Frank en Ronald zijn gewoon sympathiek, doe maar normaal dan doe je gek genoeg........quote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk gesprek, eerlijk ook
Ja daar zegge ze werken en niet zoveel lullen, toen zei die uuhhhh .... uuuuuhquote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
Hij lult inderdaad een beetje irritant, uhhhh, uuuhhhh, echt een Boer, dat heeft ie in Twente opgedaan denk ik.
Ja, jij verstaat m natuurlijk goed,.....quote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk gesprek, eerlijk ook
Werken, .....? nee, nee, niks, jij zat alleen maar op je luie reet, dat heb ik van dat muis-orakel gehoordquote:Op maandag 23 september 2013 22:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja daar zegge ze werken en niet zoveel lullen, toen zei die uuhhhh .... uuuuuh![]()
Ook dat nog eens ja, laat Schreuder Jansen maar opbokkenquote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij verstaat m natuurlijk goed,.....
Van die orakels lopen er wel meer rondquote:Op maandag 23 september 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Werken, .....? nee, nee, niks, jij zat alleen maar op je luie reet, dat heb ik van dat muis-orakel gehoord
Jawel, dit is er ook één waar per definitie niet veel zinnigs uitkomtquote:Op maandag 23 september 2013 22:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Van die orakels lopen er wel meer rond
Houden zoquote:Op maandag 23 september 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, dit is er ook één waar per definitie niet veel zinnigs uitkomt
Nene dat ligt niet aan hem, dat komt omdat het ff over Cruijff gaatquote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik vind Ronald een beetje vermoeiend om naar te luisteren .... pffff
hahahaa, had geen zin om te zoekenquote:
Ik had m al gekopieerd vorige week in de SC van NWSquote:Op maandag 23 september 2013 23:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hahahaa, had geen zin om te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |