quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Nee, maar heb wel ziek veel honger.quote:
ik heb borrto'squote:Op vrijdag 20 september 2013 17:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel ziek veel honger.
Borrito's?quote:
net zo fijn met kipquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Borrito's?FUCK YOU
Hunger increased by 9001
Hou op, pleasequote:
Vanavond weer dronken dus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
Godverdomme. Dronken, stoned en vanavond nog piratenfeest.![]()
Gogogadget reserve
Ik heb ook nog helemaal niks gegeten de hele dagquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook gruwelijk honger hoor. Dit is het eerste wat ik eet vandaag
Is dat je avond eten?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:03 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb net cherry cola gehaald en:
[ afbeelding ]
Neequote:
Ook niet echt een gezonde maaltijd, maar ok.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeNiet dat mij avondeten veel gezonder is. Morgen ga ik wel gezond eten, soep en brood
Valt wel mee qua gezond eten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeNiet dat mij avondeten veel gezonder is. Morgen ga ik wel gezond eten, soep en brood
Ligt aan de soep en wat voor soort brood.quote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ligt aan de soep en wat voor soort brood.
Slaapkopquote:
Uurtje powernap, douchen en wat eten.quote:
En een stuk oude kaas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uurtje powernap, douchen en wat eten.![]()
Citroen in je oog een schop tegen je scheen, rum drinken en walk like a pirate.![]()
Goede voorbereiding is belangrijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uurtje powernap, douchen en wat eten.![]()
Citroen in je oog een schop tegen je scheen, rum drinken en walk like a pirate.![]()
Preciesquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goede voorbereiding is belangrijk.
Zaag me doormidden, tel de ringen en kom op 27. Oude kaas is niet meer relevant.quote:
52 toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies![]()
Weten waar je aantoe bent en geef je over. Komt wel goed.
[..]
Zaag me doormidden, tel de ringen en kom op 27. Oude kaas is niet meer relevant.
Mij. Zonder grapjes.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:39 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb zin om te tekenen... wat zal ik tekenen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mij. Zonder grapjes.
En dan hier posten.
Mijn fb picquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Uhh ik ben echt slecht ik personen, maarja
DM maar een pic die ik kan gebruiken
Uhoh, is goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn fb pic.
Zal ik jou eens tekenen?
Heb geen zin om te tekenen nvm, maar doe mij!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uhoh, is goed
Heb alleen geen pic van mezelf geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb geen zin om te tekenen nvm, maar doe mij!
Ik wil lachen
Ik zal je binnenkort een tekening sturen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mij. Zonder grapjes.
En dan hier posten.
Hojaquote:
Niet de hond uit duckhunt. Fuquote:
Wat is er mijn zoon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef stefanhaan het volgende:
Gridlock je weet wat je te doen staat
het is bijna tijd om de strijd bijlen gereed te maken. En onze gezamenlijke strijdkreet los te laten barsten.quote:
Weinig sc als jullie via .gifs communiceren.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Weinig sc als jullie via .gifs communiceren.![]()
Je kan ook zelf iets verzinnen al is het een quote.
Een stuk of 30 gasten? Gaf ze een feestje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef Snowbells het volgende:
Stelling.
Je ontmoet een meisje, leuk alles. Alleen ze heeft echt een stuk of 30 gasten gehad voor jou.
Leeftijd ~25.
Niet leuk toch? Of boeit het totaal niet?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is bijna tijd om de strijd bijlen gereed te maken. En onze gezamenlijke strijdkreet los te laten barsten.
Ja. Geneukt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Een stuk of 30 gasten? Gaf ze een feestje?
Betekend dat ze 30x geen man kon inschatten, of 30x kut wijf is geweest?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef Snowbells het volgende:
Stelling.
Je ontmoet een meisje, leuk alles. Alleen ze heeft echt een stuk of 30 gasten gehad voor jou.
Leeftijd ~25.
Wist ik stiekem welquote:
Misschien allebei?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Betekend dat ze 30x geen man kon inschatten, of 30x kut wijf is geweest?
Nu kan ik wel makkelijk zeggen, ja dat zou ik wel hebben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Wist ik stiekem wel
Ik zou het iig liever niet weten. Jij dan Snow? Zou jij er problemen mee hebben?
Schiet je niks mee op, was zal gewoon nog gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef stefanhaan het volgende:
Zolang ze dan goed kan pijpen maakt et niet uit toch??
Ik weet het niet... lastig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu kan ik wel makkelijk zeggen, ja dat zou ik wel hebben.Maar als ik diegene écht leuk zou vinden zou ik het laten varen denk ik. Dan boeit het verleden niet zo, toch g?
gewoon je was weg gooien en nieuwe kleding stelen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schiet je niks mee op, was zal gewoon nog gedaan moeten worden.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Snow is dat een verkapte stelling dat je een leuke kerel hebt ontmoet maar veel chicks in bed heeft gehad?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Snow is dat een verkapte stelling dat je een leuke kerel hebt ontmoet maar dat hij/die veel chicks in bed heeft gehad?
Nee, aanleiding nadat ik protesten kreeg in een r&p topic op dat ik geen mannelijk sletje wil.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Snow is dat een verkapte stelling dat je een leuke kerel hebt ontmoet maar veel chicks in bed heeft gehad?
VAN DIE RIJKE TATTAS HHAHAHAHAASDFGFDquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gewoon je was weg gooien en nieuwe kleding stelen.
Wat? Had toch gekund dat je iemand had ontmoet (die dan een male slut is)?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Hallooo fl wat denk je wel niet van mij
Lekker boeiend wat hij van je denkt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Hallooo fl wat denk je wel niet van mij
Mannen zijn altijd sletten, zit in de genen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, aanleiding nadat ik protesten kreeg in een r&p topic op dat ik geen mannelijk sletje wil.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat? Had toch gekund dat je iemand had ontmoet (die dan een male slut is)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Nee.
Je ziet het niet meteen aan iemand of diegene zo is hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je ziet het niet meteen aan iemand of diegene zo is hoor.
Nouquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je ziet het niet meteen aan iemand of diegene zo is hoor.
met hersensquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het
Zee van wit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef stefanhaan het volgende:
En zing maar mee..
Ik ben een geel klein sletjes in een zee van blauwee...
Mwuah stel dat ze op haar 18e begon heeft ze op haar 25ste ongeveer 4 mannen per jaar geneukt als ze geen lange vaste relaties heeft gehad. Ik zou er geen problemen mee hebben mits altijd veilig gedaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef Snowbells het volgende:
Stelling.
Leeftijd ~25.
Hoeveel mannen heb jij dan gehad?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef Viro het volgende:
30 mannen kan maar 2 dingen betekenen. 1. Ze is leuk, slim, aardig maar net een zak cement in bed of 2. ze is simpel, dom en makkelijk maar een beest in bed.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het
Wat heb jij liever dan in een relatie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef Viro het volgende:
30 mannen kan maar 2 dingen betekenen. 1. Ze is leuk, slim, aardig maar net een zak cement in bed of 2. ze is simpel, dom en makkelijk maar een beest in bed.
Hoezo? als diegene een paar langere relaties heeft gehad (zonder heeft gedaan) en erna gewoon negatief test is het toch ook goed?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah stel dat ze op haar 18e begon heeft ze op haar 25ste ongeveer 4 mannen per jaar geneukt als ze geen lange vaste relaties heeft gehad. Ik zou er geen problemen mee hebben mits altijd veilig gedaan
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef Viro het volgende:
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoezo? als diegene een paar langere relaties heeft gehad (zonder heeft gedaan) en erna gewoon negatief test is het toch ook goed?
Stel je krijg een relatie en na een paar maanden weet je dat het goed zit. Ga jij dan aan je vriend nog steeds vragen of ie een condoom moet dragen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijkMaar wel een beetje dom wel imo
De pil vernaait je menstruele klok.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stel je krijg een relatie en na een paar maanden weet je dat het goed zit. Ga jij dan aan je vriend nog steeds vragen of ie een condoom moet dragen?
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stel je krijg een relatie en na een paar maanden weet je dat het goed zit. Ga jij dan aan je vriend nog steeds vragen of ie een condoom moet dragen?
Nee maar wel een soa test als hij seks heeft gehad zonder condoom in het verleden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijkt me niksquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:46 schreef Snowbells het volgende:
Lijkt me wel weird als een jongen maagd is eigenlijk, dat je 'm moet ontmaagden oid
Ja oke dan we zitten op 1 lijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar wel een soa test als hij seks heeft gehad zonder condoom in het verleden.
Is alleen raar als je zelf gene maagd meer bent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:46 schreef Snowbells het volgende:
Lijkt me wel weird als een jongen maagd is eigenlijk, dat je 'm moet ontmaagden oid
schattig toch kan je hem alles aanleren naar jouw zinquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:46 schreef Snowbells het volgende:
Het eerste, je kan ze altijd leren hoe te neuken. 2de gaat snel vervelen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat heb jij liever dan in een relatie?
Ik heb liever een man met ervaringquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
schattig toch kan je hem alles aanleren naar jouw zin
Mehquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
schattig toch kan je hem alles aanleren naar jouw zin
hoezoquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beetje een contradictie, slim en met zoveel naar bed.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:46 schreef Snowbells het volgende:
Ja, lekker op je rug liggen en man al het werk laten doen, zie het wel weer.quote:
het is raar maar er zijn genoeg intellectuele vrouwen die van seks houden en met een gros mannen naar bed gaat. Dat maakt degene geen slet of hoer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beetje een contradictie, slim en met zoveel naar bed.
ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een man met ervaring
zo gaat het altijd toch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Ja, lekker op je rug liggen en man al het werk laten doen, zie het wel weer.
Dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Hey.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een man met ervaring
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
quote:
Omdat je eerst iemand wil leren kennen voordat je je punani open doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waarschijnlijk een vaste " bedpartner " maar niet random volk van de straat trekkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
het is raar maar er zijn genoeg intellectuele vrouwen die van seks houden en met een gros mannen naar bed gaat. Dat maakt degene geen slet of hoer.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je eerst iemand wil leren kennen voordat je je punani open doet.Ja wat een sletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je eerst iemand wil leren kennen voordat je je punani open doet.Waarom? En wat heeft dat intelligentie te maken? Als je zin hebt in seks en je hebt geen relatie waarom zou je dan niet naar de kroeg gaan en een ONS oppikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pik jij ook lifters op de langs de weg?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom? En wat heeft dat intelligentie te maken? Als je zin hebt in seks en je hebt geen relatie waarom zou je dan niet naar de kroeg gaan en een ONS oppikken?
Zo makkelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom? En wat heeft dat intelligentie te maken? Als je zin hebt in seks en je hebt geen relatie waarom zou je dan niet naar de kroeg gaan en een ONS oppikken?
oh je was niet serieus mooi zoquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pik jij ook lifters op de langs de weg?
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is toch iets speciaals ;s wil je toch alleen met spesjiale mensuh doen?? ;ss
Mhoah, ben wel redelijk serieus op het moment, vind dan ook een kroeg geen plek om mensen op te pikken, zelfde als een nieuwe auto kopen als je dronken bent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oh je was niet serieus mooi zo
Waar slaat die vergelijking nou opquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah, ben wel redelijk serieus op het moment, vind dan ook een kroeg geen plek om mensen op te pikken, zelfde als een nieuwe auto kopen als je dronken bent.
Niks mis mee maar om meteen iedereen die wel casual over seks denkt te bestempelen als "slet" vind ik ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet met Jan en alleman nee. :$$$$$$
Dat men in beschonken staat minder besef heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar slaat die vergelijking nou op
Dus? Een auto kopen is iets heel anders dan casual seks voor de meeste mensenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat men in beschonken staat minder besef heeft.
Dat spreekt voor zich, dat zou jij toch ook niet doen? Tenminste daar ga ik vanuit want ik ken je niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk een vaste " bedpartner " maar niet random volk van de straat trekken
Dan beer ik mezelf nog liever in 5 minuten af dan de hele avond opgescheept te zitten met een dronken wijf dat je niet eens kent.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus? Een auto kopen is iets heel anders dan casual seks voor de meeste mensen
Jouw keuze, genoeg mensen die er anders over denkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan beer ik mezelf nog liever in 5 minuten af dan de hele avond opgescheept te zitten met een dronken wijf dat je niet eens kent.
Dat is de situatie waar ik nu in zit, bevalt me goed.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, dat zou jij toch ook niet doen? Tenminste daar ga ik vanuit want ik ken je niet.
Voor mannen komen auto's vrij dichtbij neuken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Zomaar iemand neuken of spontaan een auto kopen. Nee snap de vergelijking niet.. Sorry
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor mannen komen auto's vrij dichtbij neuken.
"Wil je mijn auto zien?"quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor mannen komen auto's vrij dichtbij neuken.
Terwijl het effect precies hetzelfde is, gaat allemaal op de ontlading. Fuck mother nature.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jouw keuze, genoeg mensen die er anders over denken
Het uiteindelijke effect misschien maar ik denk dat de meeste mensen seks met iemand anders leuker vinden dan rukkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Terwijl het effect precies hetzelfde is, gaat allemaal op de ontlading. Fuck mother nature.
Niks mis met ONSquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat vind ik krom, waarom ben je een slet als je er casual over denkt? Denken en doen zijn 2 verschillende dingen imo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks mis mee maar om meteen iedereen die wel casual over seks denkt te bestempelen als "slet" vind ik ook weer overdreven
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk wel hopen dat dit je niet opwindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele avond bezig met frau.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het uiteindelijke effect misschien maar ik denk dat de meeste mensen seks met iemand anders leuker vinden dan rukken
Ik zou ook niet klagenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is de situatie waar ik nu in zit, bevalt me goed.
huh waarom quote je mij nu ik denk er precies hetzelfde overquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Niks mis met ONS
[..]
Dat vind ik krom, waarom ben je een slet als je er casual over denkt? Denken en doen zijn 2 verschillende dingen imo.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hele avond bezig met frau.
5 mins fappen Hele avond gamen.
HMMMMM.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh....oh foutje, degene voor wie het bedoeld is weet het wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
huh waarom quote je mij nu ik denk er precies hetzelfde over
Dit dus, mensen die leven met middeleeuwse gedachtenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef badtripbob het volgende:
Oh, en @ discussie over losbandigheid:
Mensen die anno 2013 nog vinden dat je uitgemaakt moet worden voor slet als je vrij bent wat betreft seks...
En op die vraag die eerder langs kwam of ik een chick zou daten die 30 mannen heeft gehad; Ja, als ik haar leuk vind waarom niet?
Een leuk persoon laten schieten omdat diegene toevallig vaak seks heeft gehad. Zolang er geen ziektes bij komen kijken lijkt het mij dat je er nooit last van kunt hebben. Als je het niet zou weten dan had je ook niks gemerkt en was er niks aan de hand...
30 bedpartners of 30 vriendjes?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef badtripbob het volgende:
En op die vraag die eerder langs kwam of ik een chick zou daten die 30 mannen heeft gehad; Ja, als ik haar leuk vind waarom niet?
Lekker.quote:
Dan zou ik er wel twee keer over nadenken. Zo een iemand heeft blijkbaar veel behoeftes en ik weet niet of ik die zou kunnen bevredigen.quote:
Het laatste, door tegen anderen te spelen gaat het niveau omhoog tov offline spelen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vannacht even Tekken spelen en dan practice. Ben echt zo slecht geworden!
Of het komt omdat de eigenaar van het spel al een paar dagen online tegen allemaal mensen vecht en ook weer heel erg goed is hierin. Tegen hem vechten is niet leukVerlies nu standaard
PRECIESquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel twee keer over nadenken. Zo een iemand heeft blijkbaar veel behoeftes en ik weet niet of ik die zou kunnen bevredigen.
Alhoewel het natuurlijk wel verschilt of het om een leeftijd van 20 gaat of van 30.
Ja maar ik ga niet online spelen op zijn xboxquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Het laatste, door tegen anderen te spelen gaat het niveau omhoog tov offline spelen.
Een eigen account aanmaken geen optie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet online spelen op zijn xboxIk kan dus alleen tegen iemand offline of oefenen in aanvallen. Dat laatste ga ik sowieso even doen zodat ik weer weet welke knopjes ik in moet drukken haha
Hmm nee ik blijf er verder vanafquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Een eigen account aanmaken geen optie?
En als het om vriendjes zou gaan, dan zou ik er niet teveel energie en tijd in steken. Kleine kans dat het tot iets goeds komt.quote:
Nogmaalsquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als het om vriendjes zou gaan, dan zou ik er niet teveel energie en tijd in steken. Kleine kans dat het tot iets goeds komt.
Je kan bij opties/settings moeilijkheidsgraad aanpassen. Dat helpt ook, maar na een tijdje merk je al snel dat je beter bent. Dan wil je meer uitdaging. Tenminste dat had ik en ging ik online tegen anderen mensen spelen. Dat was in het begin afzien maar merkte na een tijdje dat ik steeds makkelijker mee kon komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:25 schreef Amarantha het volgende:
Oh je hebt ook tournament bedenk ik me nu. Kun je tegen de computer net zoveel rondes tot je dood bent.
Ik was een paar weken terug een stuk beter dan ik nu ben!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan bij opties/settings moeilijkheidsgraad aanpassen. Dat helpt ook, maar na een tijdje merk je al snel dat je beter bent. Dan wil je meer uitdaging. Tenminste dat had ik en ging ik online tegen anderen mensen spelen. Dat was in het begin afzien maar merkte na een tijdje dat ik steeds makkelijker mee kon komen.
Wegwerpvriendje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nogmaals
PRECIES.
In hoe verre is zo'n persoon dan serieus?
I know the feelingquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een paar weken terug een stuk beter dan ik nu ben!Toen versloeg ik nog regelmatig mensen, ook de eigenaar van het spel. Maar nu? Ik ben mijn Tekken-vibes kwijt geraakt lol
Een poging zou nooit kwaad kunnen toch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel twee keer over nadenken. Zo een iemand heeft blijkbaar veel behoeftes en ik weet niet of ik die zou kunnen bevredigen.
Alleen in cijfers maakt dat wat uit. Ja natuurlijk is op je 30e een grotere kans op meer sekspartners totaal dan op je 20e. Maar wanneer je op je 20e de 30 bent gepasseerd en dan 10 jaar geen seks hebt of 1 a 3 personen of zo dan is het na die 10 jaar weer ineens wel goed?quote:Alhoewel het natuurlijk wel verschilt of het om een leeftijd van 20 gaat of van 30.
Dit is een goed punt. Veel seksrelaties zegt iets over het libido veel gewone relaties zegt iets over hoe lang diegene een relatie in stand kan houden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als het om vriendjes zou gaan, dan zou ik er niet teveel energie en tijd in steken. Kleine kans dat het tot iets goeds komt.
LIEF.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Plymouth Police gathered Friday to say goodbye to their friend and K-9 partner German Shepherd Kaiser.
On Wednesday, the Plymouth Police Working Dog Foundation announced that Kaiser was suffering from kidney failure and would be laid to rest on Friday.
“Kaiser battled this disease with vigor and toughness like I have never seen before. Although, as of late, the disease has taken the upper hand forcing him out of his craft and ultimately out of this world,” Officer Jamie Lebretton wrote on the foundation’s Facebook page.
Kaiser joined the force in 2011 after being donated to the police department by a local family. He worked primarily with Officer Lebretton.
Shortly before noon, officers gathered outside the Court Street Animal Hospital to salute Kaiser one last time.
He was laid to rest in the Angel View Pet Cemetery in Middleboro.
Afterward, Lebretton posted the following to his friend and partner on Facebook:
“RIP my boy. I could not have asked for a better partner or friend. May you rest easy and wait for me at that sacred bridge. I will be there my friend. I will be there. I will never forget you or our accomplishments. You made me a better person, a better handler, and a better cop. Till we meet again kai. I love you and will miss you daily.”
Ohoh, ik kan helemaal niet tekenenquote:
Dat is de "Dan zou ik er wel twee keer over nadenken".quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een poging zou nooit kwaad kunnen toch..
Ik zou dat niet kunnen.quote:En je kan altijd nog afspraken maken over seks buiten de relatie, als daar behoefte aan is bij iemand. Dan hoef je niet constant de behoeftes te bevredigen en als je niet jaloers ingesteld bent dan heb je er ook helemaal geen probleem mee.
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohoh, ik kan helemaal niet tekenen
Ik vind Snowie al een challenge
Moet eerlijk zeggen dat ik na 3 lijnen al een pauze heb genomen
awh, zit je lonely?quote:
Jaquote:
Alles kan.quote:
SPOILER: TCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel cammen
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
linkquote:
Check spoilerquote:
Aha, on that bicycle.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is de "Dan zou ik er wel twee keer over nadenken".
Tjah, dat is ook per persoon erg verschillend. De een is snel jaloers en de ander heeft bij wijze van spreken niet eens het woord jaloezie in zijn woordenboek staan.quote:[..]
Ik zou dat niet kunnen.
Ja. Dit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Dimens het volgende:
Gewoon niet aan een relatie beginnen?
Scheelt enorm.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:49 schreef Dimens het volgende:
Gewoon niet aan een relatie beginnen?
Helemaal van slag bij je profielfoto.quote:
?????quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helemaal van slag bij je profielfoto.
Whehequote:
Badtripbodquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Excuses aanvaard.
mi gadoquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Studeur het volgende:
laten we topic 444 vieren
haha snapje vieren xDxdXDXDxDdDDX
Het kan mij vrij weinig schelen. Ik kijk naar innerlijk, uiterlijk (wat voor persoon is het) en bouw aan een relatie voor de toekomst. Het verleden is irrelevant, daarop terugkijken is zonde van de energie. Als je de persoon kent en daarvan houdt, dan maakt het allemaal vrij weinig uit.quote:
Bam. Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat het meer te maken heeft met de onzekerheid die schuilt in de afwijzende persoon
Shit. Wat. Doe. Ik. In. Dit. Topic. Ik. Moet. GTA. Spelen. Nu. En. Binnenkort. GTA. Online. Met. Mijn. Broeder. Murdera. Tenzij. Hij. Een. Lelijke. Xbox. Heeft. PS3. Heerst. Ik. Weet.quote:
Kan altijd nog veranderen natuurlijk. Maar ik heb er niet echt behoefte aan of zo. Ik zie wel wat ervan komt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehehe.En het was ook meer dan genoeg?
Dat is wel een goede instelling. Ik wacht dan liever op de meid waarbij het allemaal vanzelf gaat, dan heb je een goede te pakken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan altijd nog veranderen natuurlijk. Maar ik heb er niet echt behoefte aan of zo. Ik zie wel wat ervan komt.
Random dit. Vertel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Wow Dimens, ik weet echt veel over je.
Wanneer was dit?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Dimens het volgende:
Maar echt vertrouwen heb ik er niet meer in. Voornamelijk door mijn laatste relatie omdat die met mijn beste vriendin was en zij na een maand al is vreemd gegaan.
En ik al die tijd maar denken dat zij een meisje was dat niet zo was. Blijkt ze het ergste van de drie te zijn.
Dimensquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Wow Dimens, ik weet echt veel over je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |