abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:00:23 #51
386288 Telefooncel
Call me maybe.
pi_131975888
werkt niet goed op mijn telefoon :(
Dames staan in de rij
pi_131975998
"Je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken."
Na ongeveer vijf mensen... :{
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:08:34 #53
386288 Telefooncel
Call me maybe.
pi_131976057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef Rushi het volgende:
Had ik ook terwijl een vriend van mij op hetzelfde moment gewoon 20 mensen kreeg..
Dames staan in de rij
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:09:29 #54
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131976077
quote:
Op een later moment nog eens proberen kan misschien werken.
Grijp ze!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:07:41 #55
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_131983550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef Hamast het volgende:

[..]

M'n FB profiel natuurlijk.
Zien mensen dat dan? Goeie score trouwens dhaha niet gedacht dat je er iemand je bed mee in kon sleuren. Zat vadaag voor de grap met iemand vlees te keuren, maar ergens is het best raar :P zou het iig niet voor serieus gebruiken denk?
pi_131989728
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Zien mensen dat dan? Goeie score trouwens dhaha niet gedacht dat je er iemand je bed mee in kon sleuren. Zat vadaag voor de grap met iemand vlees te keuren, maar ergens is het best raar :P zou het iig niet voor serieus gebruiken denk?
Hier ben ik ook nog steeds benieuwd naar. Krijgen matches op Tinder nou je hele FB-profiel te zien of alleen de profielfoto die je gebruikt?
pi_131990862
Gewoon alleen jouw Tinder-profiel, de foto's en de informatie die je er zelf op hebt gezet dus. Daarnaast zien de mensen die je keuren op Tinder gedeelde interesses en eventuele gemeenschappelijke vrienden, that's it.

Leuk en ook best verslavend, maar vraag me af hoelang dit interessant blijft. Nu is het nog niet zo massaal en ligt het lekkere wijven-gehalte vrij hoog. Als het over een tijdje wel ontdekt wordt door het grote publiek (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren) gaat het ongetwijfeld wemelen van de vrouwen waar we niet zo vrolijk van worden. Denk niet dat het nog zo leuk is als je van de 20x maar gemiddeld 2x op het groene hartje kan klikken.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:15:16 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_131990947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:13 schreef Nickske1912 het volgende:
Als het over een tijdje wel ontdekt wordt door het grote publiek (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren) gaat het ongetwijfeld wemelen van de vrouwen waar we niet zo vrolijk van worden. Denk niet dat het nog zo leuk is als je van de 20x maar gemiddeld 2x op het groene hartje kan klikken.
Maak je ook wat meer kans, joh. Alleen maar beter toch?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_131990952
quote:
Woon jij bij mij in de buurt? :') Dat is hier al meer dan een week zo :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131991060
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Maak je ook wat meer kans, joh. Alleen maar beter toch?
Ligt eraan hoe hoog je de standaard legt. :P
Niet dat die van mij overdreven hoog ligt hoor, maar toch.

Ik like over het algemeen alleen maar dames die ik in het echt ook zou daten of op zou afstappen tijdens het stappen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:59:20 #61
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_131992976
Vind het toch altijd een beetje nep. Net of enkel de leuke vrouwen nieuwe date-apps ontdekken. Zouden wanhopige lelijke vrouwen dat niet als eerste vinden?
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_131993494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:59 schreef imikethat het volgende:
Vind het toch altijd een beetje nep. Net of enkel de leuke vrouwen nieuwe date-apps ontdekken. Zouden wanhopige lelijke vrouwen dat niet als eerste vinden?
Dit soort dingen beginnen meestal in stedelijk gebieden onder studenten, vanaf daar verspreid de olievlek zich uiteindelijk naar de Cora's in Purmerend.

Hyves, Facebook hetzelfde.
pi_131993567
In Utrecht zijn er echt 100den mooie meisjes in een straal van 1 kilometer :D
pi_131993650
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Gesloten het volgende:
Same in Amsterdam haha
I think, therefore I am.
pi_131993820
quote:
Zal vast wel even schrikken zijn als je de meeste van die meisjes in het echt gaat zien.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:31:41 #66
386288 Telefooncel
Call me maybe.
pi_131993844
quote:
was vandaag in utrecht, niets.

Maarja die hele app werkt amper.

triest nu ben ik eenzaam :'(
Dames staan in de rij
pi_131993985
Jullie zullen dan wel extreem hoge standaarden hebben ofzo, maar als ik in Amsterdam, Utrecht, Leiden, Groningen of wat voor grote (studenten)stad dan ook rondloop zie ik echt meer dan genoeg knappe meiden
pi_131994145
Dankzij Tinder heb ik 450 vrouwen geneukt.
pi_131994185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef tjoptjop het volgende:
Jullie zullen dan wel extreem hoge standaarden hebben ofzo, maar als ik in Amsterdam, Utrecht, Leiden, Groningen of wat voor grote (studenten)stad dan ook rondloop zie ik echt meer dan genoeg knappe meiden
Klopt, zijn heel veel mooie personen. Alleen iedereen heeft wel altijd een beetje dezelfde kledingstijl, enzo. En veel hebben een standaard mooi gezichtje die je zo weer vergeet (heb ik tenminste altijd).

Ik snap oprecht nooit dat op fok wordt gedaan alsof mooie vrouwen zeldzaam zijn. Hier lopen ze dus ook overal. Mannen net zo. :9
pi_131995669
Wel heel veel van die live-life-to-the-max-13-in-dozijn-aandachtshoeren, met inderdaad standaard knappe gezichten die je zo weer vergeet. Maar dat is eigenlijk niet zo heel anders als op datingsites...

Ach even tijdje proberen. Er zat namelijk ook een hele leuke tussen O+
pi_131996183
Ik word werkelijk triest van die mannen/jongens die datingsites afstruinen opzoek naar een potje neuken... Ga dan naar een seks-site; dan weet je van elkaar wat de bedoeling is.
pi_131996274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Ouder1 het volgende:
Ik word werkelijk triest van die mannen/jongens die datingsites afstruinen opzoek naar een potje neuken... Ga dan naar een seks-site; dan weet je van elkaar wat de bedoeling is.
Zo word ik triest van vrouwen die doen alsof mannen zich moeten schamen voor een biologisch fenomeen en ze doen alsof ze die zelf niet hebben.
Wat is daarnaast ook nog eens een essentieel onderdeel van elke relatie? Juist, neuken...
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:43:10 #73
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_131996321
Jammer dat die app zo brak als een mongool is, kan binnen een straal van 100 mijl niks vinden :') na ongeveer 5 gehad te hebben. Overigens moeten we er voor zorgen dat dit niet populair wordt anders gaan de lelijke chicks er ook op :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_131996338
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef TerryStone het volgende:
Zo word ik triest van vrouwen die doen alsof mannen zich moeten schamen voor een biologisch fenomeen en ze doen alsof ze die zelf niet hebben.
Wat is daarnaast ook nog eens een essentieel onderdeel van elke relatie? Juist, neuken...
Als onderdeel van een relatie is daar niets mis mee, als er seks is op de eerste date waarbij beiden hetzelfde doel/idee hebben ook niet (ik noem niet voor niets seks-sites) maar wanneer de man/jongen voorwendt opzoek te zijn naar een relatie en die met haar ook als mogelijkheid te zien terwijl hij geen enkele intentie heeft om een relatie aan te gaan (of het met alleen regelmatig even seksen zijn), dan vind ik idd dat die man/jongen zich zou moeten schamen.
pi_131996357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Ouder1 het volgende:
Dat schijnheilige gelul altijd dat vrouwen daar niet op uit zijn?

Heel Tinder is volgens mij voornamelijk een app waarmee mensen hun eigen ego kunnen boosten. Iedereen zet natuurlijk zijn/haar beste foto's erop, en ik krijg ook de hele tijd appjes van vrienden met foto's van de mooiste meiden die hen geliked hebben, terwijl sommige van die vrienden zelf ook niet bepaald moeders mooiste zijn..

En vervolgens gaat het inderdaad vooral om ''neuken'', zo lokken die 2 vrienden van mij nu al elke week elke avond een of meer vrouwen naar de kroeg waar ze heen gaan, en guess what ; Ze komen ook nog... En echt niet met het idee om een kopje thee te gaan drinken, die laten zich gewoon snoeihard nemen 's avonds..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')