee: probeer eens de stekker aan de muur aan te sluiten? Werkt dat? zo nee dan probeer een ander snoer? Werkt dat? Zo nee dan probeer eens te kijken of andere apparaten wel werken.
Mocht dat allemaal niet lukken dan denk ik een foutief mainboard/powerboard.
Spijtig omt e vernemen maar kan gebeuren. Kun je aanspraak maken op je 2 jaar garantie bij het verkooppunt.
ja LUL,quote:Op zondag 22 september 2013 00:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Staat in OP dat ik dat al gedaan heb. Heb zelfs meerdere voedingkabelen aangesloten enz.
Ga jij lekker iemand anders UI jatten ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
vrouwenquote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ja vanmiddag deed ie het gewoon. Afgesloten om naar mijn werk te gaan. Onveranderde situatie in alle opzichten alleen doet nu niks het meerquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Heeft ie het überhaupt wel eens gedaan?
Zo ja, kijk eens na of ie wel stroom krijgt, dit is de meest voorkomende reden van je probleem. Het moederbord vervangen is echt het laatste wat je moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |