Alle trucks kapot schieten, zodat je aandelen van Burgershot omhoog gaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef eight het volgende:
[..]
Bij de kabelbaan bovenaan de berg weet ik zeker dat er een ligt.
[..]
Al een paar keer langsgereden. Wat kun je er doen dan?
Shandy Shores.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waar koop je los santos customs?
Bij het dollar teken:quote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waar koop je los santos customs?
Langs de weg Gquote:
Jeah kan nog niet spelen, weekend pas weerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Langs de weg G
Bij mij stonden ze volgens mij ergens in de buurt van die kermis
Ik heb er ook 1 vanuit de stripclub meegenomenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Langs de weg G
Bij mij stonden ze volgens mij ergens in de buurt van die kermis
Beginnerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
kut autorace man... moest hem nog ff doen... wat een pauperzooi
Ben je wel met het internet verbonden ?quote:
Ik was niet langer gewenst door al het aanrakenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 vanuit de stripclub meegenomenna 1 lapdans
Opletten, die vent loopt vaak genoeg wegquote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik was niet langer gewenst door al het aanraken
fuck youquote:
Heb je je bullit time niet gebruikt?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zo, na de achtste x, heb ik die missie maar geskipped!
Tering race
Ja, die minimale tijd die je moet neerzetten is niet normaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef wonton het volgende:
klote chopper in de flight school.
2:42 grrrrrrr
Heb de choppermissies allebei op brons, de rest goud. Fuck die missiesquote:Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef wonton het volgende:
klote chopper in de flight school.
2:42 grrrrrrr
Is die 2e nog moeilijker?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Heb de choppermissies allebei op brons, de rest goud. Fuck die missies
De koers van LCN wordt bepaald door je eigen spelwereld. Dus door je eigen gedrag in de game.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef delano.888 het volgende:
Wat is het verschil tussen Bawsaq en LCN?
Heeft dat nog nut, alles goud halen?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Heb de choppermissies allebei op brons, de rest goud. Fuck die missies
Absoluut. De Bawsaq aandelen doen niks, ook niet op Social Club.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je wel met het internet verbonden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |