Roadtrip slaat z'n beeldscherm inquote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is nu echt gedaan met Apple. Nou, het was leuk voor zolang het duurde.
Ik vind het wel een beetje jammer dat het topic op slot werd gedaan net voordat Roadtrip zou gaan bevestigen dat hij fout zat en aan het liegen was.quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef retorbrapi het volgende:
Roadtrip slaat z'n beeldscherm in
Snel! Verkoop al je aandelen voor Tim Cook de deur in Cupertino op slot doet.quote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is nu echt gedaan met Apple. Nou, het was leuk voor zolang het duurde.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Snel! Verkoop al je aandelen voor Tim Cook de deur in Cupertino op slot doet.
Weg met Apple.quote:Op maandag 23 september 2013 16:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Snel! Verkoop al je aandelen voor Tim Cook de deur in Cupertino op slot doet.
retorbrapi?quote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Nokia en Tweakers geven tien Lumia 1020's weg om te testen
Raad eens wie die telefoon woensdag op mag halen in Amsterdam
Pino112?quote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Swetsenegger?quote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Geen idee. Er werd gevraagd om te raden en aangezien hij dit in een Apple topic post, ging ik ervan uit dat het om een users uit het Apple topic gaat.quote:Op maandag 23 september 2013 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Wat moet ik nou met zo'n ding. En dan moet je ook nog een review maken.
Hmm oke. Zal het ene Dimens zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Er werd gevraagd om te raden en aangezien hij dit in een Apple topic post, ging ik ervan uit dat het om een users uit het Apple topic gaat.
*tromgeroffel*quote:Op maandag 23 september 2013 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Er werd gevraagd om te raden en aangezien hij dit in een Apple topic post, ging ik ervan uit dat het om een users uit het Apple topic gaat.
Doe mij maar een Panasonic ZT60 televisie om uit te testen. Helaas is dat niet doorgegaan.quote:Op maandag 23 september 2013 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm oke. Zal het ene Dimens zijn?
Jij iig niet, ik pik je telefoon wel in aangezien ik er een paar uur eerder al zitquote:Op maandag 23 september 2013 17:03 schreef TwyLight het volgende:
wtf doe jij hier ethaquote:Op maandag 23 september 2013 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had op de Apple site zo'n terugbelafspraak gemaakt om 12:00. Ben tot op heden nog niet gebeld.herkenbaar probleem?
Ik weet niet of je al weet dat de fok knokploeg ik principe gewoon bestaan uit mij en mijn knuppel?quote:Op maandag 23 september 2013 17:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij iig niet, ik pik je telefoon wel in aangezien ik er een paar uur eerder al zit
Wie neemt er dan ook een knuppel mee naar een vuurgevechtquote:Op maandag 23 september 2013 18:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al weet dat de fok knokploeg ik principe gewoon bestaan uit mij en mijn knuppel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |