Volgens een challenge tier player was hij godtier midlaner, juist omdat hij altijd wel wat doet in teamfights en nooit compleet useless is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:34 schreef kensei het volgende:
Karthus wordt hard gecountered door assassin en gapcloser meta. Ook is het heel onveilig om met hem te roamen. Karthus is lategame ook pas echt relevant en de meeste ranked games zijn dan allang beslist.
Nietecht een goede pick in s3 imo, tenzij je echt geniaal bent met q's raken

Tanks zijn ook nooit compleet useless, maar toch zijn er vaak anderen die MEER kunnen doen. Karthus zou ik eigenlijk nooit picken tenzij je last pick bent en weet dat je er met karthus makkelijk tegen kan lanen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:55 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Volgens een challenge tier player was hij godtier midlaner, juist omdat hij altijd wel wat doet in teamfights en nooit compleet useless is.

Hmm, naja, midlane is nooit echt een safe pick. Tenzij je zed oid mid gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tanks zijn ook nooit compleet useless, maar toch zijn er vaak anderen die MEER kunnen doen. Karthus zou ik eigenlijk nooit picken tenzij je last pick bent en weet dat je er met karthus makkelijk tegen kan lanen.

Dacht dat hij gestopt was, begin van League of Legends was hij een van de bekenste streamers, maar nu moet hij blij zijn met 1500 viewersquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:01 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Op dit moment in een ranked game gematched met GuardsmanBob; een vrij bekende streamer binnen de lol community.De game staat op het punt om te beginnen.

Hij was een tijdje meer aan het programmeren dan spelen op zn stream, en dat heeft hem volgens mij erg veel viewers gekost. Dat, en zn niveau begon meer en meer te zakkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dacht dat hij gestopt was, begin van League of Legends was hij een van de bekenste streamers, maar nu moet hij blij zijn met 1500 viewers

De aanrader is juist als je lvl 30 nog even door te gaan met normals in plaats van direct in ranked te duikenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben dus bijna lvl 28 .... (pff duurt lang)
Maar gaan jullie gewoon solo ranked spelen? Of werken jullie in teams?

En als je er aan denkt om ranked te gaan doen, zou ik gaan duoen met iemand waarvan je denkt dat hij op het zelfde niveau zit als jij (of hoger natuurlijk) Al weet ik niet of dit slim is om dit met placements te doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben dus bijna lvl 28 .... (pff duurt lang)
Maar gaan jullie gewoon solo ranked spelen? Of werken jullie in teams?

quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef Djurres het volgende:
Net morde vs Akali gespeeld, das een leuke matchup:)

Ben challengerquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry ik queue alleen met diamonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Misschien wordt er naar een "Vandal Vi" skin toegewerkt...quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:17 schreef JennaSometimes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er gaande is met Vi's pagina op leagueoflegends.com?
http://gameinfo.euw.leagu(...)?ref=en_euw_lols_vdp

Ze zijn wel heel erg bezig met die lores, he?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:26 schreef Renn het volgende:
[..]
Misschien wordt er naar een "Vandal Vi" skin toegewerkt...
EDIT:
Gaat waarschijnlijk om de nieuwe champion, die een zus van Vi zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |