Ik heb money G!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:46 schreef m0j0 het volgende:
Even denken of dit onder een spoiler tag moet.. lijkt me niet, iedereen weet dat je geld verdient met Heists.
Hoe hebben jullie je geld uitgegeven van de 1e heist?.
Voor mij:
Michael - Heliport gekocht, paar dure pakken/schoenen, en 50 aandelen in Los Santos Customs.
Franklin - volledig pimped out Comet (chrome!), en aandelen in Los Santos Customs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Michael heeft een of ander schroot bedrijfje gekochtquote:Op donderdag 19 september 2013 10:46 schreef m0j0 het volgende:
Even denken of dit onder een spoiler tag moet.. lijkt me niet, iedereen weet dat je geld verdient met Heists.
Voor mij:
Michael - Heliport gekocht, paar dure pakken/schoenen, en 50 aandelen in Los Santos Customs.
Franklin - volledig pimped out Comet (chrome!), en aandelen in Los Santos Customs.
Hoe verdien je er dan aan?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:27 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar als je hem koopt kan je wel weer geld verdienen.
Heb die koulo money nog niet gekregen Gquote:Op donderdag 19 september 2013 10:46 schreef m0j0 het volgende:
Voor mij:
Ja, alhoewel iemand terecht stelde dat in principe zijn dochter ook in de keuken zou moeten staan.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:42 schreef Cryothic het volgende:
Is het trouwens normaal, in dat huis van Michael, dat z'n vrouw af en toe OP het aanrecht staat? en z'n dochter op de bank staat?
Ze doen verder niks, alleen maar staan.
Lester is die shit aan het hosselen G!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:48 schreef kaos- het volgende:
[..]
Heb die koulo money nog niet gekregen G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Nee, het is gebaseerd op in-game gebeurtenissen. Dus als jij aandelen koopt in Los Santos Customs en dan vervolgens even 5 auto's compleet laat pimpen gaat de waarde van je aandeel omhoog.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe weet je eigenlijk welke aandelen rendabel zijn? Of moet je gewoon gokken?
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Lester is die shit aan het hosselen G!Aight rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
Is dat gunstig of zijn die auto duurder dan wat je pakt met die aandelen?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:50 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, het is gebaseerd op in-game gebeurtenissen. Dus als jij aandelen koopt in Los Santos Customs en dan vervolgens even 5 auto's compleet laat pimpen gaat de waarde van je aandeel omhoog.
Ah oke, is dat echt met elk aandeel zo? Waren toch een stuk of 20/30 verschillende?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:50 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, het is gebaseerd op in-game gebeurtenissen. Dus als jij aandelen koopt in Los Santos Customs en dan vervolgens even 5 auto's compleet laat pimpen gaat de waarde van je aandeel omhoog.
[..]
Aight rustig.
ligt er maar net aan, hoeveel aandelen je hebt denk ikquote:Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef jackson het volgende:
s dat gunstig of zijn die auto duurder dan wat je pakt met die aande
Houd je van de straat G.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft dat Yoga gedoe nog nut eigenlijk?
Zo slim ben ik ook, maar ben benieuwd naar de ervaringen.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan, hoeveel aandelen je hebt denk ik
Het is altijd gunstig, want die auto hou je altijd bij jequote:Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat gunstig of zijn die auto duurder dan wat je pakt met die aandelen?
Weet niet of dat met alles zo is. Maar zoals eerder gezegd als jij vliegtuigmaatschappij X koopt en vliegtuigmaatschappij Y uit de lucht schiet zal X meer waard worden, wat dus geld oplevert als je daar aandelen in hebt.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ah oke, is dat echt met elk aandeel zo? Waren toch een stuk of 20/30 verschillende?
achterdeur?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind het trouwens wel lastig, wil ik even health pakken in het huis van Michael, maar je komt alleen het huis binnen als je een missie gaat doen.
Die is dan niet open.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
achterdeur?
of via dat raam boven het afdakje? Zo kom je ook op z'n balkon
Ah, misschien die guide van 20 euro maar is aanschaffen, anders mis je toch wel een deel van de game. Of vind je deze info ergens anders?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:55 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het is altijd gunstig, want die auto hou je altijd bij je
[..]
Weet niet of dat met alles zo is. Maar zoals eerder gezegd als jij vliegtuigmaatschappij X koopt en vliegtuigmaatschappij Y uit de lucht schiet zal X meer waard worden, wat dus geld oplevert als je daar aandelen in hebt.
Toevallig lees ik wat hier en daar, maar ik denk dat die guide je veel meer gaat vertellen jaquote:Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ah, misschien die guide van 20 euro maar is aanschaffen, anders mis je toch wel een deel van de game. Of vind je deze info ergens anders?
Oh nee hoor, je kan gewoon naar binnen, als er een missie is, loop even om en klim over de muurquote:Op donderdag 19 september 2013 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind het trouwens wel lastig, wil ik even health pakken in het huis van Michael, maar je komt alleen het huis binnen als je een missie gaat doen.
Dikke tip! Dank daarvoor... Kost dat?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
Wel vet om dat haventje te kopen helemaal boven ergens in in de map aan de kust. Dan krijg je ook de duikboot en kun je op zoek naar 30 collectebles die 23000 per stuk opleveren en je moet doen voor de 100%.
CJquote:Op donderdag 19 september 2013 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Gister liep ik ook nog door de stad. Belde er iemand en zei: "Ej CJ what's up".
Zodra ik die 1e heist heb gedaan ga ik die dan gelijk kopen! Klinkt vet namelijk. En rendabelquote:Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
Wel vet om dat haventje te kopen helemaal boven ergens in in de map aan de kust. Dan krijg je ook de duikboot en kun je op zoek naar 30 collectebles die 23000 per stuk opleveren en je moet doen voor de 100%.
Als je tijdens het kopen goed gelezen heb, kan je pakketjes bezorgen.. via land of ter lucht. Vliegtuig (lucht), Buggie die ernaast staat (ter land).quote:
Wat kost die haven?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig tip waar je bij heist rekening moet houden, werd pas gegeven na de eerste heist, maar is zeker waard om over na te denken VOOR de eerste heist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trevor is trouwens wel een baas![]()
Volgens mij kost die pier/haven $230000.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef jackson het volgende:
Dikke tip! Dank daarvoor... Kost dat?
Ben echt pas net begonnen... Uurtje gespeeld maar ik ga hem in gedachten houden voor dit weekend.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Volgens mij kost die pier/haven $230000.
Dus na 10 collectebles heb je je geld alweer terug en alles daarna is dikke winst.
Weet trouwens niet zeker of je hebt gebouw met alle personages kan kopen.
Ik heb het namelijk met Micheal gekocht.
Ik geloof dat je ook wel een bepaalde missie moet hebben gedaan of het spel zoveel % hebben uitgespeeld voordat je het gebouw te koop is.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:10 schreef jackson het volgende:
Ben echt pas net begonnen... Uurtje gespeeld maar ik ga hem in gedachten houden voor dit weekend.
Hoe kan je zien of het te koop staat eigenlijk? Ja, ik ben van de stichting onnozele vragen en open deurenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook wel een bepaalde missie moet hebben gedaan of het spel zoveel % hebben uitgespeeld voordat je het gebouw te koop is.
Maar is het wel grappig gedaan.
Volgens mij!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kan je zien of het te koop staat eigenlijk? Ja, ik ben van de stichting onnozele vragen en open deuren.
Ik zie al een hoop huizen/gebouwen met z'n "for sale" bord.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kan je zien of het te koop staat eigenlijk? Ja, ik ben van de stichting onnozele vragen en open deuren.
schijnt alleen voor online te zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 11:16 schreef -Kadesh- het volgende:
Autoverzekering, hoe werkt dat, waar kan je dat regelen? Of moet je dan verder in het spel zijn? Ik heb pas net Michal vrij gespeeld. En ben bij de pay and spray geweest. Tuning van die auto's is echt te gek, daarom zou ik ervan balen als ik mijn getunde auto sloop of kwijt raak.
Dus je getunde auto in de garage stallen en als je hem sloopt het spel opnieuw laden?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
schijnt alleen voor online te zijn
Het ligt meestal op de grond achter de geldwagen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe haal je het geld uit een geldwagen wanneer de deuren op zijn? Pak je dat automatisch als je ervoor loopt of was hij gewoon leeg?
Na tweede missie van Trevor zag ik een icoontje van een tattoo shop.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:16 schreef N-E-R-D het volgende:
Vanaf wanneer kan je tatoeages zetten?
Hoe krijg je die deuren open?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe haal je het geld uit een geldwagen wanneer de deuren op zijn? Pak je dat automatisch als je ervoor loopt of was hij gewoon leeg?
Hoe krijg je de deur open? Gisteren en los op gegaan met een shotgun (bij gebrek aan iets beters), maar kreeg hem niet open. Moet ik de achterkant hebben of de zijkant?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Alles opgemaakt aan aandelen LifeInvader die vervolgens nóg minder waard zijn gewordenquote:Op donderdag 19 september 2013 10:46 schreef m0j0 het volgende:
Hoe hebben jullie je geld uitgegeven van de 1e heist?
Je moet de achterdeuren hebben. Gewoon doorschieten, ze gaan na een tijdje echt wel open.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hoe krijg je de deur open? Gisteren en los op gegaan met een shotgun (bij gebrek aan iets beters), maar kreeg hem niet open. Moet ik de achterkant hebben of de zijkant?
Geen idee, auto's en motoren lijken ook terug te komen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:18 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Dus je getunde auto in de garage stallen en als je hem sloopt het spel opnieuw laden?
Ik moet naar huis vanaf mijn werk. Zit hier mezelf ontzettend te vervelen met niks doen en naar dit topic kijken,quote:Op donderdag 19 september 2013 11:21 schreef jackson het volgende:
Fuck, ik moet echt heul hard gaan spelen als ik die toffe dingen allemaal hoor
ik wil ook! maar ja... moet nog ff geduld hebben tot een uurtje of 8 vanavondquote:Op donderdag 19 september 2013 11:21 schreef jackson het volgende:
Ik ook, maar kan hem nergens meer te koop vindenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:21 schreef jackson het volgende:
Ik ook, heb ook nog niet veel tijd gehad. Morgen vrij en het hele weekend tijdquote:Op donderdag 19 september 2013 11:21 schreef jackson het volgende:
Ik wil met het geld van de eerste heist aandelen kopen van een onbekend bedrijf en dan kijken wat hij doet t.o.v. de grafiek die je ziet. Kijken of er regelmaat in zit. Merk wel dat die andere (niet BAWSAQ) bij mij sneller veranderd. Daar zit ik in een paar uur gamen dat ik al verlies heb gemaakt. Aandeel van BAWSAQ staat al een dag stil.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alles opgemaakt aan aandelen LifeInvader die vervolgens nóg minder waard zijn geworden
De politie komt mij dan lastig vallenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet de achterdeuren hebben. Gewoon doorschieten, ze gaan na een tijdje echt wel open.
Doing the Samequote:Op donderdag 19 september 2013 11:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik moet naar huis vanaf mijn werk. Zit hier mezelf ontzettend te vervelen met niks doen en naar dit topic kijken,
MM genoeg exemplarenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan hem nergens meer te koop vinden
Als je de Lifeinvader missie nog niet hebt gedaan, wachten tot daarna, dan aandelen kopen, tegen de tijd dat je halverwege het spel zit zijn ze weer aardig gegroeid (denk ik) en kan ze verkopen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alles opgemaakt aan aandelen LifeInvader die vervolgens nóg minder waard zijn geworden
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik moet naar huis vanaf mijn werk. Zit hier mezelf ontzettend te vervelen met niks doen en naar dit topic kijken,
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wil ook! maar ja... moet nog ff geduld hebben tot een uurtje of 8 vanavond
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan hem nergens meer te koop vinden
Het valt allemaal niet mee... Zit sowieso tot een uurtje of 18.00 op de zaak. Boodschappen / eten / paar kleine dingen nog en dan pas GTA.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:23 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ook, heb ook nog niet veel tijd gehad. Morgen vrij en het hele weekend tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |