Ja maar juist dat er zoveel mensen in zijn getrapt maakt me boos. Iemand die nu gewoon rondloopt met ruim 20.000 euro op zijn zak.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ach joh, je bent niet de enige die er in getrapt is, dat zou pas echt genant geweest zijn.
die liggen nu van jouw centen cocaïne van de billen van een hoer te snuiven, daar kun je donder op zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja maar juist dat er zoveel mensen in zijn getrapt maakt me boos. Iemand die nu gewoon rondloopt met ruim 20.000 euro op zijn zak.
Beetje vakantiehuisje kopen en Gucci dragen de tokkies!
Valt ook wel mee. zijn ook vooral studentjes die hier intrappenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Roep gratis en heel tokkie Nederland trapt erin.ach 6,75 is niet zoveel voor deze les
hommo.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef Inktvisch het volgende:
IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN O.A. GEZICHTSMASKERTJE!!!!!!!!
"Als er een schaap over de dam is, volgen er meer"'quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die in mijngratisbox trapten
alsof die er wat aan kunnen doen. Je bent zelf zo stom om te denken dat de zo'n voor niks op komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
"Als er een schaap over de dam is, volgen er meer"'
meerdere mensen die naar mijn idee redelijk slim zijn bestelde het......
en dan nog die goedgelovige/vertrouwde radiostations die reclame maken en niet te vergeten FOK! zelf op de FrontPage.
Ik zat er ook even over te twijfelen moet ik eerlijk zeggen. Als de site professioneel er uit zag en ze konden verantwoorden hoe ze al die shit gratis konden weggeven dan had ik het misschien ook wel gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
"Als er een schaap over de dam is, volgen er meer"'
meerdere mensen die naar mijn idee redelijk slim zijn bestelde het......
en dan nog die goedgelovige/vertrouwde radiostations die reclame maken en niet te vergeten FOK! zelf op de FrontPage.
Ik ben ook stom, goedgelovig en naïef.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Skv het volgende:
[..]
alsof die er wat aan kunnen doen. Je bent zelf zo stom om te denken dat de zo'n voor niks op komt.
Ja maar er waren ook betaal boxen die waren ook nog best pittig best klote want die mensen zijn meteen +30 euro kwijt... dan had je nog partijen van 15 stuks x 6,75 etc.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat er ook even over te twijfelen moet ik eerlijk zeggen. Als de site professioneel er uit zag en ze konden verantwoorden hoe ze al die shit gratis konden weggeven dan had ik het misschien ook wel gedaan.
En baadt het niet schaadt het niet het is toch 6,75 en er word gesproken over 12000+ aanmeldingen voor gratis boxen dus die lui hebben een aardig centje verdient
FOK! vind ik nog het minst erg maar commerciële radiostations is wel beetje fucked up.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dat andere topic weg trouwens, fok weer bang voor hun imago?
Zijn die radiostations op welke manier dan ook aansprakelijk eigenlijk?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
FOK! vind ik nog het minst erg maar commerciële radiostations is wel beetje fucked up.
Niet aansprakelijk maar ze steken wel hun kop in het zand ineens lijkt het.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn die radiostations op welke manier dan ook aansprakelijk eigenlijk?
Daar moest ik natuurlijk niet in ontbreken gehghehehghehquote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig zijn er maar 100en tot 1000en die erin getuind zijn
Honderden mensen mogelijk opgelicht met 'gratis' box
ja kut media.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef changed.by.joy het volgende:
Zelf de media die hier blindelings in tuimelt. Gaat goed in Nederland
Stond bomvol met heksenjacht gegevens, dat was het. Dat gaan we in dit topic niet herhalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dat andere topic weg trouwens, fok weer bang voor hun imago?
Pharkus heb jij een beetje medelijden met mij?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stond bomvol met heksenjacht gegevens, dat was het. Dat gaan we in dit topic niet herhalen.
Als je mij 6,95 mailt stuur ik je een gratis box medelijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Pharkus heb jij een beetje medelijden met mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |