Tabascoquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:09 schreef zeeppaardje het volgende:
waarmee is het te vergelijken qua pittigheid?
Nee joh.quote:
Minder erg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Erger of minder erg dan inferno pizza?
Even post van jou opgerakeldquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dank!
M'n bek staat in de brand door de Inferno Chips!![]()
Alsnog minder heet dan de pizza.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Even post van jou opgerakeld
[..]
Pizza heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alsnog minder heet dan de pizza.
Jammer, dat was zo'n bazending!quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Pizza heb ik nooit gehad.
Lekker joh. Vooral als je het de volgende dag nogmaals aan het einde van de rit voelt tijdens het schijten.quote:
Poepoequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zit as we speak avondeten te verorberen met een madame jeannette op de rand van m'n bord. Bij elke hap een stukje van die peper. Stel je niet aan.
En 's avonds huilen als mama een beetje sambal bij het avondeten serveertquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
Heey een topic waarin we stoer kunnen doen over hoe pittig we wel niet kunnen eten.
Shoarma met sambalquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:48 schreef luckass het volgende:
[..]
En 's avonds huilen als mama een beetje sambal bij het avondeten serveert!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |