De Denen die ik ken weten vast niet wat Hoorn is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zit vast een DEEN dichterbij dan HOORN.
Dragen ze die niet op hun helm?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Denen die ik ken weten vast niet wat Hoorn is.
Ga niet helemaal reizen voor een fles ketchup. Kom nou.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zit vast een DEEN dichterbij dan HOORN.
Ik heb er 11 jaar gewoond, vandaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk weet Hoorn wel wat kwaliteit is.
Wanneer mag ik dan eens bij jou op de gesmolten chocola komen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb dus op.
Dat is geen warme chocolademelk, nee, dit is gesmolten chocola, wat een feest
Niet van mayo.quote:
Ziet er aardig dik uit. Krijg je dat wel weg?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb dus op.
Chocolate con churrosquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb dus op.
Jup, die churro's erin dopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ziet er aardig dik uit. Krijg je dat wel weg?
En heb je daar al urinerend (territorium, jeweet) je kwaliteit achtergelaten, ja?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er 11 jaar gewoond, vandaar
Vlieg naar Valencia, ga naar Horchateria Santa Catalina en bestel chocolate con churros.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Putverdullekes wat zou ik dat graag willen doen
Als je uitgedoopt bent met je churros dan kan je de rest opdrinken opzich.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je drinkt het dus niet uit de beker enzo?
Bah. Zo'n hond moet anders wel regelmatig naar buiten hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef yvonne het volgende:
En nu zit de hond te poepenToedels.
grquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef yvonne het volgende:
En nu zit de hond te piepenToedels.
*streept in agendaquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg naar Valencia, ga naar Horchateria Santa Catalina en bestel chocolate con churros.
quote:
Of of of naar Alicante en reis door naarquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg naar Valencia, ga naar Horchateria Santa Catalina en bestel chocolate con churros.
Nee, gewoon overal waar je komt de chocola uittesten, kan ook in Ede of weetikveel waar.quote:
Hier heb je keuze tussen de chocola van de Aldi, de Boni, of de Albert Heijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gewoon overal waar je komt de chocola uittesten, kan ook in Ede of weetikveel waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |