Ohja ik zie hem omhoog gaan nu ik dingen koop.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zonder dat je maximale lucky opbrengst in gevaar komt. (dat is namelijk 10 % van debank OF 20 minuten productie. De kleinste van die 2)
Dat is omdat je productiesnelheid daardoor toeneemtquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja ik zie hem omhoog gaan nu ik dingen koop.
En die daaronder moet ik hebben voor een maximale Frenzy?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je productiesnelheid daardoor toeneemt
Huh? Nee, denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En die daaronder moet ik hebben voor een maximale Frenzy?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Maar mezelf wel even goed volgegeten met gevulde eieren, was het wel waard.
Ah dus toch. Dankquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:40 schreef SiIk het volgende:
1- Zoveel cookies nodig in de bank voor maximale opbrengst bij Lucky
2- Zoveel cookies nodig in de bank voor maximale opbrengst bij Lucky tijdens Frenzy
3- Zoveel cookies krijg je bij een maximale Lucky
4- Zoveel cookies krijg je bij een maximale Lucky tijdens Frenzy
5- Zoveel cookies krijg je bij een Lucky met wat je nu in je bank hebt zitten.
Zekerquote:
Dat je die mistquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
Zag ik net dat ik nog maar 30 seconden hoefde te wachten, dacht ik; JA, die ga ik sowieso pakken.
Nog niet dus hè.
Nog erger dan 1337 missen ditquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
Zag ik net dat ik nog maar 30 seconden hoefde te wachten, dacht ik; JA, die ga ik sowieso pakken.
Nog niet dus hè.
Ja, erg hè.quote:
True, true.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog erger dan 1337 missen dit
Gewoon even naar blijven staren, als je straks eenmaal op gang bent mag je afgeleid worden
Voor 30 welquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, erg hè.
[..]
True, true.
Maar staren voor 400 seconden is gewoon niet te doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |