Ow .. ik d8 'geen vrouwen, geen gejank'quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft een diepe betekenis net als die tekening van Tonja
hahahhaa me lap laat ik aan, stel ik mis hier de zaterdagavond reldeldelquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, voetjes op de bank, tveetje aan en computer uit, moet jij es kijken wat lekker rustig jij het krijgt.
Nee, vrouw, geen gejank, hou gewoon je bekquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ow .. ik d8 'geen vrouwen, geen gejank'
Het is zelf reflectie, het is een beginquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ow .. ik d8 'geen vrouwen, geen gejank'
oh! subtiel!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, vrouw, geen gejank, hou gewoon je bek
weinig zelfreflectie hoor .. ik kom om in de vrouwen, al dan niet jankendquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zelf reflectie, het is een begin
Ja was een beetje vaagquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
wat kwam Liesje nou hier doen met haar Bob, of is dat een manier om te vertellen, pas op ik hou jullie in de gaten
Jou opnaaien!quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
wat kwam Liesje nou hier doen met haar Bob, of is dat een manier om te vertellen, pas op ik hou jullie in de gatenvan de week Yvonne al met haar tralala, ze kennen gewoon roepen, we zijn er.......
![]()
Heks Blauw bloed komt zo !quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]Dat kan liesje helemaal niet
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk Twentezal hem zo over zetten
Wie in Godsnaam gaat er nou naar Twente kijken ... was je afstandbediening stuk en te lui om de stekker eruit te trekken ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk Twentezal hem zo over zetten
ssstttttttttttt ik keek voor margoquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wie in Godsnaam gaat er nou naar Twente kijken ... was je afstandbediening stuk en te lui om de stekker eruit te trekken ofzo?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:36 schreef sly-nl het volgende:
Al die oma's hier... Het lijkt Nowlive.eu wel van de laatste jaren.. Daarom bn ik nog weinig op m'n forum.
Fok mag wel uitkijken: voordat de haan 3 keer gekraaid heeft veranderen ze in een online-bejaardentehuis.. of zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |