SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hater.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Waat een ongelooflijke kutTT zeg
Kutkindquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
krijg je later meer geld voor die mensen killen wat je doe voor Lester ?
Geen zorgen alleen maar GTA V shizzle hier en af en toe wat FUT cards, tot Fifa 14 uitkomt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik dacht dat ik een GTA V topic opende, blijkt het over Fifa te gaan
je doequote:Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
krijg je later meer geld voor die mensen killen wat je doe voor Lester ?
Sorryquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
je doe
ik moet jouw zinnen ondertussen 2 keer lezen om het te snappen
Omdat ik het ooit wel eens ga spelen, anderen het wel spelen en dit geen GTA topic is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat kan jou het dan schelen dat er spoilers worden gepost
Het is een SC.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit wel eens ga spelen, anderen het wel spelen en dit geen GTA topic is.
Tevens vond ik het een leuk plaatje.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |