Doen ze zelf maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst broodjes smeren, dan biertje. Simpel.
Ik weet hetquote:
Praat me er niet van ....quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja m'n exen moet je het niet vragen en zelfs m'n zusje zou je gelijk geven, dus ..........
Of je um niet 4 keer wilt spammen ...quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef tonja het volgende:
Maar wat vinden jullie nou godverdomme van mijn tekening?
Hee sjuuf, nog steeds in Spanje?
Nou ehhh,... mooie kleuren wel ...... ?!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef tonja het volgende:
dit was de 3e keer in deze topicreeks pas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:24 schreef ZOA het volgende:
[..]
Of je um niet 4 keer wilt spammen ...
gofferquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ehhh,... mooie kleuren wel ...... ?!
Eeeeh welke?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef tonja het volgende:
Ja mag dat? +)quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:23 schreef tonja het volgende:
jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:29 schreef Laysa het volgende:
Staat er nu je echte naam op die tekening Tonja?
Dat laatste met die kleine lettertjes doe je mij tekort mee hoor.. dat mag best iets groterquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
dit was de 3e keer in deze topicreeks pas.![]()
lul
Jah, ik snap 'm gewoon niet, misschien moet je 'm eerst uitleggen, dat groene mannetje in het midden bijvoorbeeld, waarom heeft ie die 2 koekenpannen vast ?quote:
Hahahaha, ik hield even geen rekening met de mannelijke gevoelighedenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat laatste met die kleine lettertjes doe je mij tekort mee hoor.. dat mag best iets groter
Nou boodschap, gewoon een woordgrapje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:30 schreef Laysa het volgende:
Die naam had ik niet bij je verwacht![]()
Maar het is niet mijn smaak...of gaat het je meer om de boodschap er achter
Terwijl je juist een klein mieltje tekentquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha, ik hield even geen rekening met de mannelijke gevoeligheden
Dat groene mannetje zit met de schilden van de M.E. te klieren....quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik snap 'm gewoon niet, misschien moet je 'm eerst uitleggen, dat groene mannetje in het midden bijvoorbeeld, waarom heeft ie die 2 koekenpannen vast ?
"Mieltje"quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terwijl je juist een klein mieltje tekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |