omdat de mensen zonder die dingen WEL een baan hebben en dus niet op straat rond hoeven te hangenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:46 schreef Noriega het volgende:
Toch apart dat het hier zo impopulair is en op straat juist erg populair
Ze groeien meestal vrij snel dicht. Vooral bij een maat tot 10mm.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:58 schreef Re het volgende:
vraag me altijd af wat je dan gaat doen als je er genoeg van hebt... zit je met monsterlijke gaten in je oor
Kan goeddeels weer dichtgroeien en anders kan het vrij eenvoudig gehecht worden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:58 schreef Re het volgende:
vraag me altijd af wat je dan gaat doen als je er genoeg van hebt... zit je met monsterlijke gaten in je oor
Nog een keertje. We werken niet allemaal op een suf kantoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
omdat de mensen zonder die dingen WEL een baan hebben en dus niet op straat rond hoeven te hangen
We zijn niet allemaal tevreden net modaal. Sommigen denken wel aan hun carrière.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:01 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nog een keertje. We werken niet allemaal op een suf kantoor.
oh sorry, mensen met een krantenwijk, straatkrantverkopers, drugsdealers en van die amnesty donateur wervers hebben natuurlijk wel een baan op de straatquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:01 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nog een keertje. We werken niet allemaal op een suf kantoor.
mooie trollquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oh sorry, mensen met een krantenwijk, straatkrantverkopers, drugsdealers en van die amnesty donateur wervers hebben natuurlijk wel een baan op de straat
Dat is inderdaad wel leuk ja, wanneer daarin dingen gedragen worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:35 schreef sijs het volgende:
vooral bij vrouwen vind ik het wel wat hebben, zoals op die eerste foto, met daar weer een paar leuke ringen doorheen. mmm ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |