quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Komen wel meee feestjes en anders mag ik vast wel een keer met silvie jouw kant op komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Baalde wel want had er wel vet veel zin in
Silviaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komen wel meee feestjes en anders mag ik vast wel een keer met silvie jouw kant op komen.
Ik mag buurvrouw zeggen.quote:
Jaaaaaaaajaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zou naar een feestje gaan in Hengelo maar de gene met wie ik mee zou rijden die heeft me laten staan en niks gezegdHad geen geld voor de trein
quote:
FLquote:
Ah, joint draaien want freak en typisch zijn hier.quote:
quote:
Ohshit, mijn zorgvuldig bij elkaar gehosselde privileges.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag ik ook welZe komt hier alleen niet zo vaak meer
Je ziet haar wel vaker tegenwoordig dan ik dat doequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohshit, mijn zorgvuldig bij elkaar gehosselde privileges.![]()
Morgen maar wat harder mijn best doen.
Jup, leuk meisje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ziet haar wel vaker tegenwoordig dan ik dat doe
quote:
Die ene die ik ken in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar leuke vrienden
Je kent er meer..quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die ene die ik ken in ieder geval.![]()
![]()
Ohshitohshitoshit.quote:
Mag ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohshitohshitoshit.
Volgens mij ook.
in dm mag alles manquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohshitohshitoshit.
Volgens mij ook.
[..]
Mag ik niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |