Dan neem je de benenwagen ben je wel een paar dagen zoetquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Overheen vliegen zorgt er niet voor dat alle fog weg gaat.
Is trouwens ook n archievement
Idd dit bedoel ik. maar met vliegen enz gaat het te lang durenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat als je helemaal bent uitgezoomd je alsnog niet de hele map ziet, en of dat dus mogelijk is. Zo ja, dit vroeg ik me ook af. Ik wil de hele map zien in het scherm, niet enkel een deel.
Zeker expres gedaan zodat je ook echt het gevoel hebt dat de GTA V map HUGE is.
Jawel, heb het toevallig vandaag zelf gedaan met een vliegtuig. En heb de trophy nu. Dus zeker wel door overheen vliegen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Overheen vliegen zorgt er niet voor dat alle fog weg gaat.
Is trouwens ook n archievement
Maar dan moet je elke hoekje geweest zijn?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel, heb het toevallig vandaag zelf gedaan met een vliegtuig. En heb de trophy nu. Dus zeker wel door overheen vliegen.
Voor de trophy? Ja gewoon de hele kaartquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:57 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Maar dan moet je elke hoekje geweest zijn?
Nee, als je ergens bent dan gaat er een gedeelte van de fog weg bijv 1 km2 maar wel heel de kaartquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:57 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Maar dan moet je elke hoekje geweest zijn?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]Nee nog niet, weet ook niet of die er wel staat nu de groene cirkel weg is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies maar ik was wel ff bezig met de bergen enz de groter berg moet je toch wel een keer of 4/5 rond vliegen om de kaart daar open te hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, als je ergens bent dan gaat er een gedeelte van de fog weg bijv 1 km2 maar wel heel de kaart
Ik heb de oceaan met de boot gedaan, duurt echt fokked up lang, wel een half uur / drie kwartier voor een rondje en oppassen dat je niet wordt opgegetenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja precies maar ik was wel ff bezig met de bergen enz de groter berg moet je toch wel een keer of 4/5 rond vliegen om de kaart daar open te hebben.
Lol met een vliegtuig is wat slimmer. oceaan hoeft niet trouwens. of bedoel je dat meer in het midden? Die had ik binnen 1 minuut met een vliegtuig schoon.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb de oceaan met de boot gedaan, duurt echt fokked up lang, wel een half uur / drie kwartier voor een rondje en oppassen dat je niet wordt opgegeten![]()
En de bergen met de crossmotor en de mtb
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:53 schreef PicoMMP het volgende:
Hulp nodig bij car stash:je moet niet onder viaducten gaan rijden, dan verdwijnt de cirkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
Oh thanks!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:03 schreef sjeppert het volgende:
[..]
je moet niet onder viaducten gaan rijden, dan verdwijnt de cirkel.
Weet je ook hoe ik dat moet doen met de auto daarna? Waar moet ik die neerzettenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:47 schreef Kwork het volgende:
[..]
Tussen de stripclub en kapper, onderste kruising ergens
Het enige probleem is de straaljager krijgenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met een straaljager heb je de map zo.
Het is mij 1x gelukt. Je moet alleen het geluk hebben dat de Titans er niet staan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het enige probleem is de straaljager krijgen
Komt ooit wel, heb nog genoeg te doen, en de kaart is al geheel vrij hier. Met dat slome drugs vliegtuig van Trevor gedaan. (en een gedeelte met de zeppelin).quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is mij 1x gelukt. Je moet alleen het geluk hebben dat de Titans er niet staan.
Dat is waar ja. Maar nu kan ik niet zoveel meer profiteren van de stock market vrees ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:44 schreef tonic1 het volgende:
[..]
is 30 miljoen niet genoeg dan ? dat krijg je dus al nooit op
Zet de auto in een parkeergarage. Je moet dan Michael, Trevor of Franklin bellen en de optie kiezen dat de auto op een locatie staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:01 schreef fetss het volgende:
Na de brandweer wagen moet ik nog een auto ergens neerzetten, discrete plaats? Waar? En moet ik dan bellen of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |