Deze striptekenaar moet nog even iets aan zijn engels doen.quote:
Zijn rage faces de comic makers zijn gewoon mennsen die beetje knippen en plakken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze striptekenaar moet nog even iets aan zijn engels doen.
Nu lijkt het net alsof hij sexy time met een geduldig iemand had
Wordt zij nat van een kaasomelet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn rage faces de comic makers zijn gewoon mennsen die beetje knippen en plakken.
een classic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wordt zij nat van een kaasomelet?
Hahahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]ken je die aflevering niet
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/23752/4087ed7b/
5min![]()
- dure autoquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond bij Een dubbeltje op zijn kant een jong stel die samen 5100 euro netto verdienen en toch diep in de schulden zitten![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Je weet toch wat er binnenkomt en wat er uit gaat? Of denk ik nu te simpel?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
- dure auto
- hypotheek
etc etc etc
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet toch wat er binnenkomt en wat er uit gaat? Of denk ik nu te simpel?
Dus die zit nu op zwart zaad? En komt hij iedere avond rond etenstijd langs ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:20 schreef theguyver het volgende:
[..]Nee
Sommige mensen denken gewoon niet na over aanschaffen van iets duurs.
In verleden een vriend gehad die ook zo dacht.
Feesten, nieuwste games, drank, etc en later zeuren dat hij die week niks te eten had.
haha, nope nadat hij voor de zoveelste keer advies in de wind sloeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus die zit nu op zwart zaad? En komt hij iedere avond rond etenstijd langs ?
Ik zit altijd met verbazing naar die programma's te kijken. Als ze dan voorgerekend wordt door die strenge Annemarie van Gaal (vast familie van Louisquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha, nope nadat hij voor de zoveelste keer advies in de wind sloeg.
![]()
En als ik m nu tegen kom![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:35 schreef Gray het volgende:
Je denkt toch niet dat die mensen gaan zitten rekenen?
Nou.... volledigquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze zijn toch niet debiel?
Klein beetje maar. Alleen op financieel gebied een blinde vlekquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou.... volledigwil ik niet zeggen...
Maar...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Alleen op financieel gebied een blinde vlek
Ik ga straks weer met verbazing zitten kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]En vaak vinden ze het ook nog gek ook
![]()
Hoe bedoel je alles op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |