SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Young bloods everywhere....
quote:
Bijna, hij is aan het installerenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond![]()
Iemand al aan het spelen?
waar?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ik heb het ook over microsoft points. je krijg voor 4200 microsoft points ongeveer 54 euro, en ik betaal maar 34 euro![]()
ok. welkom in dit topic.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef jonas987 het volgende:
Heb al lekker Pro League teampje gemaakt, vooral zilveren spelers zeer goedkoop
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:45 schreef Confetti het volgende:
GTA moeten verwijderen voor early release![]()
Kut download speeds straks![]()
Xbox![]()
Ik ga overlopen.
Je kan ze overzetten van 13 naar 14.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:47 schreef Maoist het volgende:
Wat is het nut van punten kopen in fifa 13 ipv in 14?
Verder paar savegames alleenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
GTA > early release. Wat staat er verder op dan?
GTA kun je na donderdag weer herinstalleren en verder spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
GTA > early release. Wat staat er verder op dan?
SMS Tiet onquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een keepertje aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |