quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Wat wel positief is, een goeie stevige nederlaag houd de boys scherp..
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zondag hé? Ik ga even m'n agenda nazien of het schikt...
Zo dat weten we dan ook weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef dl3b het volgende:
[..]
Daar zijn er twee voor nodig, en die tweede komt zondag!
Ze gaan nu voor de 4-nulletjes-trofee heb ik begrepen...quote:Op zondag 22 september 2013 21:27 schreef dl3b het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo dat weten we dan ook weer.
Laten ze De Boer en dat zooitje maar her-bronnen in een klooster ergens heel ver weg.
Gaan wij op voor de titel.
Als Amsterdammer zou je, je moeten schamenquote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan nu voor de 4-nulletjes-trofee heb ik begrepen...
1 pot natquote:Op zondag 22 september 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het damesvoetbal
Tss.. jij als geen ander zou nu toch moeten weten dat ik spuughekel aan voetballen heb, ongeacht wie er speelt, maar ja die verbeten verknochtheid die sommige ten toon spreiden aan " hun cluppie" is te mooi om te laten lopen...quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Amsterdammer zou je, je moeten schamen
Het gaat hier niet zomaar om voetballen, barbaar, het gaat om het Amsterdams monument Ajax. Ajax is voor echte Amsterdammers als de Westertoren, Artis, Simon Carmiggelt (raak ik al een gevoelige snaar?), Wim Sonneveld (hop en nog één dan maar), De Dam, Amsterdammertjes, Johan Cruijff en André Hazes. Je stelt me teleurquote:Op maandag 23 september 2013 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. jij als geen ander zou nu toch moeten weten dat ik spuughekel aan voetballen heb, ongeacht wie er speelt, maar ja die verbeten verknochtheid die sommige ten toon spreiden aan " hun cluppie" is te mooi om te laten lopen...
En dat noemt mij barbaar..eventjes losweg dergelijke iconen te vergelijken met een voetbalclubje, hoe erg kan je je cultuur verkwanselen tegen dat bijna sektarische verafgoden van een paar voetballersquote:Op maandag 23 september 2013 01:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gaat hier niet zomaar om voetballen, barbaar, het gaat om het Amsterdams monument Ajax. Ajax is voor echte Amsterdammers als de Westertoren, Artis, Simon Carmiggelt (raak ik al een gevoelige snaar?), Wim Sonneveld (hop en nog één dan maar), De Dam, Amsterdammertjes, Johan Cruijff en André Hazes. Je stelt me teleur![]()
Iedereen is aan het werk lekkertje..quote:Op maandag 23 september 2013 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen fok. Fijne maandag.
Ik ook niet goede morgenquote:Op maandag 23 september 2013 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen is aan het werk lekkertje..![]()
Nou ja, ik niet dan...
Hey kanjer ik ook nog niet hoor heb de middag/avondquote:Op maandag 23 september 2013 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen is aan het werk lekkertje..![]()
Nou ja, ik niet dan...
Deze week ook nog KNVB bekerquote:
Een beetje Jopie in mijn tekst doorstrepen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
En dat noemt mij barbaar..eventjes losweg dergelijke iconen te vergelijken met een voetbalclubje, hoe erg kan je je cultuur verkwanselen tegen dat bijna sektarische verafgoden van een paar voetballers![]()
Maar vergat voetballer Sjaak Swart,die mag er ook bij maar alleen omdat die verrekt lekkere friet bakt op Jaap Eden...
Ahh jôh til niet zo zwaar, tis maar een spelletje, tenzij je er per sé een opblaasvoetbalspelletje van wil maken..quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Een beetje Jopie in mijn tekst doorstrepen.Als je toch 3 grote Amsterdammers moet noemen is Jopie er daar zeker één van, of dacht je dat ze Simon Carmiggelt ook in Amerika, Japan en Zuid-Amerika kenden
Zeg eens eerlijk, je bent eigenlijk gewoon in Tietjerksteradeel geboren hè en gewoon import!quote:Op maandag 23 september 2013 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh jôh til niet zo zwaar, tis maar een spelletje, tenzij je er per sé een opblaasvoetbalspelletje van wil maken..
Neehoor ik ben helemaal Bolle Jan, Hazes, Lindegrachtmarkt en Haarlemmerstraat grootgebracht...en werken in Hofman kistenfabriek in de havenquote:Op maandag 23 september 2013 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, je bent eigenlijk gewoon in Tietjerksteradeel geboren hè en gewoon import!
En geen rood-wit hartquote:Op maandag 23 september 2013 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor ik ben helemaal Bolle Jan, Hazes, Lindegrachtmarkt en Haarlemmerstraat grootgebracht...en werken in Hofman kistenfabriek in de haven![]()
Geboren hiero
http://www.theobakker.net/pdf/spaarndammerbuurt.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |