Als je de dus de kans krijgt, de oude versie met David Soul kijken, het liefst 's avonds met gedempt licht als er verder niemand thuis is......... ghèhèhèquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bekende titel maar weet niet of ik die ooit gezien heb
Dat "vroeger" shit me zoiezo al..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schaatste vroeger elke vrijdagavond op de Jaap Eden
Toen woonde ik nog in Amsterdam, nu trek ik mijn baantjes vaker in Haarlemquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "vroeger" shit me zoiezo al..![]()
En straks? Zie ik je dan?
Nahh Stoertje..ik ken nie wachtequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen woonde ik nog in Amsterdam, nu trek ik mijn baantjes vaker in Haarlem
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je de dus de kans krijgt, de oude versie met David Soul kijken, het liefst 's avonds met gedempt licht als er verder niemand thuis is......... ghèhèhè
"Stoertje" .... ha ha ha, je bent toch niet aan het rondkrouten met van die IJshockey-schaatsen hè, want dan kom ik je over 10 rondjes echt vijf keer tegen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh Stoertje..ik ken nie wachte![]()
http://www.jaapeden.nl/praktische-informatie/openingstijden/
Shit, jij rijdt op broodmessen? Tss...wat ergquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
"Stoertje" .... ha ha ha, je bent toch niet aan het rondkrouten met van die IJshockey-schaatsen hè, want dan kom ik je over 10 rondjes echt vijf keer tegen.
Ik zag hem een paar jaar terug met mijn toenmalige vriendin en mijn zusje en die meiden durfden daarna niet eens meer naar de schuur in de tuin om wat te drinken te halenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee want dan durf ik niet meer te slapen
ben beetje bang voor griezelfilms etc. vooral van mensen die zo uit een muur stappen of met andere stem gaan praten etc. nee ik begin er niet aan
zelf voor Derek oglivie ben ik bang
Tuurlijk man, ik schaats in de winter en tegen de zomer gaan de messen eronderuit en gaan m'n frames met skeelerwielen eronder en rijd ik in de zomer gewoon door.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit, jij rijdt op broodmessen? Tss...wat erg
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zag hem een paar jaar terug met mijn toenmalige vriendin en mijn zusje en die meiden durfden daarna niet eens meer naar de schuur in de tuin om wat te drinken te halen
Jôh ik skeeler ook tussendoor, maar dan wel met verstelbare wielen in het midden voor het "Hockeygevoel"quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk man, ik schaats in de winter en tegen de zomer gaan de messen eronderuit en gaan m'n frames met skeelerwielen eronder en rijd ik in de zomer gewoon door.
Kicken, indoor skeeleren op je werkquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh ik skeeler ook tussendoor, maar dan wel met verstelbare wielen in het midden voor het "Hockeygevoel"Zelfs indoor op m'n werk, zo'n groot gebouw moet je benutten!
Alleen tijdens weekenddienst hé? Stel je voor dat mijn baas me betrapt op LoL op m'n werk...quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Kicken, indoor skeeleren op je werk
slaap lekker hoor Gherquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
En nu ga IK naar bed, dus niet zeiken over kleuter, watje of wat voor denigrerende gevatheid je ook dacht te verzinnen... Ik pak je wel dan wel terug tzt
Vergeet je glaasje warme melk niet en slaap lekker hèquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
En nu ga IK naar bed, dus niet zeiken over kleuter, watje of wat voor denigrerende gevatheid je ook dacht te verzinnen... Ik pak je wel dan wel terug tzt
Thxquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeet je glaasje warme melk niet en slaap lekker hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |