Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Deze ook: Fairgroundquote:
Hier ook aan aardig katertje maar eten moet ik echt even niet aan denken.quote:
Moge Bquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hier ook aan aardig katertje maar eten moet ik echt even niet aan denken.![]()
Mogguh trouwens iedereen.
Ja gister ook al maar toen ben ik zeg maar door gegaan met wat we op donderdagavond deden. Nu heb ik dus de uitgestelde kater te pakken. Geen hoofdpijn gelukkig want dat heb ik nooit maar ik voel me wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moge B
Ook al een kater?
Even spek bakken voor je
Met ei.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja gister ook al maar toen ben ik zeg maar door gegaan met wat we op donderdagavond deden. Nu heb ik dus de uitgestelde kater te pakken. Geen hoofdpijn gelukkig want dat heb ik nooit maar ik voel me wel een beetje raar.
Met ei?
Je zult merken dat je je dan een stuk beter voelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou doe maar dan maar ik kan je niet beloven dat ik het op krijg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zult merken dat je je dan een stuk beter voelt.We zullen zien. Serveer je dat met een koud biertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen zien. Serveer je dat met een koud biertje?
Gadver ik lust geen melk!!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Met een glaasje melk
Ik lust ook geen melk. Bij het idee word ik al misselijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gadver ik lust geen melk!!!
Melk is voor baby's en kalfjes.
Wel leuk he die kwartel die ik poste. Is chinese dwergkwartel. Ongeveer 12 cm.
Ja ik heb niet echt ruimte voor grote kwartels en deze vind ik echt mooi.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lust ook geen melk. Bij het idee word ik al misselijk.
Ja, hartstikke leuk die kwartel.
Wat klein zeg. Die kwartels die ik laatst zag waren toch wat groter.
Jammer dat ik niet wat betere foto's kon maken, er zit zulk dik gaas voor plus ze bleven scharrelen en weigerden even te poseren.
Die lachduiven vind ik helemaal het einde. Lag in een deuk voor de kooi.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
deze liep als een echte baas door de kooi
[ afbeelding ]
maar tevens een beetje nichterig
Wat een beauty is dat. Die blauwe pootjes en stipjes op zijn borst.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
Slechte kwaliteit maar toch....puckie![]()
ja he?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een beauty is dat. Die blauwe pootjes en stipjes op zijn borst.
En zoals hij tjilpt
Gun je hem geen knap vrouwtjequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja he?
hij zegt ook:
puckie kusje
koekje erbij
puckie is lief
goeiemorgen
enz
maar ja nu zegt ie niet veel meer want werd er gek van binnen dus naar buiten gedaan en een vrouwtrje voor hem gehaald. Een hele lelijke hahaha....maja ik zag die en dacht die koop ik.
Volgens mij wel. zal straks nog een filmpoje proberen te maken van hun 2 maar dat valt niet mee want hij komt altijd gelijk naar me toe als ik er sta.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gun je hem geen knap vrouwtje![]()
Is hij wel blij met haar?
Geweldig he, die dieren. Zo lief.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij wel. zal straks nog een filmpoje proberen te maken van hun 2 maar dat valt niet mee want hij komt altijd gelijk naar me toe als ik er sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |