quote:
Een soort van. Ik slacht graag een struisvogel, neushoorn en een yeti, in die volgorde, met een paperclip, een boterhamzakje en een leeg wietzakje. Dan gooi ik al het bloed bij elkaar in 1 pan en breng dit aan de kook samen met de uitwerpselen die ik uit de darmen van de prooien heb geperst.
Na 20 minuten koken van het vuur halen en af laten koelen. Proef nu of het mengsel al naar gewenste smaak is. Voeg anders nog wat uitwerpselen toe.Als je alle darmen al uitgewrongen hebt dan is het ook nog mogelijk om gebruik te maken van je eigen uitwerpselen of die van een ander.(Let wel! Eerst om toestemming vragen aan de persoon van wie je de uitwerpselen wilt gaan nuttigen. Niet iedereen is er van gediend dat mensen hun urine en poep in een gerecht verwerken.
Maar om nu terug te komen op het fetisch onderwerp, Dit alles is slechts de voorbereiding van een orgie bestaande uit magische lilliputters, een aan de mens verwant buitenaards ras stuurt ook nog vrouwelijk schoon die de vorm van aardappelen aan zal nemen, tenzij het die dag pasta-dag is. Dan komen zij als rijst. En natuurlijk de eenhoorn niet vergeten. Wat is een orgie zonder eenhoorn?

En dat gerecht is, voor als je het nog niet door had, deels om de anussen te spoelen voor er gebaft gaat worden en tevens als drank voor de uitdroging die komt kijken bij een urenlange orgie waar je heel de tijd achter een lilliputter aan zit te rennen die door de kamer zweeft.