Haha over understatements gesprokenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:56 schreef Appelknaller het volgende:
Was gister even verder gegaan met mijn renegade shepard, ik had mealons onderzoek gewist in ME2. Bij de missie op Sur'Kesh in ME3 merk je wel dat Wrex anders reageert dan als je de het onderzoek bewaard had.
Kan misschien ook zijn omdat hij geïntimideerd wordt door de snor van mijn Shepard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha over understatements gesprokenWrex is pissig
Mannen met een snor hebben altijd iets te verbergen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:06 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Kan misschien ook zijn omdat hij geïntimideerd wordt door de snor van mijn Shepard.
Plebejer, als het u belieft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:18 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Wrex er zo wel baas uit zien
Erg goedkoop ja, om een stock photo te gebruiken, minpuntjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Trieste photoshop was dat. Belachelijk en goedkoop.
Of in ieder geval een betere foto gebruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Erg goedkoop ja, om een stock photo te gebruiken, minpuntje![]()
[ afbeelding ]
Gamer Poop mass effect is briljant.quote:Op zondag 29 september 2013 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Ik ga zo stuk hier
Vast al bekend deze:
Insanity en The Hard Way moet ik ook nog, maar door een fout werd de difficulty tijdens de Shadow Broker DLC teruggezet op Casual. Teruggezet op Hardcore maar ik kreeg geen achievementquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:41 schreef Drankster het volgende:
Voor de laatste keer aan ME2 beginnen morgen![]()
[ afbeelding ]
Citadel en Leviathan ook gespeeld?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:42 schreef StateOfMind het volgende:
En afgelopen![]()
Ik heb het nog nooit zo jammer gevonden dat een game afgelopen was, maar wat een ervaring was het![]()
Ik heb er voor gekozen om de Reapers te vernietigen ipv de andere 2 opties. Maar op het einde (van de extended cut) zie je een onherkenbaar lichaam met een N7 dogtag, die plots weer beweegt. Is Shepard dan toch niet dood?
Hoe dan ook, morgen begin ik met een nieuwe playthroug met ME1 en probeer ik de andere keuzes uit.
Nee, wegens het niet meer hebben van werk, en de financiële gevolgen daarvan, zat dat er deze playthroug helaas niet in (Citadel plus Leviathan plus de Prothean dlc's zijn in totaal 35 euro). In plaats daarvan heb ik wel ME1 aangeschaft met de bedoeling dat ik later wel deze ME3 dlc's kan aanschaffen.quote:
Zonde, ze zijn het zeker waard. Leviathan voor het verhaal, en citadel voor de band met je crewmembers (wat een dialogen!).. Probeer deze op tijd te krijgen voordat je weer bij me3 beland bent, absoluut de moeite waard!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, wegens het niet meer hebben van werk, en de financiële gevolgen daarvan, zat dat er deze playthroug helaas niet in (Citadel plus Leviathan plus de Prothean dlc's zijn in totaal 35 euro). In plaats daarvan heb ik wel ME1 aangeschaft met de bedoeling dat ik later wel deze ME3 dlc's kan aanschaffen.
Een van de redenen waarom ik zei dat je met ME1 moest beginnen. Het is allemaal wat minder gepolijst, maar je hebt aan de andere kant wel meer keuzes wat betreft skills/wapens/powers. Wat meer een rpg, zogezegd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap nu wat jullie bedoelden met dat de gameplay van ME1 een stuk 'minder prettig' was.
Ja!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef The_Substitute het volgende:
En vergelijkbaar met ME2, wat betreft de IFF-missie, op een gegeven moment wordt de planeet Virmire beschikbaar. Speel de game hoe je wilt, maar probeer die als laatst te doen. Die heeft echt een tussentijdse (epische) climax, die beter tot z'n recht komt als je al wat verder bent. (de meesten hier zullen het met me eens zijn )
Ja!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef The_Substitute het volgende:
En hier nog een link voor je voor de gratis dlc 'Bring Down The Sky' (Eng 300Mb), waarin in ME1 de Batarians geintroduceerd werden. Erg toffe missie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |