Trevor 100% zeker, Michael als 2e, vind z`n huis erg gaaf, en onze Neger als 3e, ja Chop is leuk, maar daar houdt het wel op voor mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:11 schreef Giester het volgende:
Poll: Wie is nu, na het spelen van GTA V, je favoriete char?
• Trevor
• Michael
• Franklin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:13 schreef DSS24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
Ik vind juist onze gekleurde vriend het tofst, hou wel van dat taaltje. Daarbij kan hij goed in auto's scheuren, dat dig ik wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:24 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Trevor 100% zeker, Michael als 2e, vind z`n huis erg gaaf, en onze Neger als 3e, ja Chop is leuk, maar daar houdt het wel op voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:25 schreef m0j0 het volgende:
[..]Hoeft niet, maar als je hem koopt kan je wel weer geld verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
PSN: Monkiewa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
Nouja, zoveel leveren die missies ook weer niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Yep, maar die zijn zo terugverdient!
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:27 schreef Rhalius het volgende:
Oja ik zie het, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In respect G!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja, zoveel leveren die missies ook weer niet.
Iets met paplepel enzo, kan er ook niks aan doenquote:
Same story here..quote:Op donderdag 19 september 2013 10:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Iets met paplepel enzo, kan er ook niks aan doen
Ach, volgens mij kunnen we er allebei prima tegen dat we voor een andere club zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 10:27 schreef Differ het volgende:
Jammer hoor, valt me weer tegen van je
Daarom..quote:Op donderdag 19 september 2013 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, volgens mij kunnen we er allebei prima tegen dat we voor een andere club zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Wie vond de eerste missie van Lester trouwens ook zo leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Wie vond de eerste missie van Lester trouwens ook zo leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:34 schreef kaos- het volgende:
[..]Deze man weet. Restecp, G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:34 schreef kaos- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie vond de eerste missie van Lester trouwens ook zo leuk?Ik! De mooie verwijzing naar Marruk Suikerberg is wel vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |