nou .. meestal bel ik die persoon dan ook gewoon, en gaan we daarna samen naar de kroegquote:
Een App 'verzinnen' voor een probleem wat niet bestaat. Waar gaat het heen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef probeer het volgende:
Ik zou graag een app zien die op de achtergrond draait, en alle belachelijke vormen van social media of chatten blokkeert. De enige manier om contact met iemand op te nemen, is door ze daadwerkelijk te bellen.
Ok, het sarcasme lag er blijkbaar niet dik genoeg bovenop. Ik was dan ook niet serieus in die post.quote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Een App 'verzinnen' voor een probleem wat niet bestaat. Waar gaat het heen.
Alle apps die leiden tot meer liefde, juich ik toe.quote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Een App 'verzinnen' voor een probleem wat niet bestaat. Waar gaat het heen.
Sluit je app zolderkamer eens start de apps ruggengraat en ballen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Alle apps die leiden tot meer liefde, juich ik toe.
En daar leeft deze app weer opquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die worden voor vele $$ verkocht aan adverteerders natuurlijk.
En het probleem is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef cpcpcp het volgende:
vinden jullie die tinder app niet wat "makkelijk"? Ik bedoel, de drempel om iets te regelen is wel heel laag.. je liked gewoon een paar fotos en na een simpel chat gesprek heb je zo wat geregeld
Get with the program, grandpa.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef probeer het volgende:
Ik zou graag een app zien die op de achtergrond draait, en alle belachelijke vormen van social media of chatten blokkeert. De enige manier om contact met iemand op te nemen, is door ze daadwerkelijk te bellen.
In de kroeg werkt het toch net zo makkelijk. Oogcontact, een beetje babbelen en hoppelapietje bingo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef cpcpcp het volgende:
vinden jullie die tinder app niet wat "makkelijk"? Ik bedoel, de drempel om iets te regelen is wel heel laag.. je liked gewoon een paar fotos en na een simpel chat gesprek heb je zo wat geregeld
Misschien niet voor cpcpcp...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
In de kroeg werkt het toch net zo makkelijk. Oogcontact, een beetje babbelen en hoppelapietje bingo.
Wel een beetje zwart-wit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef F.Begbie het volgende:
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/
Op de HTC desire werkt het. Wel gaar dat de app niet op de sd-kaart geïnstalleerd kan worden en dus weer 8,4mb ruimte op je telefoongeheugen in beslag neemt. Binnenkort als ik hopelijk weer in Utrecht woon deze app maar eens een keer testen. Of het op fb is te zien dat je deze app gebruikt ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe werkt dit nou precies? Kan ik deze app ook op mijn wat oudere smartphone (samsung galaxy gio) gebruiken? En krijgt men op facebook te zien dat ik deze app gebruik en krijgen (omgekeerd) anderen die op Tinder kijken mijn facebook ook te zien? Vindt het wel leuk om dit als flirt hulpmiddeltje en egobooster te gaan gebruiken, maar dat hoeft namelijk niet iedereen te weten...
Netjes. Ik heb het gevoel dat de meeste chicks die ik match het meer voor de "grap" installeren dan echt willen daten(nu +-30 matches gehad, lang niet iedereen even uitgebreid gesproken).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:53 schreef Hamast het volgende:
1 bitch geneukt via die app, 4 dates te komen.
En je gebruikt je FB profiel of maak je een fake aan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:53 schreef Hamast het volgende:
1 bitch geneukt via die app, 4 dates te komen.
M'n FB profiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:11 schreef imikethat het volgende:
[..]
En je gebruikt je FB profiel of maak je een fake aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |