SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgebeldquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Hoe laat heb je diegene nu opgehaald?
Lekker!quote:
Goede vriend wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is een vriend van me dus hij snapte het wel.
Gouweleeuw en Ruiter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
alleen nog even een doelman en een CBvandaag een zeer goed dagje gehad op de webapp
Goede deal.quote:
Ik heb, als alles verkocht is, zo'n 20k en dan nog een goedkoop team met Russen.quote:
Je kan vannacht misschien wel wat oppikken als die Amerikanen online zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had veel kunnen hebben als Ds2 zijn huiswerk gewoon deed ..![]()
Over de top = strong. Crosses = strong
Godverkut
wat bedoel je met het eerste ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Hij was met letterlijk 3/4x te snel af bij de 59ste minquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:36 schreef Maver24 het volgende:
kan ik geen colombiaan
[..]
wat bedoel je met het eerste ?
Mooi, Cross abusen op Bukharov.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Niceeequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |