kil denk jy is fissa? 9 milli tegen jy kk kop bamm fissa voorby Gquote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef xSouL het volgende:
heb net deze glitch bij een chickie gedaan... alle nudies van haar telefoon gestolen, jwz.
was sws een bangaslet a zemmer
Zo lang nog? Denk dat je 't schromelijk overschat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Misschien een paar pics van zijn 6cm lange penis
je kan ook gewoon toegeven dat het knap blond van Apple is. Mensen die zulke dingen ontdekken triest noemen en het gek vinden dat ze het openbaar maken is niet iets dat ik uit jouw mond verwacht - tenzij het over Apple gaatquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk wel triest dat er mensen zijn die alle mogelijke combinaties afgaan om uit het lockscreen te komen. En dan het op internet zetten en zeggen dat Apple onveilig is.
Als niemand zo triest is om die combinaties af te gaan, is er ook niets om bang voor te zijn. Maar helaas.
Geldt niet alleen voor Apple. Ook andere dingen die men dat moet delen met het internet. Stuur dan gewoon een brief naar het bedrijf met je vinding en zeg dat ze het moeten fixen voordat iemand er gebruik gaat maken.
Leuk dat jullie over mijn penis kunnen fantaseren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:14 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Zo lang nog? Denk dat je 't schromelijk overschat.
In dat geval is het ook knap blond van:quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
je kan ook gewoon toegeven dat het knap blond van Apple is. Mensen die zulke dingen ontdekken triest noemen en het gek vinden dat ze het openbaar maken is niet iets dat ik uit jouw mond verwacht - tenzij het over Apple gaat
Als je goed nadenkt weet je dat dit een vrij domme opmerking is Dimensquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk wel triest dat er mensen zijn die alle mogelijke combinaties afgaan om uit het lockscreen te komen. En dan het op internet zetten en zeggen dat Apple onveilig is.
Als niemand zo triest is om die combinaties af te gaan, is er ook niets om bang voor te zijn. Maar helaas.
Je bent toch ook een idiote fanboy hequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Dimens het volgende:
Geldt niet alleen voor Apple. Ook andere dingen die men dat moet delen met het internet. Stuur dan gewoon een brief naar het bedrijf met je vinding en zeg dat ze het moeten fixen voordat iemand er gebruik gaat maken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval is het ook knap blond van:
Android
Java
Windows
Adobe
Etc..
Overal zitten bugs, backdoors etc in. Maar zolang niemand ernaar zoekt om er vervolgens mee te gaan opscheppen of er iets kwaadwillige mee te doen en het gewoon netjes aangeeft, is er voorlopig niets aan de hand.
Maar natuurlijk zeg ik dit alleen omdat het over Apple gaat. Die laatste alinea is natuurlijk alleen maar een dekmantel zodat ik niet opval als fanboy.
Ik heb dit over het kop gezien:quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaarprobeer het nu al een aantal keer
pincode dan ook maar van je bankpas halen? Die moeten ze tenslotte toch eerst uit je broekzak halenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:44 schreef Leipo666 het volgende:
of ze besparen de moeite en unlocken hem gewoon door te swipen
ik ga toch geen toegangscodes op mijn telefoon zetten
als ze dingen willen bekijken moeten ze hem toch eerst uit mijn broekzak halen
ik heb mijn pincode niet op mijn pas staanquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
pincode dan ook maar van je bankpas halen? Die moeten ze tenslotte toch eerst uit je broekzak halen
Let maar op, straks bij de aankondiging van de iPhone 6 wordt dit als een innovatieve functie en selling point neergezet, terwijl de mensen die in de Android game zitten die shit al jaren rocken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef TwyLight het volgende:
Wat ik eigenlijk nog mis is een code op bepaalde apps. Ik zou bv wel een code op whatsapp willen
je bodoeld die apps die onderwater je keys/codes loggen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef xSouL het volgende:
In de Google Play Store heb je echt tig van dit soort apps.
Bullshit! Ik zelf ben een App Developer en als een app verbinding moet maken via het internet. Moet je dat expliciet aangeven dat je gebruik wilt maken van het internet. Dit krijg je als gebruiker ook te zien tijdens de installatie, dat de applicatie gebruik maakt van het internet. Anders laat Android het niet toe om ook maar 'iets' verbinding te maken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
je bodoeld die apps die onderwater je keys/codes loggen?
Wauw! Een 20-lange pagina met Algemene voorwaarden vergelijken met dit:quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:05 schreef Leipo666 het volgende:
ja, net als de algemene voorwaarden écht lezen: dat doet bijna niemand en daardoor geeft bijna iedereen toestemming aan die apps om op internet te kunnen
de meeste mensen klikken/drukken meteen op Install als ze dat zien staan met alle default instellingen zoals ze warenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef xSouL het volgende:
[..]
Wauw! Een 20-lange pagina met Algemene voorwaarden vergelijken met dit:
[ afbeelding ]
Sowieso ben je echt een zware klapmongool als je niet eens even de permissions in kijkt van een applicatie. Dat is het zelfde als je pincode invoeren en niet even om je heen kijken dat er iemand meekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |