quote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan vanmiddag al in het ziekenhuis terecht voor een intake
Misschien kan ik dan morgen al onder het mes de stofzuiger. Dat zou wel ideaal zijnquote:
Sterkte alvast babequote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan vanmiddag al in het ziekenhuis terecht voor een intake
Ah, ik had zo'n 3 maanden gedaanquote:Op donderdag 19 september 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard.
Of ja, ik heb een month-to-month subscription
Dat zou wel fijn zijn. Naja fijnquote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan morgen al onder het mes de stofzuiger. Dat zou wel ideaal zijn
Nou ik hoop het eigenlijk voor je... Dat het gewoon 'snel' kan zodat de nasleep niet blijft duren ookquote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan morgen al onder het mes de stofzuiger. Dat zou wel ideaal zijn
Ik heb ook 3 maanden iddquote:Op donderdag 19 september 2013 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sterkte alvast babe.
[..]
Ah, ik had zo'n 3 maanden gedaan.
ja precies. Ik ook hoor! Dan maar geen familiedagquote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou ik hoop het eigenlijk voor je... Dat het gewoon 'snel' kan zodat de nasleep niet blijft duren ook
ERMAHGERD DAN MIS JE DE CLOWNS JONGEUHquote:Op donderdag 19 september 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies. Ik ook hoor! Dan maar geen familiedag
ja kutquote:Op donderdag 19 september 2013 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD DAN MIS JE DE CLOWNS JONGEUH![]()
twee maanden blijkt nu dusquote:Op donderdag 19 september 2013 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Succes skjoe!
Bondi, hoe lang duurt dat voordat die binnen is? Ik heb de 10 al besteld
10? Oktober box?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Succes skjoe!
Bondi, hoe lang duurt dat voordat die binnen is? Ik heb de 10 al besteld
ik zei dat gisteren nog toen mijn broertje vertelde over zijn studentenfeestjes. Die slaapt dus zelden langer dan vijf uur. Ik trek dat écht niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
Na 5 bakken koffie ben ik serieus nog steeds niet vooruit te branden
Toegegeven dat ik 5u slapen eigenlijk ook niet zo goed meer trek![]()
Lang, want ze worden pas half oktober verstuurd.quote:
Wil je dat ik de drama mail doorstuur?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik had niet teruggelezen, ga ik nu ff doen.
wat een faal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |