Had ik ook terwijl een vriend van mij op hetzelfde moment gewoon 20 mensen kreeg..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef Rushi het volgende:
"Je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken."
Na ongeveer vijf mensen...
Op een later moment nog eens proberen kan misschien werken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef Rushi het volgende:
Zien mensen dat dan? Goeie score trouwens dhaha niet gedacht dat je er iemand je bed mee in kon sleuren. Zat vadaag voor de grap met iemand vlees te keuren, maar ergens is het best raarquote:
Hier ben ik ook nog steeds benieuwd naar. Krijgen matches op Tinder nou je hele FB-profiel te zien of alleen de profielfoto die je gebruikt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Zien mensen dat dan? Goeie score trouwens dhaha niet gedacht dat je er iemand je bed mee in kon sleuren. Zat vadaag voor de grap met iemand vlees te keuren, maar ergens is het best raarzou het iig niet voor serieus gebruiken denk?
Maak je ook wat meer kans, joh. Alleen maar beter toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:13 schreef Nickske1912 het volgende:
Als het over een tijdje wel ontdekt wordt door het grote publiek (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren) gaat het ongetwijfeld wemelen van de vrouwen waar we niet zo vrolijk van worden. Denk niet dat het nog zo leuk is als je van de 20x maar gemiddeld 2x op het groene hartje kan klikken.
Woon jij bij mij in de buurt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef Rushi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan hoe hoog je de standaard legt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Maak je ook wat meer kans, joh. Alleen maar beter toch?
Dit soort dingen beginnen meestal in stedelijk gebieden onder studenten, vanaf daar verspreid de olievlek zich uiteindelijk naar de Cora's in Purmerend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:59 schreef imikethat het volgende:
Vind het toch altijd een beetje nep. Net of enkel de leuke vrouwen nieuwe date-apps ontdekken. Zouden wanhopige lelijke vrouwen dat niet als eerste vinden?
Same in Amsterdam hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Gesloten het volgende:
In Utrecht zijn er echt 100den mooie meisjes in een straal van 1 kilometer
Zal vast wel even schrikken zijn als je de meeste van die meisjes in het echt gaat zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Gesloten het volgende:
was vandaag in utrecht, niets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Gesloten het volgende:
Klopt, zijn heel veel mooie personen. Alleen iedereen heeft wel altijd een beetje dezelfde kledingstijl, enzo. En veel hebben een standaard mooi gezichtje die je zo weer vergeet (heb ik tenminste altijd).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef tjoptjop het volgende:
Jullie zullen dan wel extreem hoge standaarden hebben ofzo, maar als ik in Amsterdam, Utrecht, Leiden, Groningen of wat voor grote (studenten)stad dan ook rondloop zie ik echt meer dan genoeg knappe meiden
Zo word ik triest van vrouwen die doen alsof mannen zich moeten schamen voor een biologisch fenomeen en ze doen alsof ze die zelf niet hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Ouder1 het volgende:
Ik word werkelijk triest van die mannen/jongens die datingsites afstruinen opzoek naar een potje neuken... Ga dan naar een seks-site; dan weet je van elkaar wat de bedoeling is.
Als onderdeel van een relatie is daar niets mis mee, als er seks is op de eerste date waarbij beiden hetzelfde doel/idee hebben ook niet (ik noem niet voor niets seks-sites) maar wanneer de man/jongen voorwendt opzoek te zijn naar een relatie en die met haar ook als mogelijkheid te zien terwijl hij geen enkele intentie heeft om een relatie aan te gaan (of het met alleen regelmatig even seksen zijn), dan vind ik idd dat die man/jongen zich zou moeten schamen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef TerryStone het volgende:
Zo word ik triest van vrouwen die doen alsof mannen zich moeten schamen voor een biologisch fenomeen en ze doen alsof ze die zelf niet hebben.
Wat is daarnaast ook nog eens een essentieel onderdeel van elke relatie? Juist, neuken...
Dat schijnheilige gelul altijd dat vrouwen daar niet op uit zijn?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Ouder1 het volgende:
Ik word werkelijk triest van die mannen/jongens die datingsites afstruinen opzoek naar een potje neuken... Ga dan naar een seks-site; dan weet je van elkaar wat de bedoeling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |