Waar heb je die groene auto gevonden?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de auto van Michael
[ afbeelding ]
Dat is de auto van Franklin en die mat rode is van Trevor, maar die moet ik nog eens een andere geven
Die moet je kopen en ik heb hem daarna zelf groen gemaakt. De meeste zullen dit wel weten, maar als je die Los Santos customs koopt met Franklin dan kan je daar gratis je auto repareren/tunen. Scheelt een hoop geld als je dat leuk vindt (zoals ik)quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar heb je die groene auto gevonden?
Die auto kan je gewoon vinden hoor!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die moet je kopen en ik heb hem daarna zelf groen gemaakt. De meeste zullen dit wel weten, maar als je die Los Santos customs koopt met Franklin dan kan je daar gratis je auto repareren/tunen. Scheelt een hoop geld als je dat leuk vindt (zoals ik)
Ah dan ben je waarschijnlijk een stukje verder dan ik want zoveel poen heb ik nog lang niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die moet je kopen en ik heb hem daarna zelf groen gemaakt. De meeste zullen dit wel weten, maar als je die Los Santos customs koopt met Franklin dan kan je daar gratis je auto repareren/tunen. Scheelt een hoop geld als je dat leuk vindt (zoals ik)
Die groene? Nee hoor, die kan je alleen kopen. Ik heb hem nog nooit gezien. De Veyron rijdt wel gewoon rond inderdaad. Ik ben hem wel kwijt overigens aangezien het spel hem heeft laten verdwijnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die auto kan je gewoon vinden hoor!
Ik heb hem al een paar keer gehad... zelfs de Bugatti Veyron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar just in case.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die groene? Nee hoor, die kan je alleen kopen. Ik heb hem nog nooit gezien. De Veyron rijdt wel gewoon rond inderdaad. Ik ben hem wel kwijt overigens aangezien het spel hem heeft laten verdwijnen![]()
@DSShttp://support.rockstarga(...)e-or-losing-upgradesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar just in case.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ja, ik wist al dat ik niet de enige daar in ben, maar ik kan daar natuurlijk niks mee. Hopelijk hebben ze dat snel gefixed. Michael is nu wel 250.000 lichter door die bugquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://support.rockstarga(...)e-or-losing-upgrades
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |