Nouja, het is een tijdje niet zo goed tussen mijn vriend en ik gegaan, en toen vond ik het tijdens zo'n weekend ook niet heel chill om haar constant te zien knuffelen met haar vriend. Ik snap dus wel dat ze genegenheid mist, maar ik zou het raar vinden als ze daarom raar gaat doen tegen mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:32 schreef padlarf het volgende:
Hoe kun je het nou erg vinden om je broertje te zien knuffelen met zijn vriendin?Wat een kutwijf.
Ik heb het tegen hem gezegd en hij weet natuurlijk een beetje hoe ze is, maar ze doet deze dingen vooral als hij er niet bij is, of hij merkt het niet echt. Hij ziet dus verder niet echt een groot probleem, maar ik zou nog wel een keer aan hem kunnen vragen hoe het zit en waarom ze soms zo bot doet.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Negeren. Keihard negeren en kenbaar maken aan je vriend dat het gedrag van zijn zus niet bijdraagt aan de behoefte om zijn zus vaker te bezoeken. Dan mag hij haar op haar gedrag aanspreken, of niet.
Ik zou hem maar eens met haar laten praten en als dat niet werkt het niveau van bezoeken naar beneden schroeven. Ik zou me niet vrijwillig laten afzeiken.Een te assertieve houding werkt averechts weer ik uit ervaring.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:42 schreef Polka het volgende:
[..]
Ik heb het tegen hem gezegd en hij weet natuurlijk een beetje hoe ze is, maar ze doet deze dingen vooral als hij er niet bij is, of hij merkt het niet echt. Hij ziet dus verder niet echt een groot probleem, maar ik zou nog wel een keer aan hem kunnen vragen hoe het zit en waarom ze soms zo bot doet.
Dit.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
het is gewoon een kutwijf dus.
Helaas die heb je ook.
Je (schoon)familie kun je niet uitkiezen.
En op zich is dit ook wel een goeie, niet over je heen laten lopen en gewoon grenzen aangeven. Zet haar maar eens te kakken.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef Deshain het volgende:
Als ze in het openbaar ten koste van jou 'grappen' maakt kan je toch gewoon vragen of ze zand in d'r kut heeft / of haar PH balans richting te zuur gaat door tekort aan basische injecties?
Dat is niet in alle gevallen even makkelijk...quote:Op donderdag 19 september 2013 15:50 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet je je haar gedrag niet zo persoonlijk aantrekken.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is niet in alle gevallen even makkelijk...
Met alle respect natuurlijk, maar ik vind het advies dat je het niet persoonlijk moet aantrekken een beetje makkelijk praten. Ik geef aan dat het niet altijd zo makkelijk is, ik zou het ook heel graag willen dat ik commentaar van anderen met een zuchtje van mijn schouders af kan laten glijden, toch lukt dat nog steeds niet. Terwijl het me wel lukt om me om andere dingen veel minder druk te maken. Maarja, dat kan hè.quote:
Het is geen kwestie van makkelijk praten. Het geeft een heel andere invalshoek dan 'het is een kutwijf'.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Met alle respect natuurlijk, maar ik vind het advies dat je het niet persoonlijk moet aantrekken een beetje makkelijk praten. Ik geef aan dat het niet altijd zo makkelijk is, ik zou het ook heel graag willen dat ik commentaar van anderen met een zuchtje van mijn schouders af kan laten glijden, toch lukt dat nog steeds niet. Terwijl het me wel lukt om me om andere dingen veel minder druk te maken. Maarja, dat kan hè.
Misschien niet, maar als ze mijn vriend uitbundig groet en mij daarna slechts verwelkomt met een koude 'hoi' trek ik me dat toch wel persoonlijk aan.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:50 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet je je haar gedrag niet zo persoonlijk aantrekken.
En wat dan nog? Dan is het maar persoonlijk naar jou. Middelvinger ertegenaan en dikke schijt hebben aan zo'n loeder.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Polka het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als ze mijn vriend uitbundig groet en mij daarna slechts verwelkomt met een koude 'hoi' trek ik me dat toch wel persoonlijk aan.
Maar ze vraagt je ook mee naar dingen.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Polka het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als ze mijn vriend uitbundig groet en mij daarna slechts verwelkomt met een koude 'hoi' trek ik me dat toch wel persoonlijk aan.
Klopt, daarom vind ik het zo vaag. Een paar weken terug was haar verjaardag, ze heeft me daarvoor een paar keer gevraagd of ik haar uitnodiging had gehad en of ik kwam, maar als ik er ben doet ze dus erg afstandelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ze vraagt je ook mee naar dingen.
Dit riekt naar huichelachtig gedrag. Je uitnodigen zodat familie dr niet kan verwijten, maar ondertussen jou publiekelijk vernederen. Gelijk van repliek dienen als dat wijf dat weer flikt.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:44 schreef Polka het volgende:
[..]
Klopt, daarom vind ik het zo vaag. Een paar weken terug was haar verjaardag, ze heeft me daarvoor een paar keer gevraagd of ik haar uitnodiging had gehad en of ik kwam, maar als ik er ben doet ze dus erg afstandelijk.
Maargoed, jullie hebben ook gelijk dat ik het misschien maar gewoon moet laten. Ik wil het contact in ieder geval wel minderen, ik hoef verder niet zo veel met haar.
Idd, smerige wijvenstreken zijn dat altijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Koral het volgende:
[..]
Dit riekt naar huichelachtig gedrag. Je uitnodigen zodat familie dr niet kan verwijten, maar ondertussen jou publiekelijk vernederen. Gelijk van repliek dienen als dat wijf dat weer flikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |