abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131369593
Het zuigt.

Overigens:
Got fancy new iOS 7 on that iPhone of yours? Beware. There's a super simple bug that can let anyone blow right by your lockscreen and look through your pictures, and even share them.

The process was discovered by Jose Rodriguez, and even though it has quite a few steps, it's super easy to master. Here's how it works:

1. Swipe up on the locked phone to get to the control panel
2. Open the stopwatch app
3. Go over to alarm clock
4. Hold the power button until you get the "Power down" prompt
5. Hit the cancel button and immediately hit the home button twice, holding it down just a little longer on the second press. Like, buh-baah. It takes a try or two to get the hang of.
Then, bam, you're in the target's multitasking menu and can start goofing around. If you go to the camera app, you'll be treated to unrestricted access to the Photo Stream, and can share the pictures from there with email, Twitter, and more. It's pretty scary. This isn't the first time a bug like this has showed up in iOS either. Hopefully it's the last.

apple :')
Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
pi_131369645
heb net deze glitch bij een chickie gedaan... alle nudies van haar telefoon gestolen, jwz.
was sws een bangaslet a zemmer
pi_131369707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef xSouL het volgende:
heb net deze glitch bij een chickie gedaan... alle nudies van haar telefoon gestolen, jwz.
was sws een bangaslet a zemmer
kil denk jy is fissa? 9 milli tegen jy kk kop bamm fissa voorby G
pi_131370267
Zo gevarieerd zal de photostream van TS niet zijn aangezien hij nooit van zijn zolderkamer komt
pi_131370276
Misschien een paar pics van zijn 6cm lange penis
pi_131370386
Eigenlijk wel triest dat er mensen zijn die alle mogelijke combinaties afgaan om uit het lockscreen te komen. En dan het op internet zetten en zeggen dat Apple onveilig is.

Als niemand zo triest is om die combinaties af te gaan, is er ook niets om bang voor te zijn. Maar helaas.

Geldt niet alleen voor Apple. Ook andere dingen die men dat moet delen met het internet. Stuur dan gewoon een brief naar het bedrijf met je vinding en zeg dat ze het moeten fixen voordat iemand er gebruik gaat maken.
pi_131370457
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Misschien een paar pics van zijn 6cm lange penis
Zo lang nog? Denk dat je 't schromelijk overschat.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:17:36 #8
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131370542
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk wel triest dat er mensen zijn die alle mogelijke combinaties afgaan om uit het lockscreen te komen. En dan het op internet zetten en zeggen dat Apple onveilig is.

Als niemand zo triest is om die combinaties af te gaan, is er ook niets om bang voor te zijn. Maar helaas.

Geldt niet alleen voor Apple. Ook andere dingen die men dat moet delen met het internet. Stuur dan gewoon een brief naar het bedrijf met je vinding en zeg dat ze het moeten fixen voordat iemand er gebruik gaat maken.
je kan ook gewoon toegeven dat het knap blond van Apple is. Mensen die zulke dingen ontdekken triest noemen en het gek vinden dat ze het openbaar maken is niet iets dat ik uit jouw mond verwacht - tenzij het over Apple gaat
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131370662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:14 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Zo lang nog? Denk dat je 't schromelijk overschat.
Leuk dat jullie over mijn penis kunnen fantaseren.
pi_131370670
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:17 schreef Faux. het volgende:

[..]

je kan ook gewoon toegeven dat het knap blond van Apple is. Mensen die zulke dingen ontdekken triest noemen en het gek vinden dat ze het openbaar maken is niet iets dat ik uit jouw mond verwacht - tenzij het over Apple gaat
In dat geval is het ook knap blond van:

Android
Java
Windows
Adobe
Etc..

Overal zitten bugs, backdoors etc in. Maar zolang niemand ernaar zoekt om er vervolgens mee te gaan opscheppen of er iets kwaadwillige mee te doen en het gewoon netjes aangeeft, is er voorlopig niets aan de hand.

Maar natuurlijk zeg ik dit alleen omdat het over Apple gaat. Die laatste alinea is natuurlijk alleen maar een dekmantel zodat ik niet opval als fanboy.
pi_131371005
quote:

Als je goed nadenkt weet je dat dit een vrij domme opmerking is Dimens
pi_131371252
quote:

Je bent toch ook een idiote fanboy he :') dit is gewoon gepruts van de bovenste plank. Kom dan maar eens met feiten dat zulk major leak ook in wp Android oid zaten. Ik heb nog niet over Windows 8 gehoor dat er een manier is om voorbij login scherm te komen en bij bestanden zonder dat je het wachtwoord in hoefde te typen en maar gewoon wat random dingen in moest drukken.

Jammerlijk om te zien dat je zo'n die hard fanboy bent dat je het op neemt voor hun fouten :') sucks to be you. En ga nu maar genieten van je notification/quicktoggle die al jaren in android zit.
pi_131371430
Ik krijg het niet voor elkaar ;( probeer het nu al een aantal keer ;(
pi_131371443
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:24 schreef Dimens het volgende:

[..]

In dat geval is het ook knap blond van:

Android
Java
Windows
Adobe
Etc..

Overal zitten bugs, backdoors etc in. Maar zolang niemand ernaar zoekt om er vervolgens mee te gaan opscheppen of er iets kwaadwillige mee te doen en het gewoon netjes aangeeft, is er voorlopig niets aan de hand.

Maar natuurlijk zeg ik dit alleen omdat het over Apple gaat. Die laatste alinea is natuurlijk alleen maar een dekmantel zodat ik niet opval als fanboy.
:') Als niemand steelt dan hebben we ook geen sloten nodig!!! 11

Ja sherlock, jammer dat mensen dat toch doen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_131376803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar ;( probeer het nu al een aantal keer ;(
Ik heb dit over het kop gezien:

Worth noting… this ONLY works if you ALREADY had the camera app opened prior to trying this exploit. And swiping up in the camera portion of the lockscreen does NOT leave the camera app running in the background. So… the temporary safeguard is to use the task switcher to close the camera app before locking your screen. I've verified this as I tried it 2x but didn't have the camera app open in the background. Unlocked through proper channels, opened camera app, then re-tried and this exploit worked.
pi_131377075
of ze besparen de moeite en unlocken hem gewoon door te swipen

ik ga toch geen toegangscodes op mijn telefoon zetten :')
als ze dingen willen bekijken moeten ze hem toch eerst uit mijn broekzak halen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_131379011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:44 schreef Leipo666 het volgende:
of ze besparen de moeite en unlocken hem gewoon door te swipen

ik ga toch geen toegangscodes op mijn telefoon zetten :')
als ze dingen willen bekijken moeten ze hem toch eerst uit mijn broekzak halen
pincode dan ook maar van je bankpas halen? Die moeten ze tenslotte toch eerst uit je broekzak halen
pi_131379045
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:05 schreef TwyLight het volgende:

[..]

pincode dan ook maar van je bankpas halen? Die moeten ze tenslotte toch eerst uit je broekzak halen
ik heb mijn pincode niet op mijn pas staan ;)

maar ik zie een groot verschil tussen mijn rekening kunnen plunderen en het kunnen zien van mijn oninterresante contacten en foto's :')
pi_131379078
Wat ik eigenlijk nog mis is een code op bepaalde apps. Ik zou bv wel een code op whatsapp willen :P
pi_131380001
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef TwyLight het volgende:
Wat ik eigenlijk nog mis is een code op bepaalde apps. Ik zou bv wel een code op whatsapp willen :P
Let maar op, straks bij de aankondiging van de iPhone 6 wordt dit als een innovatieve functie en selling point neergezet, terwijl de mensen die in de Android game zitten die shit al jaren rocken.

In de Google Play Store heb je echt tig van dit soort apps.
pi_131380207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef xSouL het volgende:

In de Google Play Store heb je echt tig van dit soort apps.
je bodoeld die apps die onderwater je keys/codes loggen? :P
pi_131380629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

je bodoeld die apps die onderwater je keys/codes loggen? :P
Bullshit! Ik zelf ben een App Developer en als een app verbinding moet maken via het internet. Moet je dat expliciet aangeven dat je gebruik wilt maken van het internet. Dit krijg je als gebruiker ook te zien tijdens de installatie, dat de applicatie gebruik maakt van het internet. Anders laat Android het niet toe om ook maar 'iets' verbinding te maken.

Dus als gebruiker heb je dit zelf in de hand. Als je een simpele wachtwoord vergendelaar voor je apps wilt. Check de permissions tijdens het installeren, maar dit geld voor alle applicaties en heb je al gebruiker compleet zelf in eigen hand.
pi_131380670
ja, net als de algemene voorwaarden écht lezen: dat doet bijna niemand en daardoor geeft bijna iedereen toestemming aan die apps om op internet te kunnen :')
pi_131380790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:05 schreef Leipo666 het volgende:
ja, net als de algemene voorwaarden écht lezen: dat doet bijna niemand en daardoor geeft bijna iedereen toestemming aan die apps om op internet te kunnen :')
Wauw! Een 20-lange pagina met Algemene voorwaarden vergelijken met dit:

Sowieso ben je echt een zware klapmongool als je niet eens even de permissions in kijkt van een applicatie. Dat is het zelfde als je pincode invoeren en niet even om je heen kijken dat er iemand meekijkt.
pi_131380843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef xSouL het volgende:

[..]

Wauw! Een 20-lange pagina met Algemene voorwaarden vergelijken met dit:
[ afbeelding ]

Sowieso ben je echt een zware klapmongool als je niet eens even de permissions in kijkt van een applicatie. Dat is het zelfde als je pincode invoeren en niet even om je heen kijken dat er iemand meekijkt.
de meeste mensen klikken/drukken meteen op Install als ze dat zien staan met alle default instellingen zoals ze waren

vaak zullen ze ook nog wel denken van: goh die app heeft internet nodig, geen idee waarvoor maar het zal wel nodig zijn
en dan drukken ze op install :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')