quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
verkeerde account sociosquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben nog steeds vervend treinspotter, heerlijk gevoel als er zo'n groot machtig geel gevaarte langs komt, de erotische extase die in mijn broek afspeelt geeft mij het gevoel van liefde.
een vervend ja?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben nog steeds vervend treinspotter, heerlijk gevoel als er zo'n groot machtig geel gevaarte langs komt, de erotische extase die in mijn broek afspeelt geeft mij het gevoel van liefde.
Als ik je tegenkom geef ik je een duw, vieze treinenfapperquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:01 schreef Gridlok het volgende:
Volgende keer dat ik jou zie geef ik je een stomp op je bek met je hollands bier team.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom geef ik je een duw, vieze treinenfapper
Benader mij, ik leg een koffiezet apparaat in je nek godverdomme. Sla hem zo midden op straat kapot in je nek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik jou zie geef ik je een stomp op je bek met je hollands bier team.
De graaf maakt alleen maar stuk he, pas op je woorden voordat ik je een dubbele dwarslaesie geef.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Benader mij, ik leg een koffiezet apparaat in je nek godverdomme. Sla hem zo midden op straat kapot in je nek.
Nee, ik ben alleen voorgeprogrammeerd om treinrukkers als zodoende aan te wijzen. Zie het als een dienst die ik lever.quote:
Wat dan, ben je meer van de bestialiteiten?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen voorgeprogrammeerd om treinrukkers als zodoende aan te wijzen. Zie het als een dienst die ik lever.
Als ik er fervent neer had gezet ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen is het fervent
[ afbeelding ]
Das war smoeth.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik er fervent neer had gezet ja.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |